@LaurenS
|
Hmm ,vond schell een beetje vlagerig, morgen naar zee , Herman is gek . Boardje 2014 carbon is absoluut niet stijf... Verzin een andere reden
|
|
|
|
Dennisairtime
|
Hij was gister weer heerlijk op Wijk :-) Rond 5 uur ook mooie golven waren alleen weer snel weg.
|
|
|
@LaurenS
|
.....shit heb geen geld voor nieuw 2014 boardje. Haha,met die reden kan ik helaas ook niet akkoord gaan,ouwe kniert ,toch maar naar goodoldschellie .Ben te brak voor de golven,word ik zeeziek laterzzz
|
|
|
ditispablo
|
ik stapte met blote voetjes meteen op een scherpe steen gisteren, gewoon lekker doorgevaren, maar nu toch wel flink opgezet en auw dus ff dagje rust maar...have fun !!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ging weer lekker op schel, morgen maar weer eens naar de bunker in de ochtend.
|
|
|
@LaurenS
|
Tja schell was fijn , zelfs naast de 11m2 nog even met de7 gevaren.....totdat de Regen kwam
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
toch nog ff snel 1,5 uur meegepakt, op wijkie, voordat de regen begon al in de auto de golven waren al wat hoger als gister, en de vlakke straten ertussen waren ook al aanwezig, dat beloofd hoop goeds voor de aankomende dagen
|
|
|
kiterunner
|
Morgen naar Wijk, lekker mijn 7 m2 uitlaten
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Flinke vlagerige sessie op schellie, na de passage van t front kakte hij er ook helemaal uit helaas. Morgen hopelijk beter. Peter ging wel flink hoog zeg met de 11 meter!
|
|
|
FlyingHigh
|
En Peter bleef zeker ook lekker hangen hè, Boudewijn?! Ff nieuwe reden Peet...ik vind het oude board mooier qua kleur. Goede reden Morgen eerst maar eens kijken wat het weer doet. Hele dag regen staat er in de planning en daar heeft dit mannetje weinig trek in . Een buitje vind ik niet erg, maar continue spetters
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
En Peter bleef zeker ook lekker hangen hè, Boudewijn?! Ff nieuwe reden Peet...ik vind het oude board mooier qua kleur. Goede reden Morgen eerst maar eens kijken wat het weer doet. Hele dag regen staat er in de planning en daar heeft dit mannetje weinig trek in . Een buitje vind ik niet erg, maar continue spetters en of....de patser! en dan soms ook nog eens neerbuigend kijkend van hoog daarboven tegen het gewone kitegepeupel, kerel rijd zeker ook in een Saab!!? Wat ben je ook een metroman he Herman, altijd faishonable op t water staan met de kleurencombo die het meest in is op dat moment
|
|
|
Haring High Richardt
|
Richard, duidelijk van hun moeder, gaan ze nu ook mee naar Sa Hoi Bass leef je ook nog ??? zat je niet in Vegasssssss ?? Vandaag naar Walibi flevo geweest met de zaak !!!, afzien met al die achtbanen helegaar kapot Morgen hele dag vrij en top wind maar waarnaar toe ??? Schel of wijk , heb er nu al zin in
|
|
|
Tim_GTS5
|
Bunker in de ochtend, ff opsteken naar het mooiere stuk tussen pier en bunker ...12 uur weer weg grrr
|
|
|
|
@LaurenS
|
Jonguhs toch ,vanmiddag bij niet te veel regen de wereld maar maar is van grote hoogte bekijken ltrzz
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mss bis späterrrrrr. Ff kijken wat het weer doet
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Kan pas na 12 uur. Meissie ff naar de sportschool.
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
28 tot 35 knopen gemeten live op Schellinkhout. Blij dat we de lessen hebben afgezegd. Gekkewerk nu.
|
|
|
|