|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ik begin er ook stilletjes er in te geloven!!!!! noord/ noord oost in de middag altijd goed...de komende 2 daagjes avond dienst...maar volgende week als de voorspellingen kloppen dan ga ik elke dag met m'n spulletjes naar m'n werk!!!!
hijo / johnny jullie ook van de partij???
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Volgens mij wordt het weer 1 grote domper vandaag.....wat een klote weer blijft het gewoon...staat er eens ZW....en komende week weer die klote N en NO...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
hijo / johnny jullie ook van de partij???
Ik heb nu ook de spullen in de auto liggen hopende op een klein beetje woei aan het einde van de middag! Ik begin knap narrig te worden inmiddels van al die windloze net niet dagen en die klote N mag er ook wel een keer uit!! Komt er straks echt een paar dagen dikke wind dan liggen we met zijn allen na de 1e dag te creperen van de spierpijn op de bank.........maar goed de volgende dag gewoon weer aan de bak, althans ik
|
|
|
hijo del viento
|
Het lijkt wel of er iemand met voodoo aan de gang is joh!!
Verdachte is allemaal onschuldige kitepoppetjes aan het prikken met naalden in handen, enkels, knien....ik noem een Ed, Rudo en Dani en op de een of andere manier manipuleerd die ook de windvoorspellingen.....
Of is het Ed......met een of andere anti winddans om zijn pijn te verzachten??
|
|
|
|
|
drifter
|
ja wind in eindhoven!!! verder lijkt het nergens op
|
|
|
|
hijo del viento
|
@ Rudo Dat is je geraden ook man!!
Ik zit in de hoek Brouwersdam vanmiddag voor mijn werk dus als het aan gaat spring ik er gelijk in bij de Brouwersdam aan het einde van de middag!
|
|
|
helium
|
autostrand rond een uurtje of 12? of later................
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het lijkt wel alsof ons gedeelte van het land iig de hele ochtend en middag buiten schot blijft van regen en andere ellende. Maar of het ook gaat waaien? AWD vertoont nu al forse pieken en dalen... Klant belt net af, dus wie weet kan ik weer op zoek naar surfspullen, als ik me nog herinneren kan waar ik die ooit heb gelaten...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik heb er ff de kracht niet meer voor....zit midden in de verbouwing thuis. 2,5 mtr er aan geplakt, alles opnieuw witten, meubels etc. aanschaffen,voor-en achtertuin kompleet verbouwen, ook nog andere auto, tering, waar ben ik aan begonnen....het wordt wel mooi maar wat een tijd en werk gaat er in zitten. voor wie wel gaat, plezierrrr
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
En Ron? Welke is het geworden? Het nieuwste model Touran, of heb je VAG de rug toegekeerd? Succes met verbouwen. Bij mij komt er ook een dergelijke klus aan voor het najaar
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
lullo's waarom waait het hier als een malle en volgens de windmeters niet?
|
|
|
Ron Rodeo
|
En Ron? Welke is het geworden? Het nieuwste model Touran, of heb je VAG de rug toegekeerd? Succes met verbouwen. Bij mij komt er ook een dergelijke klus aan voor het najaar Thanks..tis een Passat variant 2.0 High Line. best bakkie hoor.
|
|
|
El Banditos
|
lullo's waarom waait het hier als een malle en volgens de windmeters niet?
en waar is hier??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
2.0 TDI, lekker blazen met 140PK Het waait hier voor geen meter. Helaas vanmiddag toch wel werken
|
|
|
|
Robert H.
|
HvH De windsnelheid 10m. op 11 juni 2010, 10:50 uur is 8.1 m/s De windstoot op 11 juni 2010, 10:50 uur is 11.7 m/s
snel brood smeren en de wagen in springen wordt lekker beulen! Ga naar Oostvoorne
|
|
|
Eagle-Jan
|
Volgens mij wordt het weer 1 grote domper vandaag.....wat een klote weer blijft het gewoon...staat er eens ZW....en komende week weer die klote N en NO...
klets toch niet man N/NO staat in de middag bijna altijd garant voor goeie woei wordt er 8ts voorspeld in de middag dan zouden het zomaar 16 kunnen worden( naar de avond toe trekt deze altijd aan). ja ok hij kan wat vlagerig zijn, en de polen beach is de enige nabije spot waar je kan varen...en die zou dan wel eens druk bezet kunnen wezen.
|
|
|
Ron Rodeo
|
met N en NO is ouddorp vaak véél beter. de tijd die je kwijt bent aan het extra rijden in vergelijking met Oostvoorne win je terug door dat je niet zo ver hoeft te lopen. dus je staat net zo snel op het water.
|
|
|