wat een geklaag over de lessen terwijl er niet eens zo veel lessen waren.
Er waren 55% beginners en zelf prutsers (die nog nooit een kiteles hebben genomen) bezig.
20% die een vriend of vriendin aan het les geven waren, 20% bekenden van het strand en 5% les.
Om het nog maar eens duidelijk te maken dat je zonder (de al beperkte) vergunning die afgegeven worden niet eens les mag geven op oostvoorne en dat is al jaren zo dus wat hiervoor geschreven is gaat nergens over(dat weten de mensen die allang op het strand komen ook).
Ondanks dat ik het er sneu vindt voor de mensen die een boete
hebben gehad die belachelijk hoog is, is het ook wel een beetje terecht.
Ken je het gebied niet moet je het vragen als er nergens borden staan(in oostvoorne loop je 2 borden voorbij voordat je op het strand sta ).
Zo lang je de scholen niet voorbij gaat of links van de scholen blijf kan je nooit in het natuur gebied terecht komen.
Dus moet je 2 barrières voorbij, of ik zie het verkeerd
.
Bij problemen is het natuurlijk iets anders.
Ik heb zelf geen last van lessen gehad maar wel van mensen die hun kite om hoog sturen i.p.v. naar beneden.
Buiten dat neem je een hoop risico om down wind van een beginner of lessen te gaan kiten.
Ik zeg niet dat ik het niet doe, kiten in 2cm water om toch nog wat ruimte te houden en zal mij niet horen klagen als een les per ongeluk een kite op mijn hoofd deponeert.
Een beginner is een ander verhaal, die denkt dat hij\zij er aan toe is dus moet deze doen wat hun geleerd is en goed blijven kijken voor dat ze starten met insturen.
Als we nu toch bezig zijn;
WILLEN DE MONGOLEN !!!!!DIE OP HET STRAND!!!!!!! MET HUN KITE AAN HET SPRINGEN ZIJN IN HET VERVOLG NAAR DE DUINEN LOPEN EN NIET DOWN WIND VAN DE SPULLEN EN MENSEN DAT DOEN.
Als je je nek, arm of been wil breken vind iedereen dat goed maar dat je ook nog eens anderen in gevaar breng heeft niemand baat bij.
@ron ik was gewoon aan het cruisen
dus als je dat racen vindt