hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik heb nog niemand gehoord over het behaalde succes van paulus de groene boskabouter vanmiddag?? Hij liep zo enthousiast met zijn boekje te zwaaien vanmiddag!!
Er werd nog gezocht naar Fred de P die welliswaar is gesignaleerd in het vogelgebied maar wist te ontkomen na een wilde achtervolging !!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
WAT EEN DAG!!!! super... wat een dikke woei op gegeven moment...ik reed pas om 22:00 weg en aan een ieder die daar een bijdrage/ aandeel aan heeft geleverd. bedankt...behalve die typhus boskabouter ( je moet me zien en serieus nemen als een politieagent, een iemand die dat roept...laat maar!!. mwhahahahahahah!!!!! een giller echt!!!! jammer voor de genen die de prent kreeg, ik had weer mazzel)... wel ga ik mee doen als er tegen die zure krent protest wordt aangetekend. just let me know en ik ben er. Ed. thumbs up: gelukkig niet gebroken maar iig succes ermee... @ hijo, john en de rest, die te vroeg weg waren...jammer, jullie hebben het leukste echt gemist, maar was weer gezellig... maar ja, ik moet morgen werken....bout!!!! ik ga zo weer lekker aant bier...en hopen dat er vanaf dinsdag t/m zondag woei is...Dan kan ik weer (kitehigh_kitesmiley)maar helaas de voorspellingen zijn al niet best...blijf hopen... groetjes en tot snel!!!! p.s. weet iemand waar ik een Sling Shot depower koord kan scoren?? hij is voor de Rev 2008. oowh ja de prenten bedragen schijnbaar 160 p.s. jongens aanvechten...dit winnen we!!!!
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@ Eagle Jan, Uhm, Ik denk dat je die depower koord kan scoren bij Natrul High aan de B'dam. Hoe gaat het trouwens met je kiteskills? Word voor mij morgen een flink spijbel dagje... @Michiel als het door gaat... zou het dan mooi uit komen als jij mij rond half3/3uur op de trein zet?! Dan kan ik precies nog een toetst mee pakken om 4uur op school! Just let me know, bel me maar morgen vroeg!
|
|
|
D.D
|
Olten, Het was gister avond nog al laat geworden met een feestje, vanochtend was ik ook nog aardig brak dus ik besloot om vandaag over te slaan, morgen ben ik denk ik wel op het autostrand. Wie nog meer?
|
|
|
Eagle-Jan
|
hey jesse!!!!!!!!
ja met mijn skills gaat het beter een beter!!!! zeker na de storm, van vanmiddag!!!!!
ja het begint bij mij ook te jeuken over morgen...ik kijk het ff aan en dan pleeg ik een belletje naar mijn baas... misschien... ik hou het in de gaten.. p.s. bel me effies.. ben je nr kwijt!!!!
nog beter sms me.
|
|
|
Ondabeach
|
Ik heb nog niemand gehoord over het behaalde succes van paulus de groene boskabouter vanmiddag?? Hij liep zo enthousiast met zijn boekje te zwaaien vanmiddag!!
Er werd nog gezocht naar Fred de P die welliswaar is gesignaleerd in het vogelgebied maar wist te ontkomen na een wilde achtervolging !!
Wowww wat een verhaal zeg! Ik zag dat de parkeerplaats vol met politie stond 2 busjes en een personen auto! De eigenaar van de zeemeeuw noemde die boswachter een @#$%$#@ verrader (nog netjes vertaald) omdat hij eens aangifte heeft gedaan omdat ie ooit eens een paar blikkies bier onder de toonbank had staan. Gevolg een dikke prent voor deze man die in het verleden al zo verschrikkelijk is genaait in door die groene maffia zoals hij dit noemt.
|
|
|
Micky
|
Zat vanochtend te twijfelen om ook weer eens Oostvoorne aan te doen. Als ik al deze shit lees.... Maarrrrr, gelukkig had ik thuis nog een paar klusjes en ben pas om 17.00 uur midden in een onwijze onweersbui naar Katwijk gereden. Daar aangekomen blauwe lucht en 22kn..... Top sessie met 3 (drie) man op het water...
