|
|
|
Langbeest
|
Eerste middag skiën/ boarden zit er op. Iedereen heeft zich prima vermaakt op een mooie sneeuwrijke piste. Morgen vroeg op en met ongeveer 47 Kites de berg op,wat hebben bepaalde mensen een troep mee zeg, ongelofelijk . Grusgottie
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooi zo Erwin!! Lekker daggie dus. Is al die zooi niet inerent aan het kiten?? Nog goede wind verwachtingen? Have fun allemaal We zien de filmpies wel verschijnen hè?!
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ga zaterdag naar Schell. Wind wordt ZW en dat is ideaal voor daar. Die koude handjes bevielen mij wel van de week...NOT
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Voorspellingen zien er weer lekker uit voor volgende 8 graden kan net.zaterdag maar ff kijken waarheen
|
|
|
Giertje
|
Lars, ( so-surreal) van harte gefeliciteerd! Wat voor droogpak gaat het worden?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Mocht 't echt zw worden weer eens naar zee, schel wel genoeg gezien de afgelopen tijd.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mocht 't echt zw worden weer eens naar zee, schel wel genoeg gezien de afgelopen tijd.
Dan doe ik met je mee, kan schell ook ff niet meer zien ;-) , om eerlijk te zijn
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Yeaaaaaaahhh gezellig naar Schell. De winter is gelukkig weer voorbij Als je geluk hebt Lars, kan je nog mss 1 keer je droogpakkie aan . Gefeliciteerd trouwens!! 43 geworden toch?! Haha dat winter is nog niet eens beginnen toch ? Gelukkig 'pas' 26 geworden Lars, ( so-surreal) van harte gefeliciteerd! Wat voor droogpak gaat het worden? Thanks Het wordt de Ocean Rodeo Soul
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zie dat er morgen hele mooie zee omstandigheden aan komen vanaf een uurtje of elf. Lekker WZW windje regen is dan weg en de zon gaat schijnen Dat gaat helemaal goed komen.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Me too,te lang gelee
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het wordt weer gezellie op zee ik neem Harinkie wel mee. Harinkie neemt mij mee maar anders rijmt het niet
|
|
|