FlyingHigh
|
Nee, maar dan kan ik nog wel een topdaggie gehad hebben toch . Was echt te brak om te kiten, daar krijg je alleen maar ongelukken van. En daar zitten we niet op te wachten, nu de mucho mucho vrije dagen eraan gaan komen!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Als je net zoveel lult als dat je Kite gaat het zeker goed komen Hermie ......
|
|
|
kiterunner
|
Wat een topsessie op ijmuiden van 11 uur tot bijna 5 uur, ik ben helemaal gesloopt en afgeragt. Vooral in de ochtend was het een vette superwind om hoge sprongen te maken met mijn rebel 7 m2 Lekkere gebakjes gehaald voor vanavond bij de koffie (borreltje ernaast) en om 20:00 uur in slaap vallen tijdens het journaal
|
|
|
FlyingHigh
|
Als je net zoveel lult als dat je Kite gaat het zeker goed komen Hermie ...... Oooh dan hoef ik mij geen zorgen te maken
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was vanmiddag ook weer op Andijk ...is met N/NW toch wel een lekkere spot .. ook nog even op het kleine meertje gevaren ..wat ga je lekker hoog op dat vlakke water .. @ Ger & Tom ..volgende keer ga ik ook eens op de gouwzee kijken ..stuk dichterbij
|
|
|
Idefixe
|
even advocaat van de duivel : de Gouwzee is een belangrijk stukje Wetland. Het is een rust en fourageer gebied voor diverse kwetsbare vogelsoorten en je kunt hier met je vlieger echt schade toebrengen. Vaak heb je dit zelf niet eens door. Vanuit de NKV adviseren wij je dan ook dringend om hier NIET met je vlieger het water op te gaan.
|
|
|
surfingden
|
@ frank je had naar ijburg moeten komen super vlak en op 1m langs de kant scheren super vet.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Bam die zit ook in de pocket... was top @ ijmuiden. wel vechten met de wind, stroming en golven met de 10m . t was dikke pret jammer dat ie rond 17:30 echt aan uit ging.
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker spotje hè EJ dat IJmuiden, vooral met Noord
|
|
|
unexpected
Geen avatar
|
Complimenten voor de gasten die vanmorgen vroeg op Muiderberg met een 9 stonden te loopen! Zag er heerlijk maar wel frustrerend uit. Had zelf moeite om alleen al heen en weer te varen met mijn 8 terwijl ik nog 30 kg zwaarder ben ook. Was wel top om te zien. Hoop dat die gozer die eerst zijn kite doorscheurde, een lijn brak, zijn bar brak en er vervolgens, toen hij snel naar van den Berg wilde voor nieuwe spullen, achter kwam dat hij zijn sleutels in de auto had laten liggen met de deur op slot, toch nog een mooie dag heeft gehad...
|
|
|
|
joosie
|
Medemblik was t niet maar op andijk heerlijk gevaren, alleen hard gevallen op mn kop en nu pijn aan rechter oor, nou ja paracetamol begint al te werken Morge ff rustig aan en hopelijk komen er nog veel van dit soort dagen wat een topwindje
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Lekker spotje hè EJ dat IJmuiden, vooral met Noord ja man. btw was jij daar met een witte wainman? Ik was er vanaf 15:30
|
|
|
TBK
|
Lekker sprongetje met loopje van Ruben in SA met de Tafelberg op de achtergrond ! Het scheelt maar een meter dan kan ie er overheen kijken !!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
HALLO STELLETJE OUWE RUKKERS hier een berichtje van elbeuno ribbetjes gaat steeds beter dus elgouna zit wel goed gisteren effe geweest op ijburg en leuk filmpie geschoten mis jullie wel enorm maar dat komt wel weer goed JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
Filmpie was weer top, ouwe gouwe Kiteking kwaliteit. Als je nou is zoiets erop weet te krijgen in El Gouwna, dan hebben we echt een verhaal; Oei, zou dit wel goed gaan !
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey ride johnyboy inderdaad tijd nie gezien maar dat maken we in egypte wel weer goed lekker chillen gillen en af en toe een lekkere grap MAAK ME GEK ik spreek volgende week effe met richard af voor die zittrapeze en probeer dan wel effe te varen ben keihard dus niet zeiken maar gewoon varen aankomende week zag ik niet veel wind staan dus komt goed uit anders word je zo depresief hier nog een goldenoldie
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA see you
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
ben keihard dus niet zeiken maar gewoon varen
...vandaar dat we geen beelden van jou hebben gezien gisteren... Beun the bomb
|
|
|
onderaqua
|
even advocaat van de duivel : de Gouwzee is een belangrijk stukje Wetland. Het is een rust en fourageer gebied voor diverse kwetsbare vogelsoorten en je kunt hier met je vlieger echt schade toebrengen. Vaak heb je dit zelf niet eens door. Vanuit de NKV adviseren wij je dan ook dringend om hier NIET met je vlieger het water op te gaan.
Wel iemand gesproken met een groene jas welke ons dit vertelde hij liep wel met drie honden LOS door het gebeid. Wie beschermd wie ????
|
|
|
|
|