Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, vandaag wordt het nada niks. Wie weet morgen. Effies wat regelen op het werk.
|
|
|
TBK
|
Leekkkeer op t fietsie naar 'Ehtje Burgh'
Klaas nou weer ff in het ABN, je komt tenslotte uit A'dam !
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
omdat jij t bent Frank... op sien Amsterdams: N 52gr 21’ 0,8” – E 5gr 0’ 59,5”
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Geen stress, plantjes zijn tijdelijk... ging van huis met 12-15 m/sec aangekomen was het net niet vaarbaar met de neugen, gelukkig kwam ie terug en hadden we weer een topsessie op Wijk Tot het licht uitging... Wat is er mis met de meting op kitehigh dat je een andere grafiek kiest? http://www.kitehigh.nl/weer/wind
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
GEFELICITEERD Ries!! Nu weer lekker boven de dijk kunnen kijken... Kun je met Swaffie wedstrijdje hangtime doen.. Geen stress, plantjes zijn tijdelijk... ging van huis met 12-15 m/sec aangekomen was het net niet vaarbaar met de neugen, gelukkig kwam ie terug en hadden we weer een topsessie op Wijk Tot het licht uitging... Wat is er mis met de meting op kitehigh dat je een andere grafiek kiest? https://www.kitehigh.nl/weer/windik denk dit dippie... (zie kader)
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Geen stress, plantjes zijn tijdelijk... ging van huis met 12-15 m/sec aangekomen was het net niet vaarbaar met de neugen, gelukkig kwam ie terug en hadden we weer een topsessie op Wijk Tot het licht uitging... Wat is er mis met de meting op kitehigh dat je een andere grafiek kiest? http://www.kitehigh.nl/weer/windHelemaal niets... kijk op beide! Macht der gewoonte denk ik...
|
|
|
Haring High Richardt
|
maar gele!!! Dat zijn duitse kites, dus dat is ruzie met de beu Wir haben dass nicht gewuust,
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Dat zijn duitse kites, dus dat is ruzie met de beun
Neeeeh, Belgische... Ries stapt ook over van de Kibbeling naar het patattenbakken, dan kan hij volgend jaar goeie conversaties houen met de Hongaarse pattatenbakkerin Dus Ries nog ff een skibril opzetten, dan ben je helemaal klaar voor El Gouna 2013
|
|
|
|
TBK
|
omdat jij t bent Frank... op sien Amsterdams: N 52gr 21’ 0,8” – E 5gr 0’ 59,5” Hopeloos, niets meer aan te doen dus !
|
|
|
Giertje
|
Proficiat met je nieuwe kites Richard. Het heeft even geduurd voordat je het licht hebt gezien maar nu heb je ook wat. Ik hoop alleen dat je niet ondertussen te oud geworden bent om de juiste techniek nog aan te leren. Misschien kan je wat lessen volgen bij Zwafra. A hoewel ik die al dagen mis op Schell! Vandaag weer een Topdag. De derde op rij.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Sorry Ger ....er zijn ook nog mensen die doordeweeks moeten WERKEN . ..maar morgen ben ik er weer bij na 15.00 uur ..maar de wind draaid naar NW ..ik ga dan maar weer eens naar Andijk ... Richard ...perfecte keus die Ozone Edge ,, ,ik zou wel voor het 2013 model gaan die zien er ergg mooi uit ..
|
|
|
Fe®®y
|
nog meer mensen morgen uurtje of 9 op wijk of ijmuiden
|
|
|
|
Fe®®y
|
zand genoeg daar maar de golven ga je missen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Topspotje: N 52gr 21’ 0,8” – E 5gr 0’ 59,5” vanaf 7:00... Yiiihhhaaahh
|
|
|
Tim_GTS5
|
Texel tot morgen en de dagen erna
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Hallo iedereen! Ik zou morgen graag naar ijmuiden gaan om een uurtje of 12. Is het (als het morgen volgens de voorspelling waait) te doen met een 9m kite? Alvast bedankt!
|
|
|
kiterunner
|
Wij gaan morgen na de koffie om een uurtje of 11 naar ijmuiden, 9m2 mee
|
|
|
|