|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Vanochtend nog heel die thread door zitten lezen, staan een hoop ervaringen tussen.. een hoop gasten die het voor elkaar krijgen om lijnen om hun enkels te wikkelen.. Dan heb je ook weinig aan je mesje, enigste waar je wat aan hebt is dan een reddingsvest (dus geen zwemvest) wat automatisch je hoofd boven water houdt.. en dat zijn er maar weinig!
Is mij maandag nog overkomen met downwinderen, kite voor een golf geparkeerd, net te laat met losgooien, resultaat 20 sec bodydrag boven en onder water, zonder controle. lijnen zaten heel even om mn middel en been. kreeg gelukkig op tijd alles los tussen 2 golven door.. als ik een mesje had gehad had ik die never nooit bij mijn benen kunnen krijgen om de boel door te snijden.
Godzijdank was Ivy erbij, en zo scherp dattie gelijk bij mijn schatje stond, voordat ze een prullenbak zou knuffelen.
Vind de belangrijkste altijd nog; bij twijfel over condities, lekker op het strand blijven! en voor de echte bakken een oude kite, zonder leash, zodat je m gelijk kan lozen. moet er alleen nog 1 vinden:)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Het is idd binnen No Time gebeurd met je al doe je alle goede voorbereidingen. Er zijn mij ook al een paar keer nare dingen overkomen, en het gaat dan allemaal zo ontzettend snel, dat je bijna de tijd niet krijgt om na te denken. Maar je kan iig je best doen om alles te controleren en voor bereid zijn op het ergste, dan heb je iig je best gedaan...
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ga je daar op die witte banken liggen bij al die slikke dudes en die poezen Ed. jammer van je depwr... wees toch een keer zuinig op je materiaal ...jammer van de komen de dagen...de voorspellingen laten ons weer in de steek. denk dat ik lekker ga bakken de komende dagen bij kralingen of zo en anders sappie doen op de pannekoek straat proost alvast jongens. nou eigenlijk wel, hoezo heb je een betere idee???? Kom anders ook....als die poezen niet krabben... die slikke dudes die stomp ik wel weg!!! dat mag onder het beleid van de nieuwe fuhrer, een van mijn beste vrienden overigens... mareh echt 't is niet meer zo erg als in't verleden...( toen had je nog al veel last van kabouter post, en witte poloringen boven de snor lijn.
|
|
|
Eagle-Jan
|
nou ik ga toch maar richting de playa...met bier , zonnebrand creme, en mijn grootste kite. in de hoop er nog een ritje uit te halen later op de middag...
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
[quote author=Anti-Hero en daarom was ik twee weken geleden een topic begonnen over het niet dragen van je safetyleash bij shideshore en hoge golven. de meeste dachten hmm zonder leash je bent gek,. maar vraag maar aan echte waverders, 9 van de 10 zegt zonder.. deze wipe out van richie blijft erg vet. wel zonder kite maar te bruut. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=26112894laatst zag ik hem nog in een freefight gevecht. helaas verloor hij wel. zou graag een potje willen knokken tegen hem. liever niet surfen Vanochtend nog heel die thread door zitten lezen, staan een hoop ervaringen tussen.. een hoop gasten die het voor elkaar krijgen om lijnen om hun enkels te wikkelen.. Dan heb je ook weinig aan je mesje, enigste waar je wat aan hebt is dan een reddingsvest (dus geen zwemvest) wat automatisch je hoofd boven water houdt.. en dat zijn er maar weinig!
Is mij maandag nog overkomen met downwinderen, kite voor een golf geparkeerd, net te laat met losgooien, resultaat 20 sec bodydrag boven en onder water, zonder controle. lijnen zaten heel even om mn middel en been. kreeg gelukkig op tijd alles los tussen 2 golven door.. als ik een mesje had gehad had ik die never nooit bij mijn benen kunnen krijgen om de boel door te snijden.
Godzijdank was Ivy erbij, en zo scherp dattie gelijk bij mijn schatje stond, voordat ze een prullenbak zou knuffelen.
Vind de belangrijkste altijd nog; bij twijfel over condities, lekker op het strand blijven! en voor de echte bakken een oude kite, zonder leash, zodat je m gelijk kan lozen. moet er alleen nog 1 vinden:)
[/quote]
|
|
|
Eagle-Jan
|
jongens hou het wind rapport in de gaten...hij hangt nu al op de 12 kts terwijl 4 kts voorspeld was!!!! check findfinder...
|
|
|
|
Hard2Handle
|
[quote author=Anti-Hero en daarom was ik twee weken geleden een topic begonnen over het niet dragen van je safetyleash bij shideshore en hoge golven. de meeste dachten hmm zonder leash je bent gek,. maar vraag maar aan echte waverders, 9 van de 10 zegt zonder.. deze wipe out van richie blijft erg vet. wel zonder kite maar te bruut. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=26112894laatst zag ik hem nog in een freefight gevecht. helaas verloor hij wel. zou graag een potje willen knokken tegen hem. liever niet surfen Vanochtend nog heel die thread door zitten lezen, staan een hoop ervaringen tussen.. een hoop gasten die het voor elkaar krijgen om lijnen om hun enkels te wikkelen.. Dan heb je ook weinig aan je mesje, enigste waar je wat aan hebt is dan een reddingsvest (dus geen zwemvest) wat automatisch je hoofd boven water houdt.. en dat zijn er maar weinig!
