kiterunner
|
Vandaag een downwinder gemaakt met Ron, van wijk aan zee naar Egmond met mijn 12 m² rebel, tussendoor een lekker broodje gegeten bij een strandtent in Castricum. Was top vandaag, hele stukken zee alleen voor jezelf, genieten
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Had ik die keuze ook maar gemaakt kiterunner... En voor iedereen die dit ook leest, als je springt zorg dan voor voldoende ruimte downwind.... En als je achter iemand vaart richting strand bedenk dan dat diegene voor je, eerder moet keren als jijzelf Pannekoeken! ! ! ! ! Wat was het verder lekker gisteren...
|
|
|
PeeWee
|
Sander, ik zeg Lekker naar Schellie komen. Eerst even door de ' kermis' van het grasveld en de eerste 50 -100 m mmar daarna heb je de ruimte Maar DW'eren is natuurlijk ook een optie. See joes (ga denk ik straks toch ff kijken op Schell)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Piet paulusma had ook een goeie zaterdagnacht:
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo jongens zo te zien lekker daggie gehad en ik er weer een gemist ach komt wel goed nog effe en dan kan ik de hele dag varen had gehoopt op vandaag nog effe maar er was niks ik hoop op woensdag op ijburg nog effe los te gaan dan waait ie weer uit het noordoosten JIHAA kleintje
|
|
|
|
PeeWee
|
Mooi hoor jonge. Ik was gisteren te 'chickenshit' om een loop te draaien (had trouwens niet mij 8ie bij me en de 10m was voor mij wat teveel van het goede). wel lekker gebeult trouwens See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Darkslide voor jou Johnny ken je hem zelf al ? Lager als dit kan niet en heb hem geland hoor
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
je gaat lekker Peter en Tim...goed spul he' Ozone... hier in Spanje ook weer lekker gevaren wind trok door tot een knp of 22 ...(thermisch) morgen nog weer meer wind verwacht ..ik mag weer niet klagen (bijna) elke dag goed kunnen varen..
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Darkslide voor jou Johnny ken je hem zelf al ? Lager als dit kan niet en heb hem geland hoor Vind dat echt een toffe trick om te zien !
|
|
|
@LaurenS
|
je gaat lekker Peter en Tim...goed spul he' Ozone... Yep C4, he Frankie , idd fraaie move Tim..Heb je hem gister een paar keer zien sticken,.Ga er binnenkort ook maar aan geloven denk,dat voorover vallen over je board in den beginne blijft apart
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Die darkslide moet ik ook maar weer eens proberen, ziet er niet zo moeilijk uit.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja ja,Tims schijn bedriegt Frank uit 82
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Vanmorgen nog even op texel, maar na een half uur was de wind echt op.. Nou weer weekje werken, misschien nog een avondje meepakken op woensdag
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Start Working,Stop Riding
ff ruilen Peter, genoeg tijd om te oefenen Kleine pop om wat hoogte te krijgen , kite staat op 1 uur , laten vallen (voorste been omhoog) , kite langzaam in loop trekken of sneller als er minder wind staat. Tenslotte 'gewoon doen'
|
|
|
|
|
|
|
joosie
|
FF dagie relaxen op Callantsoog beach komt er zo'n groote coastguard heli over t strand met veel kabaal compleet reddingsteams op t water later blijkt iemand uit polen te zijn verdronken....
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
@ Wimbers val je met je neus in de kruidenboter volgens mijn berekening... Wat een ellende joosie...
|
|
|
BaSS
|
Die darkslide maakte ik als prille beginner al. Ik was er zo goed in dat ik ze vaak niet eens zag aankomen.
Ik moet zeggen ik ben nu wat verder en vind ze nu een stuk moeilijker.
|
|
|