Dennuzzz
|
Als we het dan toch over dat vogelgebied hebben, heb ik ook nog wel een vraag, want ik kan dan niet precies de eerste en de 2de gele boei in Oostvoorne plaatsen. Volgens het kaartje mag je bij ZW wind dus naar links toe varen totdat je de eerste gele boei ziet en je moet vervolgens alweer keren? Zou dat wel erg jammer vinden, want dan kan je met eb amper varen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
@ admin krijg alleen maar Table 'kitehigh_V2.starfix_spots' doesn't exist
Kan verder niet veel meer
Tsja, die tabel moest van vliegerweer vandaan komen wat nu vandenberg geworden is. Ergens draait een script wat die tabel steeds verwijderd als er geen gegevens van vliegerweer gevonden kunnen worden (vraag me niet waar) Vandaag was echt weer zo'n dag die je eraan herinnert waarom je ookalweer die 16m X4 had. Zon, warm en gewoon perfecte power om dik te wakestylen achter dat monster terwijl de rest een het worstelen was met 12m's om hoogte te houden.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Vandaag was echt weer zo'n dag die je eraan herinnert waarom je ookalweer die 16m X4 had. Zon, warm en gewoon perfecte power om dik te wakestylen achter dat monster terwijl de rest een het worstelen was met 12m's om hoogte te houden.
Amen.. maar dan met de skim. epic sessions met crappy condities! morgen weer Jan ook de shorty man:D maar als volgende week die zw wind met regen komt toch wel weer frisjes hoor
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ja maar zoals zondagavond...toen had ik ook al verschrikkelijk heet in m'n 5.4...op gegeven moment heb ik mijn pak voor de helft uit gedaan moutjes aan mekaargeknoopt en m'n vest over m'n rashguard gedaan...was ook goed te doen... maar je wat je zegt hemel water is idd fris. maar ja zoals jij begin maart op het sluffie...brrrrr dat doe ik je niet na (blote poten shorty) maar strakkies weer lekker los!!!! nu pitten.
|
|
|
|
richard
|
Nog animo voor low-end sessie vanmiddag ?
|
|
|
Ed.
|
Ja!! auto strand is cruisable!! ik ga zo weg
Probeer dan ook graag eens die flysmurfer met mn skimboard als dat kan!
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Oi Oi Oi. de wind ziet er goed uit! Ed je heb maar weer geluk, geen flysurfer nodig dik windje met de 11! Nou nou, ziek zonnetje er bij. Mensen die nu nog kunnen gaan, kzou zeker de auto in stappen. Ik moet over 24 min. werken, sjeeees.. Als ik dit zo aan zie ga ik nooit werken. Nja, dan maar hoge snelheiden halen op me domino scooter
|
|
|
JB - On The Edge
|
Waarom wordt die wind nergens voorspeld? Maar goed...voor minder dan 18 knopen doe ik het niet meer....al veel te vaak met 15-17 knopen gestaan...net niet lekker...
Volgende week zit er eindelijk weer ZW in...en weer regen natuurlijk...maar dat kan meevallen...duim duim duim
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Agh heb teveel hobbies! Vanvond echt lekker windje om te gaan maar moet sleutelen aan de kever om em af te krijgen voor meeting dit weekend.
Have fun voor degene die wel gaan
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Waarom wordt die wind nergens voorspeld? Maar goed...voor minder dan 18 knopen doe ik het niet meer....al veel te vaak met 15-17 knopen gestaan...net niet lekker...
Volgende week zit er eindelijk weer ZW in...en weer regen natuurlijk...maar dat kan meevallen...duim duim duim
Moet je een 14m kopen, genoeg fun hoor bij 15 knopen. Alleen is het wat langzamer.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
lullo's het waait, weleenswaar beetje tegen de ondergrens aan, maar met die 9m, lange lijnen, stroming goede kant op:)
|
|
|
Eagle-Jan
|
Moet je een 14m kopen, genoeg fun hoor bij 15 knopen. Alleen is het wat langzamer. gelukkikg zijn er mensen die niet durven gokken ...ik denk dat er op de polenbeach toch echt +/- 20 kts stond te blazen op gegeven moment...het was echt leuk met m'n 9 m grote control bar en lange lijnen bedankt voor het overlaten van extra vaarruimte .
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Kan wel weer een beetje lachen, maar moet niet te hard lachen anders scheurd ie weer uit. Krijg wel steeds rare blikken en veel mensen vragen erna. Mooi filmpje iig Rudo! En wel super vet die backloop op de lip landen, das wat anders dan proberen te landen op je lip...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gisteren gewoon om 17u op de Grevelingendam superharde wind. Windsurfers die knalden over het water. Lokale thermische wind: 6/7 Bfrt Toch maar mijn spullen achterin gooien als ik naar klanten ga
|
|
|
Ed.
|
Dik geknald vanmiddag, tot ik echt aan mn 4e(!!) depowerkoord toe was.. moest wel stoppen.
alleen jammer van de duitse 'kite hoog' invasie, niet normaal meer, ga kuilen graven ofzo
|
|
|
Ed.
|
...ik denk dat er op de polenbeach toch echt +/- 20 kts stond te blazen op gegeven moment...
Weet dat wel zeker:D af en toe ook meer nnw dan no
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ed. jammer van je depwr... wees toch een keer zuinig op je materiaal ...jammer van de komen de dagen...de voorspellingen laten ons weer in de steek. denk dat ik lekker ga bakken de komende dagen bij kralingen of zo en anders sappie doen op de pannekoek straat proost alvast jongens.
|
|
|
richard
|
@ed: die FS was inderdaad een beetje overbodig. Ontzettend kunnen knallen met de 10m2. En jammer dat die uit m'n trapeze vloog. 3 kwartier bezig geweest om dat ding uit elkaar te ontknopen. FIjn weekend (moet welk lukken want staat hier een keiblauwe lucht met mooi zonnetje ) , ben een weekendje naar Valencia
|
|
|
d@ni
|
¿¿¿Valencia??? OVERLOPER!!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ga je daar op die witte banken liggen bij al die slikke dudes en die poezen Ed. jammer van je depwr... wees toch een keer zuinig op je materiaal ...jammer van de komen de dagen...de voorspellingen laten ons weer in de steek. denk dat ik lekker ga bakken de komende dagen bij kralingen of zo en anders sappie doen op de pannekoek straat proost alvast jongens.
|
|
|
|
|