RobertV
|
Wat denken jullie, vanmiddag nog kans op vaarbare omstandigheden?
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Dops.. Als je nu na actuelewaterdata kijk... en de voorspelling op windguru. Dan ist niet zo slimme vraag, ik heb geen verstand van thermische wind. Maar weet denk wel zeker dat je niet kan varen vandaag, en niet eens je kite in de lucht kan houden. Kijk naar morgen, dan wordt lekker! Kga me overgins niet vervelen de Importeur van OR van de UK is op de dam
|
|
|
RobertV
|
thanks telefoon faalt met alle windinfo checken (A). Naja goed morgen vroeg dan maar
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Geel is surfbare wind, Groen is geen surfbare wind. Hoe geler hoe harder de wind en hoe groener hoe zachter de wind. Lichtgeel kun je zeg maar skimboarden Geel kun je knallen Lichtgroen is blijf maar lekker thuis
Met oranje/rood word het pas interessant, jjiiiihhhaaawww.....
|
|
|
|
El Banditos
|
iet er naar uit dat het weer een net niet dagje zal worden, pffff k*tzooi
Heeft iemand een windguru pro update
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
iet er naar uit dat het weer een net niet dagje zal worden, pffff k*tzooi
Heeft iemand een windguru pro update
Alsutblieft:
|
|
|
R.B.
|
Ik ben zojuist me bed uitgezweet. dus nu dacht ik laat ik is gek doen en alvast naar het strand gaan. De teller staat nu op 7.2 m/s en is oplopend. Dammm het is weekend en zo vroeg eruit. Nog meer vroege vogels??
|
|
|
F-one-Hans
|
IK werd ook wakker en dacht hetzelfde. Alleen ben ik niet overtuigd dat het iets gaat worden vanmorgen. Het is net wel net niet dus ik ga hier geen 2 uur voor rijden. Volgende keer beter....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
We zijn door dit klote jaar qua wind steeds gekker aan het worden krijg ik de indruk maar ik ben ook nog niet overtuigd.......... Kijk het nog ff aan maar ik vrees met grote vrezen....
|
|
|
|
F-one-Hans
|
Nee, en dan is hij ook nog eens puur zuid, dus vlagerig! Ik duik mijn bed weer in....
|
|
|
Dennuzzz
|
Zucht.... Ziet er idd niet goed uit.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
6,4m/s op AWD..
waarom!!!??, ik wou er nog zo vroeg voor uit gaan om in me eentje een sessie te hebben. Maar gaat hem niet worden, dikke regen. En vamiddag word het ook al niks...
|
|
|
d@ni
|
Nu wel 7.4 op hvh. Jezus wat zijn we toch desparate met zijn allen.
Ik denk dat het nog wat wordt, maar ik ga niet rijden als het niet ff rond 8 ms blijft.
|
|
|
d@ni
|
Nu 5ms, wordt niks meer. Robin zal flink balen als hij vanochtend is gegaan
|
|
|
R.B.
|
tja ach wat zullen we er van maken. Was harstikke gezellig met 4 losers op het strand en een 5de in het water. En geen zuchtje wind. Wat een k.lote voorspellingen.
Ik wou mezelf nog verdrinken maar daar was het te ondiep voor op oostvoorne haha. Heb er nu een nieuwe hobby bij WAD LOPEN.
Was om 10u weer thuis dus nog ff getukt haha.
|
|
|
hijo del viento
|
Ik had het liever dik mis gehad maar in ieder geval wel lekker uitgeslapen nu!! De rest van de week ziet er weer niet erg veel belovend uit zeg..........Waar gaat de vakantie trip heen jongens want ik ben er wel klaar mee onderhand. Mijn 7 is welgeteld 1 x ergens in februari/maart uit de tas geweest en dat was ook geen succes....
|
|
|
rocket man
|
Mijn 7 is welgeteld 1 x ergens in februari/maart uit de tas geweest en dat was ook geen succes....
2009??
|
|
|
|
CCaptain
|
Ow ja, herinner me die dag. Je stond op en longboard en je had in je andere hand een peddel
|
|
|
hijo del viento
|
Ow ja, herinner me die dag. Je stond op en longboard en je had in je andere hand een peddel Ik hou ook van jou hoor!! en nu op naar die grachten
|
|
|
|
Jeroen89
|
Was waarschijnlijk gewoon een flinke vlaag die met de regen mee kwam. Ben blij dat ik thuis ben gebleven want het is, blijft en word ook helemaal niks meer vandaag. 2010 telt nog maar een paar maandjes en ik hoop dat ze alle wind die in het begin niet is gekomen in deze maanden proppen. Wat een niksjaar
|
|
|