FlyingHigh
|
Denk dat ik een vroege Schell-sessie pak. Wzw 5-6 bft
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goed te zien dat iedereen zich weer heeft vermaakt vandaag ben woensdag weer van de partij want dinsdag hele dag regen de herfst komt eraan aankomend weekend gaat de klok weer naar achteren dan kan ik varen na het werk wel weer vergeten woensdag muiderberg ik kom eraan GOOIRAKKERS JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
|
|
|
DM2008
|
Geen briljante omstandigheden op WaZ vanmiddag, vond't erg vlagerig en rommelige golven. Uiteindelijk wel het zonnetje erbij, dat dan weer wel. Op de parkeerplaats en het strand leek de 11 eerst de juiste keuze, maar op het water wat te groot. Omgeruild voor een 8je dan maar, dat was beter. Ongeloooflijk veel windsurfers op het water, het leken de jaren 80 wel
|
|
|
denmen
|
Zijn er hier mensen die op Callantsoog varen?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Denk dat ik een vroege Schell-sessie pak. Wzw 5-6 bft Ik ben morgen ook tussen 08.30-09.00 uur op Schellie
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Pal west morgenmiddag op schellinkhout zie ik op windfinder. Ervaring daarmee? Is nog goed te doen toch?
lijkt me mooi met 15-21 knp voor mn 9 meter en wat minder gekke uitschieters. Volgens windfinder vanaf 12 - 16u goed. duim duim.
|
|
|
ErikO
|
Yup, morgen bij ochtend sessie, hoezo?
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Gezellig, dan zie ik jullie straks. Ff lekker spelen West is nog goed te doen hoor voor schell, Roeland. Wordt wel iets vlageriger.
|
|
|
|
|
|
ErikO
|
Plan gewijzigd Amstelmeer, lekker vlak
|
|
|
ErikFanatic
|
Waar blijft die wind-waarschuwing voor morgen?
|
|
|
Ride
|
Nou, dat was zeker niet veel vanmorgen. Onder andere Herman en Patrick hebben nog wat rakkies geprobeerd, maar veel was het niet. Ik ben maar niet gaan pompen. Nou effies happen en op naar het werk. Woensdag maar weer een daggie knallen En die tas is alweer terug Ries. Niet groter maken dan dat het is Eerst maar eens het hele verhaal horen
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@ride zijn er nog mensen (pompen) op Schell? Of heeft iedereen afgetaaid. Tot nu toe lijkt windfinder voorspelling nog niet uit te komen...
|
|
|
Ride
|
Toen ik een uurtje geleden wegging, waren er nog mensen. Er gingen zelfs nog mensen pompen. Weet niet hoe het nu is.
|
|
|
the littleman
|
Zo net terug van schellie! Het was eerst helemaal K, maar na dat John en Herman hun hielen gelift hadden trok de wind lekker aan. Daarna heerlijk gevaren met een knoopie of 20 Morgen weer en waarschijnlijk toch in de ochtend uurtje of 10 / 11 ivbm regen en voorspelling.
|
|
|
|
|
Giertje
|
Top sessie op Schell. De wind ging pas aan toen Herman en John te vroeg naar huis waren gegaan, Goed kunnen varen met de 9 Drie dagen op rij gevaren wat is het leven toch zwaar.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schell. even een paar uurtjes na het werk kiten..en het was weer lekker. Goed gepowerd met mijn 9 mtr en stuk of 10 kites op het water dus alle ruimte om lekker te spelen .. Ik sla even een paar dagen over....morgen wordt het echt te hard (stormachtige wind) en teveel regen Maar voor de echte Bickels...wees voorzichtig morgen.
|
|
|