FlyingHigh
|
Met je twaalf kan je nog een hoop lol hebben morgen hoor. Have fun
|
|
|
japo
Geen avatar
|
9 ligt in de kofferbak . was wel even lekker vanochtend met zijn tweeen neem ik aan?
|
|
|
|
japo
Geen avatar
|
ik ga schellinkhout nog een kans geven..zonnetje erbij en de wind lijkt redelijk te zijn.
|
|
|
@LaurenS
|
Nu op IJmuiden , moet de 11 opzetten met 20-25 knopies... 2 man op het water met een sjonnetje....epic
|
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Wil ook morgen wel gaan maar in de ochtend waarschijnlijk teveel regen .... als dat wegtrekt blijft er nog wel een knoop of 17 a 19 over .... houdt niet over maar met de 12 moet wel lukken. Windrichting ZW draaiend naar NW dus IJmuiden de beste optie?
|
|
|
|
Giertje
|
Morgen morgen waar waren jullie vandaag? Topdag op Schel. Het kon niet beter.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dat wordt dus uitslapen Frank ;-)
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik weet het niet hoor morgenvroeg aardige wind met regen en smiddags weinig wind zonder regen Twee keer niets dus, ik kijk het wel even aan .
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Hi BaSS, was dat maar waar, maar zaterdag ochtend ook eerst overwerken en dan vanaf een uur of 13.00 schellinkhout met Dyno 15 en nugget varen. met noord-west? gaat m niet worden denk ik
|
|
|
@LaurenS
|
Yep dat wordt een ritje naar het zilte nat Tony
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik weet het niet hoor Vind het er nu niet echt epic uit zien. Tot een uur of 12 regen daarna NW en een knoopie of 18 Wordt ik niet echt warm van.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
tja ..ik heb er wel zin in ...maar nu regent het hier behoorlijk . Kan ook niet naar mijn favoriete spot Schellinkhout want de wind draaid al snel naar N/W nog even aan kijken en dan maar naar Wijk...
|
|
|