bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
kom anders naar hvh!! wij zijn daar ook aant bakken!!!!
en vergeet niet te braden met de zonnebrand!!!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
nee joh kom morgen naar de playa...wordt gezellig ( ik ga al met een hele groep) en het water temp is heerlijk....hvh lekker tussen een paar van die tokkies met dikkegouweschakelkettingen naar afgebrande strandtenten te kijken... neem wat te snacken mee en bier...en braden maar.. neem een bal mee... ik heb nog een grote 4 lijns powerkite (hopen dat het daarvoor wel genoeg waait).
dat geld voor iedereen hier...hoe meer zielen hoe meer vreugde!!! bis morgen/ straks
|
|
|
biancam
|
Nou Ik ben vandaag niet van de partij hoor! Was echt heel gezellig gisteren, maar vandaag even andere dingen doen. Veel plezier op de playa!
|
|
|
bezemsteel12
|
denk dat we hvh gaan.
al komt powerkite in de lucht, moet je mensen gaan aanvliegen, met het doek, pas alleen op dat er niemand in die touwen komt, dit hebben we met kitecamp in germany ook ff gedaan is wel leuk
|
|
|
martijn
|
Mooie voorspellingen zeg, gelukkig zit ik vanaf donderdag ochtend op fuerteventura voor 2 weken
|
|
|
rich@rd
|
Mooie voorspellingen zeg, gelukkig zit ik vanaf donderdag ochtend op fuerteventura voor 2 weken
beter ben net terug!
|
|
|
martijn
|
beter ben net terug! En, hoe wat het daar qua kiten en wat er 's avonds te doen was?( chicks?)
|
|
|
Eagle-Jan
|
zoo was op de playa de los palos en zag ff een heli zomaar ff uit de lucht pleuren bij het slufter ter hoogte van de weg daar heen, je weet wel ongeveer halverwegen de helling ...zag er echt heftig uit heb al gehoord dat er 2 doden bij te betreuren waren... 2 trauma heli's en af en aan brandweer politie en ambu's...
|
|
|
rich@rd
|
beter ben net terug! En, hoe wat het daar qua kiten en wat er 's avonds te doen was?( chicks?)als je naar correljo(of zo) gaat dat is in het noorden daar heb je elke avond livemuziek overal echt heel gezellig!!! maar echt de aanrader voor s avonds is de rock-island-bar, is echt heel inteem en gezellig! het enige nadeel van t eiland is dat je er heel veel vervelende dikke en kale engelse heb, maar voor de rest is het er echt tof! k ga zeker een keer terug!
|
|
|
Mr the Emperor
|
Kolere.... Het is voor het eerst dat ik blij ben met zulk slechte voorspellingen.
Van het weekeinde een klein ongelukje met waterskiën gehad. Bij een headfirst-crash mijn rug een beetje te ver achterover gebogen. Gevolg: twee dagen amper kunnen lopen en voor een groot gedeelte is mijn stabiliteit weg. K lijkt in mijn bewegingen wel een mannetje van 90..... Nu maar hopen dat het geen langslepende blessure wordt. Een weekje of wat aan kitesurf-rust zal i.e.g. geen kwaad kunnen.
|
|
|
martijn
|
Tnx Richard, we zitten zelf in het centrum van correlajo dus dat komt wel goed..
Met welke maat voer je meestal?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Marco das minder man! beterschap.. voorlopig toch geen zuchie wind idd.. heeft nu wel lang genoeg geduurd. gelukkig gloort er wat wind voor komend weekend
|
|
|
bezemsteel12
|
@ eagle, maar was wel geslaagt op playa? wij stonden in de file, zijn toch maar naar brouwersdam geweest, en hadden we onze kite nie bij ons waren 4 gasten aant kite 2 met een 19m en 2 met een 12 m
|
|
|
Eagle-Jan
|
playa was chill.... maar volgende keer neem ik een parasol mee...ik werd gek van de zo, er was echt geen zuchtje wind!!!! de water temp overigens, was bijna subtropisch... heerlijk
|
|
|
Mr the Emperor
|
Dat krijg je als het niet waait hé. Dan ga je gekke alternatieven zoeken. Jij al helemaal weer in orde, of nog niet Ed?
|
|
|
rich@rd
|
Tnx Richard, we zitten zelf in het centrum van correlajo dus dat komt wel goed..
Met welke maat voer je meestal?
11m2 maar had het niet zo heel erg getroffen kwa wind de wind komt meestal pas s middags trouwens.
|
|
|
martijn
|
Oke, die gasten waar ik mee ga zijn er vorig jaar ook geweest en hebben toen iedere dag goed gepowered met 11 of 7 kunnen varen... Als ze wakker werden en het waaide niet gingen ze naar el cotillo en hadden ze wel dikke wind.. Zijn er wel veel mooie spaanse vrouwen?
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@ martijn, Jij altijd met die vrouwen, gaat tho niet kiten.. ofwel en dan cruisen? Want komt er ook nog wat beeldmatriaal, video of pics? Doe andere martijn dat of tho? Heb jij nog doelstellingen?
|
|
|
rich@rd
|
Oke, die gasten waar ik mee ga zijn er vorig jaar ook geweest en hebben toen iedere dag goed gepowered met 11 of 7 kunnen varen... Als ze wakker werden en het waaide niet gingen ze naar el cotillo en hadden ze wel dikke wind.. Zijn er wel veel mooie spaanse vrouwen? ja veel ook toples
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
haha, dan weet ik het antwoord al op mijn vraag... Genoeg plaatjes worden er dus wel geschoten, van martijn zelf in actie weet ik niet.. anyways ik ben jaloers, egt te niks voor thomas lijkt me zoooo screwed.
|
|
|
|
|
rocket man
|
rudo, hoop doet leven, helaas is de WRF 9km van 28 Juni 18 UTC. Als je de WRF en GFS bekijkt zijn die van 29 Juni 00 UTC, en die zijn naar beneden bijgesteld.
|
|
|
martijn
|
@ martijn, Jij altijd met die vrouwen, gaat tho niet kiten.. ofwel en dan cruisen? Want komt er ook nog wat beeldmatriaal, video of pics? Doe andere martijn dat of tho? Heb jij nog doelstellingen? Haha er gaat een video camera mee, martijn neemt zn camera's mee en hilbert komt nog een weekje langs.. Dus dat komt wel goed haha Met tho zn schouder gaat het ook beter, die kan waarschijnlijk wel rustig varen
|
|
|