|
|
|
Eagle-Jan
|
jongens...als je bij de laatste 3 palen bent aangehouden, onder voorbehoud dat ook niet voorbij de eerste kleine paal bent gepakt... en ben je na de hand zoals bij die drie ventjes, die bij de mystic-tent waren gepakt...een tip GLASHARD ONTKENNEN...vraag maar om bewijslast...zoals een foto waarin jij duidelijk te herkennen bent (enige optie is een bijna pas foto),dan ga je vrij uit...dat meissie uit Amsterdamt...gaat vrij uit...want bij DIE palen( de laatste drie) daar staat niet dat aangegeven dat het verboden is om daar het strand/water te betreden!!!!! bij de kleine palen wel... en zowiezo...als een iemand op de bon flikkeren zijn ze zowiezo verplicht om dat bij de rest ook te doen, er bestaat iets juridisch zoals: gelijke monniken gelijke kappen( commisie voor gelijke behandeling oid)... BTW hij had gvd een kijker waar je u tegen zou zeggen....
Dus aan iedereen die een prent heeft gekregen... gewoon aanvechten desnoods voorlaten komen...of je moet graag wat geld willen afstaan...(wie schrijft die blijft!!! en dat geldt voor jou ook!!!!)
kan k-h of nkv , hierin iets betekenen?????
warom mogen surfers/windsurfers overal een wij niet???.... F**** natura 2000
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Wat een dag zeg. s ochtends een uurtje varen; resultaat 2 kites op me kop en 1 door de lijntjes. zeker 200 kites in de lucht, met aanlandige wind.. gelukkig werd het strand smiddags even schoongeblazen zodat we met een lekker zonnetje en een straf windje konden rammen! Was wel leuk om s middags terug naar het strand te lopen terwijl er een hele stoet door de hagel terug kwam stekkeren:D goede beslissing jongens!
Jammer genoeg na een loopie mijn duim in de grond gestoken, is goed dik nu. morgenochtend eens zien wat de dokter ervan zegt..
Er reed nog iemand met piepende bandjes van de parkeerplaats af omdat ie een boete zou krijgen.. daarom stonden er zoveel petten ineens.. Als die man nou eens consequent zou zijn, maar hij kiest er gewoon een paar uit om een boete te geven, heel toevallig 3 jonge gasten en een meisje. stakker.
@john hoe zat het nou met die prent op je auto??
@ron je riep nog wat..? had zeker wat met 'bereik van kites' te maken:p volgende keer moet je d'r maar eens proberen!
Robert misschien heb je pech, mijn 10m heeft al flink wat misbruik doorstaan.. ze heeft nog geen schrammetje. alleen de bar valt zowat uit elkaar van ellende. en die depowerkoorden.. maar dat is gewoon een complot, om je te laten consumeren bij naish:p
O ook altijd lekker bezig:D
|
|
|
Eagle-Jan
|
oowh ja in die brief die je naar cjib of waardan ook stuurt...meldt in het verhaal " en dan ook iedereen moet dat doen" dat je de competentie/vakbekwaamheid van de man in het herkennen van mensen zwaar in twijfel trekt...en hoe dan is de vraag??? het begint al met: hij draagt en bril, kon die daar wel goed mee zien???, hij was door het dolle heen zo veel boetes had hij niet eens in zijn stoutste dromen kunnen schrijven (hij was dus overenthausiast en dus weet niet 100% zeker of jij echt de overtreder bent... (mits zij een foto van je hebben)...want tenslotte hebben we allemaal ongeveer de zelfde kleur wetsuite aan en ook waren er meer mensen met de zelfde kite als die van jou!!!!! duuuuussssssss ...en v.a. voorbeelden.
het is niet te hopen dat je al hebt bekend bij de politie tijdens het legitimeren....
jongens doe er je voordeel mee!!! als zij moeilijk doen doen wij dat ook!!!
