Langbeest
|
Wijk was ook lekker met de 9, wel vlagerig maar heerlijk met een zonnetje. Zeer veel windsurfers maar Duitsland was leeggelopen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee richard had gelijk moest werken voor het eerst in 10 jaar op zaterdag maar ach ben al klaar was laatste keer morgen wil ik wel naar zandvoort om naar al dat geweld te kijken bij die loop wedstrijd nog meer gegadigden morgen ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer lekkerrr.... begon met mijn 9 mtr maar vond er aardige vlagen tussen zitten en heb toen maar mijn 7 mtr gepakt ......had ik beter niet kunnen doen . Want de vlagen werden minder hard .....en ik had geen zin meer om weer te wisselen.....maar even goed een gezellig topdagje . Hopelijk morgen weer..
|
|
|
kiterunner
|
Vandaag helaas consignatiedienst, dan maar met de hond naar het strand en genieten van het mooie weer. Hier een foto van wijk aan zee, achterin hangt er een met zijn C4 in de lucht
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was echt een topdaggie op Schellie met een hoop bekenden. Eerst effies een uurtje aan de 11m gehangen en toen het harder begin te waaien de 9m aan de pomp gehangen. Heerlijk gewoon. Mooi temperatuurtje, zonnetje erbij en een heleboel gezelligheid aan de kant. Meer van dit soort dagen alsjeblieft.
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat een dag zeg . Top wind voor de negen en totaal niet koud( al zou je het niet zeggen ,als je al iemand in een dik drysuit ziet lopen ). Helemaal als je beseft dat we al weer bijna in november zitten. Hoop gezellige mensen en er kwamen er later nog een stel bij, die van Wijk afkwamen. Was het toch niet helemaal daar. kortom... Topdag @ Schell
|
|
|
joosie
|
wijkie was errug zuid en vlagen, van 9,15 tot 12.00 daarna naar schell tot 16.30 heerlijk gevaren vandaag met de 9m morgen ff kijken bij zandvoort hoe je moet loooopen er staat iedergeval wind en zeker voor maandag middag 68 knoopen in de vlagen 64-71 knoop = 12bft > orkaan, lucht is vol met verwaaid water en schuim, zee volkomen wit, vrijwel geen zicht meer verwoestingen http://nl.windfinder.com/weatherforecast/zandvoort_aan_zee
|
|
|
audi
|
Ja ging weer lekker op schel, vond het nog wel druk wordt tijd dat het weer kouder wordt. En TBK was de hoogte ok of moet ik nog wat oefenen in het oude lullen hoekje?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Was lekker vandaag lekker een paar uurtjes gevaren met de 10, af en toe wat poweren en dan weer wat depoweren. Ook weer wat bekende gezien en gesproken aan de kant. Draaien ging al beter dan vorige keer. Volgende keer toe-side proberen.
|
|
|
bredo
|
Op schellie was er dan duidelijk minder wind dan op castricum, vol power met mijn achtje, de zee was wel heel mooi, dikke golven en daartussen redelijk vlak, Heerlijke sessie hoor, zal mijn avatar weer eens veranderen want ik heb weer eens een hele dikke hoge one-footer op de go pro gezet.....volgt.
|
|
|
the littleman
|
Schel was Top vandaag en heeft onze dag na een teleurstellende sessie op wijk weer helemaal goed gemaakt. We kwamen aan op schel en kregen meteen een warm welkom en troost van onze kite vrienden aan het wel bekende picknick tafeltje. Daarna heerlijk geknald met de 9 meter met nog een heerlijke lunch bij de midjet. Al met al een topdag! Morgen naar Zandvoort om te kijken naar de mega loopies van Tim en Jerry en de anderen mannen met ballen van staal
|
|
|
bredo
|
zo is dat ...
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
dikke vlagen op wijk. maar toch een uur of 2 lekker geknald.
de rest van de dag de zolder verder maar verbouwd.
morgen maar een paar uurtjes in zandvoort kijken.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vandaag aan de zeeko krush gehangen, die is nu bestempeld tot 1 van de opties. Lekkere kite en zeer degelijk en netjes gebouwd/afgewerkt. Wel een echte hardcore kite, heb aan redelijk wat kites gehangen zoals de slingshot rpm/fuel, de ocean rodeo razor/cypher, ozone c4, zian spook, north dice en deze was na de fuel het meest hardcore. Bouwt heel veel druk op in de powerzone, een echte progressie+ kite dus. Springen was nog onwennig en loopjes durfde ik niet omdat ik de kite nog niet goed genoeg aanvoel maar morgen nog eens proberen (dan maar geen loopies).
|
|
|
Langbeest
|
Zag er prima uit Frank
|
|
|
|
HarryM
|
Ik ga nu naar schell... Zie ik jullie zo?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
gister wijk bunker gevaren lekkere sessie met de 9 vandaag ook weer naar wijk wacht nog ff dat het droger wordt
|
|
|
HarryM
|
...wordt niet droger vrees ik... Trek mn pak vast an. Tot straks????????
|
|
|
|
bredo
|
AHaaaaaaaaaaaa al 8 bft op wijk!! dat wordt lachen straks, het wordt eind van de ochtend wel wat droger...hoop ik..om even naar zandvoort te gaan. lijkt me echt supergaaf om dit spektakel van dichtbij te zien!! ik sla vandaag maar over, ik heb last van mijn teen...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag nog mensen naar schell...het lijkt (nu) nog wel te doen.. Ga zo even kijken...
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vaarze heren ga richting zandvoort met een half uurtje met camera even alles vastleggen
|
|
|