Ozzie Wright fan
|
ok, ik ga ook zoiets, als het wat is ga ik het water op anders ga ik werken. windje wordt wel nw ik laat wel ff mn mob achter, stuur mij ook ff je mob in de inbox
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Wordt het morgenmiddag nog wat denken jullie? Staat nu namelijk ook 12 (!!!!!!!!!!) knopen meer dan WFSF voorspeld...
Whaha, het is al zo erg dat we helemaal gek worden als er 12 knoopjes op de planning staat.... JB, jij moet een vrouwe gewicht hebben of een board van 2meter bij 2 meter, want ik komt echt niet uit het water met mijn 13m2 en 98kilo schoon aan de haak )
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ik jou wel...de enige...piraten helix op het water, toch...btw..opvallend veel wave boardjes
haha en je roept ook niet even hé waarmee vaarde je? toch niet zo'n grote john deere die werd trouwens nog lang door gevaren! idd veel waveboards! maarja de golven vielen erg mee
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo was net toch even lekker op scheveningn, goeie low-end sessie waar het af en toe prima vaarbaar was! Toch nog hard gecrashed met een dubbele backroll kiteloop Ik gok dat het vrijdag heel aardig gaat waaien!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nee, ik bedoelde dat het gister 12 knopen harder waaide dan voorspeld. Was namelijk 8 voorspeld op WF en het waaide 20 knopen. Dus als dat voor vandaag ook het geval was geweest...dan zat ik nu niet weer te balen.....wat een lange zomer kan dit gaan worden zeg... Wordt het morgenmiddag nog wat denken jullie? Staat nu namelijk ook 12 (!!!!!!!!!!) knopen meer dan WFSF voorspeld...
Whaha, het is al zo erg dat we helemaal gek worden als er 12 knoopjes op de planning staat.... JB, jij moet een vrouwe gewicht hebben of een board van 2meter bij 2 meter, want ik komt echt niet uit het water met mijn 13m2 en 98kilo schoon aan de haak )
|
|
|
Eagle-Jan
|
ik jou wel...de enige...piraten helix op het water, toch...btw..opvallend veel wave boardjes
haha en je roept ook niet even hé waarmee vaarde je? toch niet zo'n grote john deere die werd trouwens nog lang door gevaren! idd veel waveboards! maarja de golven vielen erg mee eerst met een ss rev 13...maar toen was de wind nog niet echt super...later van een kennisje de ss rpm 10 geleend...maar ik was niet de enige met rpm...ik denk dat ik er een stuk of 5-6 gezien heb...wel de enige in een witte shortsleeve.
|
|
|
Ed.
|
Komende tijd GEEN WIND want mn fucking radius botje is gebroken, en wat pezen zijn uitgerekt. mag nu de komende tijd echt geen sinusje plegen, gvd. gelukkig gebeurde het pas laat.
en als het waait laat het alsjeblieft zoveel zijn dat 1 hand genoeg is, fix ik ff een neopreen mitella:)
|
|
|
Ed.
|
Zo was net toch even lekker op scheveningn, goeie low-end sessie waar het af en toe prima vaarbaar was! Toch nog hard gecrashed met een dubbele backroll kiteloop Ik gok dat het vrijdag heel aardig gaat waaien! dubbele backroll kiteloop, vet Maar vrijdag waait het niet hoor lijkt maar zo.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Komende tijd GEEN WIND want mn fucking radius botje is gebroken, en wat pezen zijn uitgerekt. mag nu de komende tijd echt geen sinusje plegen, gvd. gelukkig gebeurde het pas laat.
en als het waait laat het alsjeblieft zoveel zijn dat 1 hand genoeg is, fix ik ff een neopreen mitella:)
rustig aan ed, jouw tijd komt nog wel...
