Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
eerst zien dan geloven...ben al te vaak door de here wind in de zeik genomen... mareh wind of geen wind...vanavond zuipen, morgen zuipen, overmorgen zuipen... de dag daarna...wie weet misschien kiten en daarna nog meer zuipen en de dag daarna ...praatgroep AA ..... praten over waarom er zo veel tijd is voor het nuttigen van drank...en daarop antwoord ik: heeft u de afgelopen dagen wind gevoeld???
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Misschien ook een pro plaatje voor morgen? heb een lieftallige cursistE voor een gratiesj prive les - maar pas eind van de middag, ziet er niet goed uit
|
|
|
|
|
Ed.
|
Tnx Rory! helaas geen optie, ze komt uit de buurt van oostvoorne.. qua wind wel zeker beter lieftallig = bij mij gelukkig per definitie vrouwelijk
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ron maar als het echt uit komt eindelijk mijn 7m Feul een keer uitlaten
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@Ed, hier prootje voor morgen ..................en het gaat nergens over althans niet voor de trukendoos
|
|
|
Ed.
|
En tnx Ron! zuigt idd zeg, ga dr om half 5 ophalen.. wordt ff wat anders doen dan. is ook niet erg
@ O classic man! Zie het al, moet gauw maar eens an die 7m jij
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zorg jij eerst maar eens dat je een 7m hebt Edwin, misschien dat het dan eindelijk weer eens 30kn gaat waaien. Niet veel meer, want 8bft is niet leuk meer voor 65kg en 7m......
|
|
|
richard
|
Morgen en zaterdag weer als een Remy op het water met de Flysurfer....
ps. weet iemand of die schroeven in je board (van m'n handvat) ergens te krijgen zijn behalve bij een surfshop ?? Heb die van het flyboard verloren in een golfje
|
|
|
|
joey
|
Als de wind zo blijft ga ik om 1 uur naar rockanje 2e slag naar rechts. Gaat er nog iemand mee?
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
damm, staat egt een purno windje! Had graag mee gegaan, maarja ik moet om 5uur alweer pizza's bezorgen. Hopen datie morgen ook wat harder is dan op windguru is aangegeven, kunnen misch. ook ng kiten!
|
|
|
Jeroen89
|
ga zo richting playa of rockanje. Ff kijken of er iemand is op playa anders word het rockanje.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
nu alweer 6,8 m/s Wel mooi weer ga zo richting playa of rockanje. Ff kijken of er iemand is op playa anders word het rockanje.
Op vlak water zul je wel wat kunnen doen met een 10/12m2 En de zon schijnt erbij...
|
|
|
R.B.
|
ik stond op het punt om te gaan maar wacht het nu toch maar ff af.
|
|
|
Jeroen89
|
ja precies zonnetje, en kan ik ff strapless oefenen op me 1.70 boardje:P
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ja precies zonnetje, en kan ik ff strapless oefenen op me 1.70 boardje:P
Ik haal er veel extra low-end uit met mijn waveboard. Zeker op vlakker water. Op zee is het altijd vechten tegen chop, golfrichting en stroming. Wat heb je voor boardje?
|
|
|
Jeroen89
|
heb een brunotti vulture
(ja de leash is het eerste wat ik eraf heb gehaald)
|
|
|
|
d@ni
|
Zo, de schroef zit erin. Ze dachten er aanvankelijk een plaatje en 3 schroeven in te moeten doen maar het geneest zusdanig goed dat 1 schroef voldoende was. @ Hijo : Operatie was al gepland. Hoefde eigenlijk niet, maar omdat ik deze sport beoefen doen ze het voor de zekerheid. @ Richard en Olten : Het is idd een RVS schroef! Je mag hem over 6 weken gebruiken voor je board richard! Toch even een foto van hoe het er nu uitziet :
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
het idee alleen al dat ze Robocop onderdelen in je moeten plaatsen (bah). Maar goed, ik hoop dat het snel en goed heelt, dus na een kleine 2,5 maand zien we je weer op het water\strand.
Mooi weer, Giro, Tour de France en voetbal helpen je de tijd door.
|
|
|