Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@All, me deze wind en voorspellingen kun u he beste naar Rockanje gaan. ideale spot voor hoog en ZW.
Gaan wij lekker naar Playa om het licht uit te doen:)
|
|
|
|
joey
|
Morgen eindelijk weer een windje, ik ga 's avonds naar Rockanje. Wel even oppassen voor buien WIND: IN DE OCHTEND OVERWEGEND OOSTELIJK, 3-7 KNOPEN IN HET NW 10-15 KNOPEN. DAARNA AFNEMEND TOT ZWAK EN UIT UITEENLOPENDE RICHTINGEN WAAIEND. OP NADERING VAN HET KOUFRONT ZUIDELIJK, DAARACHTER WEST, 7-12 KNOPEN. TIJDENS BUIEN KAN DE WIND STERK OPLOPEN MET UITSCHIETERS TOT 40 A 50 KNOPEN.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Weet iemand hier een goeie kitesurf school die op oostvoorne les geeft? Moet wel een IKO school zijn?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Als het gaat waaien eind van de dag ben ik erbij , maar niet op da Rock, voor mij te choppy met hoog water... Wie nog meer???
|
|
|
R.B.
|
Sebas me spullen liggen in me auto, dus als er eind van de dag een normaal windje staat en geen onweer meer is ga ik denk ook. Ff die kater wegspoelen, toen ik vanacht me bed in ging begon me bed wel heel hard te draaien haha.
|
|
|
koen-tjeee
|
Weet iemand hier een goeie kitesurf school die op oostvoorne les geeft? Moet wel een IKO school zijn?
www.kitesurfschoolBEST.nl Robert. Vanavond wellicht een leuk windje ... Ik ga rond 17/18u naar Scheef, wat zijn jouw plannen?
|
|
|
Robert H.
|
@Koen: gaat idd wel lekker waaien, als eind van de middag de buien een beetje over zijn misschien richting bdam, als het laag water wordt. Scheef is natuurlijk ook een optie.
|
|
|
Eagle-Jan
|
ik heb mn luchtbuks op mn balkon al klaarliggen, ik schiet je zo van die witte banken af.. rotterdammers uit rotterdam....waar gaan jullie voetbal kijken.... kom naar de Soho...
weinig gemerkt van je lucht buks....wat een sfeertje..was gezellig...jammer van het eind resultaat.
|
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Na hoog water Rock denk ik. Kan je tenminste nog een strandtent in als het losgaat met onweer/hagel enz, en wind voor s avonds ziet er minder vies uit. En de zon zakt mooi weg voor sluf rond 10u
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
tis wederom bijgesteld naar beneden, zit met spul klaar op strand in Cadzand maar het wordt niks. wind gaat wel draaien naar W maar komt niet lekker op gang ben ik bang..............hee dat rijmt. dan maar donderdag hakken.
|
|
|
koen-tjeee
|
Misschien vanavond nog steeds boys...! Sunset session
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Sebas me spullen liggen in me auto, dus als er eind van de dag een normaal windje staat en geen onweer meer is ga ik denk ook. Ff die kater wegspoelen, toen ik vanacht me bed in ging begon me bed wel heel hard te draaien haha.
Gezellie Robin! Zogauw de wind aantrekt ga ik rijden, ben vandaag vrij. Dus ik zie je daar als je nog gaat. Hopelijk word je dan niet zeekziek van de golven en achterblijvende alcohol. @Ron wat doe je helemaal daar in het Zuiden? Heb je vakantie ofzo?
|
|
|
R.B.
|
Ik wil wel maa de wind wil niet en volgens buienradar komt er zo toch nog ff een rood buiengebiedje langs. Ik blijf het ook nog aankijken.
|
|
|
F-one-Hans
|
Zie ik hem nu in een keer toenemen? Zou dit standhouden hij komt keurig achter de onweersbui aan en in Cadzand is hij inmiddels behoorlijk stevig. Zal het dan toch?
|
|
|
|
joey
|
Ik ben rond 19.30 rockanje 2e slag aan de rechterkant. Nog meer liefhebbers?
|
|
|
|
joey
|
Ziet er goed uit hoor dat boardje!! Maar niemand naar Rockanje?? 18 knopen en geen buien meer! Edit: Ga nu rijden.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Met dit weer ga ik ff niet het water op...kans op onweer is veel te groot :-(
|
|
|