[/quote] @Anti-Hero iets gaat niet helemaal goed met het invoegen van jouw text, nu kan je niet zien wat jij geschreven hebt of juist de ander, zie het wel vaker bij jouw gebeuren. Hoe komt dat? (dit is overigens vriendelijk bedoeld)
|
|
|
|
Hard2Handle
|
kan je nu niet mijn laatste text lezen?
ja hoor de text kan ik wel lezen, alleen er gaat iets niet goed met het invoegen van je text. kijk maar naar je vorige post, je kan niet goed zien wat van jouw is en van de ander. je ziet ook hier en daar quote staan, dat is normaal niet zo. ik denk dat als je onder de quote je reactie zet het wel goed gaat (misschien).
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
de gequote text moet tussen html commando's staan dus:
"blokhaak open" "quote" "blokhaak sluiten" "de gequote tekst"
"blokhaak open" "forward slash" "quote" "blokhaak sluiten"
Je kan ook een quote binnen een quote hebben, maar het aantal openings commando's (argumenten) moet gelijk zijn aan het aantal sluit commando's. Zeg ik het zo goed heren webnerds?
|
|
|
Hard2Handle
|
de gequote text moet tussen html commando's staan dus:
Je kan ook een quote binnen een quote hebben, maar het aantal openings commando's (argumenten) moet gelijk zijn aan het aantal sluit commando's. Zeg ik het zo goed heren webnerds?
Thanx for the input Rudo!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
[quote author=Hard2Handle link=topic=23915.msg513574#msg513574 date=1275668040] [quote author=El Rudo link=topic=23915.msg513564#msg513564 date=1275662158] de gequote text moet tussen html commando's staan dus:
[b]"blokhaak open" "quote" "blokhaak sluiten"[/b] "de gequote tekst"
[b]"blokhaak open" "forward slash" "quote" "blokhaak sluiten"[/b]
[/quote]
Thanx for the input Rudo! (up_kitesmiley) [/quote] Geeft: de gequote text moet tussen html commando's staan dus:
Thanx for the input Rudo! Zo dus Maar dat doet het forum vanzelf, zolang je er maar onder verder gaat met typen en niet met de code gaat knutselen.
|
|
|
Ed.
|
Antihero je hebt gelijk idd maar ga je dan zonder leash varen? dan ben je je kite kwijt.. die ene keer dat ik hem crash heb ik liever nog de keus, met mn 10m dan. die ga ik echt niet zomaar lozen. zonder leash alleen op de dagen dat het echt spookt..
Vandaag was wel lekker trouwens:D
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@h2h mesje wat is dat? Leash waarom niet?
mesje: Van welk bouw jaar ben je Rambo is toch echt retro.
Iedere keer zie je wel een rol leash of nog erger een gewone leash op playa onbegonnen werk want als je wat zeg luisteren de meeste toch niet. Beter je tanden laten slijpen dan kan je het ook nog door bijten.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Antihero je hebt gelijk idd maar ga je dan zonder leash varen? dan ben je je kite kwijt.. die ene keer dat ik hem crash heb ik liever nog de keus, met mn 10m dan. die ga ik echt niet zomaar lozen. zonder leash alleen op de dagen dat het echt spookt..
Vandaag was wel lekker trouwens:D
ik ben ook nog zker in de leer en doe het nu met safetyleash. wat ik altijd wel tracht te doen is mn lijnen op spanning te houden als ik gespoeld word. Als ik onder water ben stuur ik mn kite van links naar rechts zodat de kite op spanning blijft. Als ik met de golf mee ga, stuur ik tegengesteld om uit de golf getrokken te worden.
|
|
|
Ed.
|
ja ik heb er een reflex van gemaakt om je kite gelijk keihard te loopen, alleen vorige keer lette ik niet op en loopte ik onderlangs, waar geen ruimte meer was zeg maar. voortaan eerst naar boven en dan door. Zag in dat stuk over golfrijden dat sommigen ook nog de keus maken waarheen te sturen, afhankelijk van windrichting.. ben ik te sloom voor, gewoon loopen dat ding. Morgen zou het weleens kunnen gaan spoken! buienkiten
|
|
|
Hard2Handle
|
@h2h mesje wat is dat? Leash waarom niet?
mesje: Van welk bouw jaar ben je Rambo is toch echt retro.
Iedere keer zie je wel een rol leash of nog erger een gewone leash op playa onbegonnen werk want als je wat zeg luisteren de meeste toch niet. Beter je tanden laten slijpen dan kan je het ook nog door bijten.
tanden laten slijpen, das ook een optie.... (er is toch ook een film waarin ze dat doen, kan alleen niet op de naam van die film komen)Je hebt iig wel gelijk de meeste luisteren toch niet jammer genoeg.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik heb altijd een mes bij en check het regelmatig op kwaliteit. heb ook 1 keer 2 lijnen om mijn arm gehad (redelijk vast) vraag niet hoe....maar het gebeurt ineens tijdens een dikke wipe out. maar ik vertel het je....als je lijnen om een lichaamsdeel slaan dan bonkt je hart plots in je keel... en je bent echt te laat voor je het weet. sindsdien heb ik een mes in het harnas en ik weet het net zo snel te vinden als de QR.
|
|
|
|
Ed.
|
morgen wordt het pleurisweer
VOORUITZICHTEN VOOR MORGEN: EEN TROG BEREIKT TEGEN DE MIDDAG HET ZUIDWESTEN EN TREKT VERVOLGENS NOORDOOSTWAARTS. NABIJ EN TEN WESTEN VAN DE TROG TOENEMENDE KANS OP REGEN- EN ONWEERSBUIEN MET MOGELIJK HAGEL EN UITSCHIETERS TOT 50 KNOPEN.
|
|
|