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ron je riep nog wat..? had zeker wat met 'bereik van kites' te maken:p volgende keer moet je d'r maar eens proberen!
ik riep die keer alleen dat ik achter je zat. ik dacht dat je ging keren. verder wel lekker sessie gehad met de 12. echt harde wind bleef overdag uit. heerlijke course race gedaan richting Rockanje en weer terug. gaaf om zo hard te gaan met C-kite En Olten geef nu maar toe je was echt onder de indruk van mijn snelheid, dat gaat niet met die oude rode dame. weinig last van lessers maar het was wel druk zeg! dikke bui trouwens op het laatst en sommige gasten gewoon op het water blijven terwijl de lichtflitsen en donders al heel dichbij waren. wat een klootzakken. sorry........
|
|
|
richard
|
Gelukkig gister nog even een paar uurtjes mee kunnen pakken want zo te zien wordt het deze week weer een kwestie van je momentje uitzoeken helaas Nog even de Zeeko 11m2 van @h2h uitgeprobeerd. Ik merkte wel een verschil in power met mijn 10bandit. Uiteraard door de grootte maar ook doordat de lijnen iets langer zijn (27m). Stuurt lekker snel en niet zo veel bardruk als op mijn bandit. Durfde er niet mee te springen omdat ik m'n voetbanden niet strak afgesteld kreeg van m'n board. (probeerde even m'n straps van winter naar zomerstand te zetten). Dus moet hem volgende keer nog een keertje lenen om de test af te maken Wat zijn de beste gelpads trouwens ? Zijn dat die nobile pads of zijn er al betere ? Gisteren weer even m'n Ziggo boardje geprobeer maar die pads zijn knoepertje hard. @h2h: Goed dat je toch even naar het ziekenhuis bent gegaan voor een hechtinkje. Anders zie je er dadelijk net zo uit als Jaap-Jannes van de Wal Dus voor alle cursisten die nu op Oostvoorne willen gaan lessen: Doe het niet ! Alles gaat ervan kapot en dat is niet gelogen. De rontgenfoto's vliegen je om de oren, er worden tips uitgewisseld voor het soort schroeven dat in je bot moet (RVS, Spaanplaatschroeven, M6, etc). Alles gaat er aan: duimen (ed), handen (rudo), lippen (h2h), kniien (hijo), benen (d@ni), voeten (wie?), zelfs een terugtrekkende haarlijn (ikzelf) is niet ondenkbaar !!! En dit waren de ongelukken zonder ernstige afloop. Dus geloof de scholen niet. Even een opsomming: Het is niet makkelijk te leren, het materiaal is vreselijk duur en zo kapot (zie verhaal RB), je kunt bijna nergens je sport beoefenen (slufter dicht), er is bijna nooit toilet (oostvoorne), je krijgt vaak een bon (story over de groene boskabouter), als je je spul meeneemt in het vliegtuig betaal E70 extra, en je moet met het thuisfront goede afspraken kunnen maken of een andere vriendin zoeken. Afijn, need I say more STOP MET DAT LESSEN. (so, en nou maar hopen dat het rustig wordt op playa. Ik heb mijn best gedaan jongens!)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Richard de lijnen van de Zeeko zijn 20 meter plus 4 meter extension lijnen. Gistere zei ik misschien 27 meter (weet ik niet meer) maar dat was na de klap op mijn hoofd. Voel me nog steeds een beetje raar in mijn hoofd. Mijn lip was idd helemaal door, kon bellen blazen door het gat heen. Van binnen mijn tand er door heen en van buiten een scheur van het board. Het is niet gehecht maar gelijmd met één of andere seconde lijm, op deze manier zou het mooier genezen, zonder streepjes van de hechtingen. Alleen het nadeel is dat het een kleine week niet nat mag worden, dus deze week geen kitesurfen voor mij...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ H2H: had epoxy gevraagd, past beter bij je waveboard Sterkte gozer! Vandaag ga ik naar Brouwersdam!
|
|
|
Robert H.
|
@Michiel: Hoelaat ga jij naar Bdam, heb geen idee wat de wind gaan doen Wguru en Wfinder spreken elkaar tegen..