|
|
|
Eagle-Jan
|
Zo was net toch even lekker op scheveningn, goeie low-end sessie waar het af en toe prima vaarbaar was! Toch nog hard gecrashed met een dubbele backroll kiteloop Ik gok dat het vrijdag heel aardig gaat waaien! dubbele backroll kiteloop, vet Maar vrijdag waait het niet hoor lijkt maar zo. Hey Ed. das mooi K.loten... heb je geen waterbestendige gipsachtig ding om je arm gekregen dan??? of ben je zo slim geweest om te zeggen dat jij je arm tijdens het kiten hebt gebroken ipv skaten of zo?? maruh maak je geen zorgen, kom gerust naar het strand...als ik niet hoef te werken dan is er bijna/meestal wel ergens koud bier ingegraven!!!! beterschap.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
damn ed, ga je ook revlakliederen? Ik mag lekker naar China de rest van de week (voor 2 meetings nou moe!) dus doe idd maar even geen wind ja.
|
|
|
Robert H.
|
yoo ed dat is mooi balen!! Laat maar goed genezen! Heb zelf binnekort tentamens dus dan zal er ook minder gekite kunnen worden. Heel toevallig gaat dan toch altijd de wind aan ZW 5-6 en een zonnetje erbij!
|
|
|
rocket man
|
ed. hoe heb je dat gevlikt, als het tijdens kiten gebeurde moet het een raake klap geweest zijn. Beterschap iig èn we hebben een schuldige als het niet waait...
|
|
|
Ed.
|
landing na loopie (alweer..) in iets te ondiep water. eigen schuld, nu ga ik er wel van leren.
tnx gasten ik denk dat er voor jullie vrijdag toch weer een goeie bak wind aankomt:) have fun, spreek jullie over een paar weken weer, ga even me afzonderen v h kiten
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Beterschap Ed! Vandaag helemaal prut de voorspellingen. Rest van de week...werken
|
|
|
d@ni
|
landing na loopie (alweer..) in iets te ondiep water. eigen schuld, nu ga ik er wel van leren.
tnx gasten ik denk dat er voor jullie vrijdag toch weer een goeie bak wind aankomt:) have fun, spreek jullie over een paar weken weer, ga even me afzonderen v h kiten
Beterschap Ed! Gedeelde smart is halve smart moet je maar denken Ik krijg donderdag loopgips voor nog ong. 4 weken. Dus ik ben er ook nog een paar weekjes niet...
|
|
|
Ed.
|
Beterschap Ed! Gedeelde smart is halve smart moet je maar denken Ik krijg donderdag loopgips voor nog ong. 4 weken. Dus ik ben er ook nog een paar weekjes niet... Oe das ook nie fijn nie. zat er nou ook nog metaal in? succes, dat het over een maandje stormseizoen mag zijn
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wat is storm? Een karakter uit Crediteuren/Debiteuren? Ik ken het hele woord nie...
|
|
|
Ed.
|
dat is iets van vroegah. voor mijn tijd. toen moest je nog weleens uitkijken voor vliegende dakpannen en tollende vliegertjes, heb ik gehoord, opa vertelde daar altijd over. moet een gevaarlijke tijd zijn geweest
pff ik ga maar eens een nieuwe hobby zoeken.
|
|
|
KappuhH
|
Wat is storm? Een karakter uit Crediteuren/Debiteuren? Ik ken het hele woord nie... Ghe ghe, vroeger bij de commando's, uit stilstand deden we net als Sylvester Stalone....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wat is storm? Een karakter uit Crediteuren/Debiteuren? Ik ken het hele woord nie... Ghe ghe, vroeger bij de commando's, uit stilstand deden we net als Sylvester Stalone.... Die kon vast uit stilstand zo in z'n eigen paal klimmen, na 50 push-ups...Edje Loop...gips hoe werkt dat dan? "Alleen te gebruiken boven water"
|
|
|
d@ni
|
Loop...gips hoe werkt dat dan? "Alleen te gebruiken boven water" Nee Michiel, dat noem je kitegips , maar die hadden ze niet meer... Jammer voor jullie, maar beter voor mij dat het ff nie waai nie, is beter uit te houden
|
|
|
joey
|
Er is weer wind in zicht. En laat ik nou vrijdag vrij zijn
|
|
|