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ Ed Nou hier is het verhaal dan............van de prent van John Na inderdaad een lekker dagje hobbien en lekker slap ouwehoeren op het strand aan het einde van de dag als een speer spullen ingepakt en gaan lopen samen met Ron maar jullie raden het al............ Dikke hagel en windstoten nog net even in de nek gekregen en vloekend staan kijken naar die lampenkappen die te lang op het water blijven staan!! Want het aanzicht van deze bui liet weinig tot de verbeelding over. Maar goed nu het leuke stuk............... De meeste`hebben onze Paulus de groene boskabouter nog wel actief zien zwaaien met zijn bonnenboekje na de middag............ Nu voelde deze man zich schijnbaar toch een tikkie bedreigd, niet gek met 150 kiters op een strand en had schijnbaar de politie gebeld. Op het moment dat Ron en ik arriveren op het parkeerterrein staan daar 2 politiebusjes en een wagen en qua weer gaat het helemaal los bakken hagel, regen en wind..... Wij negeren de dienders en lopen naar onze auto's waar tot mijn grote verbazing een gele bon achter mijn ruitenwisser zit........ Stel je nu even voor een drijfnat geel vodje wat bijna zo goed als niet meer te lezen is en hozen dat het deed....... Het enige wat ik nog kon ontcijferen waren wat codes en de woorden 'windrichting en volvo' [mijn toettoet] Ik gooi mijn spullen neer en loop gelijk op die busjes af met dat vodje, trek de deur open en vraag wat hier de bedoeling van is.....inmiddels regenen de heren drijfnat en kijken me waterig aan en maken er van dat ik waarschijnlijk verkeerd sta geparkeerd waarop ik zeg kijk ff om je heen vriend.....dat kan niet eens hier.....waarop hij uiteindelijk zegt dat er een schrijvende boswachter in de ander bus zit. Ik dacht nog nu gaat hij helemaal mooi worden met die pippo en ik trek de volgende schuifdeur open waarop weer de bende drijfnat inregent en vraag onze boswachter om een verklaring die me enigszins geschrokken aankijkt en ook zegt van niks te weten..... Vervolgens naar de laatste pet van het gezelschap die op zijn beurt ook niet meer veel van het vodje kan maken en adviseert de prent maar af te wachten en dan bezwaar in te dienen. Daar moest ik het uiteindelijk maar mee doen dan. Uiteindelijk 15 min later in de auto gaat mijn telefoon, mijn kitebuddy [werkt bij de waterpolitie], met de vraag of ik het briefje nog had gevonden? Hij had voor de grap een bon gemaakt met wat codes en mijn kenteken en type auto en de tekst 'ivm windrichting naar Rockanje' want we zouden elkaar treffen op de Playa....... Kortom hilariteit alom en enorm gelachen om het feit dat ik daar in mijn wetsuit heb staan stuiteren tegen die petten met een nat pak voor die mannen als gevolg.... Een mooie afsluiting van een nounou dagje....
|
|
|
|
chico
|
Geweldig Hahahahaha
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ H2H: had epoxy gevraagd, past beter bij je waveboard Sterkte gozer! Vandaag ga ik naar Brouwersdam! Dank je Michiel! Epoxy was idd beter geweest, dan had ik vandaag nog kunnen kiten...
|
|
|
d@ni
|
@Richard
Ik heb er ook nog een paar voor je liggen hoor!!
O sorry ik zal me voorstellen: John vroeger nog wel eens op het water en bij het strand te vinden.................naar het schijnt gaat het zondag waaien en wil ik het weer eens gaan proberen!
@ Hijo: Zo dan, dat ziet er ook nasty uit! Hoe is dat gebeurd? Is dat je knie?
|
|
|
d@ni
|
Voel me nog steeds een beetje raar in mijn hoofd. Mijn lip was idd helemaal door, kon bellen blazen door het gat heen. Van binnen mijn tand er door heen en van buiten een scheur van het board. Het is niet gehecht maar gelijmd met één of andere seconde lijm, op deze manier zou het mooier genezen, zonder streepjes van de hechtingen. Alleen het nadeel is dat het een kleine week niet nat mag worden, dus deze week geen kitesurfen voor mij... Beterschap Sebas! Balen, zal een flinke klap zijn geweest als je lip helemaal door is. @ Ed! : Beterschap met je duim! Weet je al wat? Misschien is je duim wel uit de kom..
|
|
|