Lex
|
ja met i-phones kan ik niet omgaan, heb ik te ruwe handen voor
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
is aan gekomen heb je een pb gestuurd
iedereen fijne feestdagen.
360 gaat nu aan voor 2 dagen.
ltrs
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@lauw, Nu pas had 2 uren eerder gereageerd. Reijer was ook net klaar met werken die belde ook al. het is te laat als we aan komen is het bijna donker.
volgende keer beter
|
|
|
biancam
|
Michiel goed om te horen dat je klant is ingesneeuwd , maar waar is onze sneeuw??? Op het weiland lag gistere nog genoeg sneeuw en nu in mijn tuin ook. Waar gaan we heen? Het water in of het weiland op? waar is dat weiland???? Delft-Zuid.... Ok, dat is erg in de buurt! Heb je ook een straat naam waar het weiland aan leg?
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Het was heerlijk zeg ik u. Ik heb namelijk heerlijk kunnen varen in het poeltje van bdam! Het was ook niet druk! niemand.. haha. Heb het niet koud gehad, ondanks de temp. rond vries punt ligt. Dus een top sessie gehad met Robbepop! We konden toch aardig vliegen met 30kn en vlak water! en zonder flysurfende duitsersEdit: Rob, ik heb morgen jammer genoeg andere verplichtingen hoor ik net...
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Was zeker niet verkeerd, heerlijk gevaren.
Maar als ik zo eens kijk wordt het 1e en 2de Gourmetdag niet veel met de wind. Maar misschien dat hij toch wat harder is morgen dan voorspelt misschien nog even een snow-sessie erachteraan.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Jesse, bikkel man. of heb je laatst een droogpak in je schoen gekregen?
@rob, 1e en 2e Gourmetdag, lol:D hopelijk gaat het nog wat sneeuwen, want wat er nu ligt is niks meer, hier in de buurt alleen nog maar pap over. De hazenjacht was wel leuk vorige keer, night snowkiting wordt de nieuwe rage
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere een paar uurtjes wezen snowkiten met Michiel hier op het Delftse boeren land, alles zit nu onder de modder (tenmiste ik hoop dat het modder is ), maar het was effe lache en ik was weer van de straat... Hier komen nu wat kleine vlokjes naar beneden. Merry Christmas Dudes!
|
|
|
ROBST3R
|
Goed kerstfeest voor iedereen!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ja met i-phones kan ik niet omgaan, heb ik te ruwe handen voor haha, iPhone is al achterhaald door de andriods, maar nog wel het mooiste kwa UI @ Jesse: bikkel, of heb je tegenwoordig ook een drysuit? Was lekker met H2H aan het beuken in megavlagerige wind op het snowboard met een 7m2
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ja met i-phones kan ik niet omgaan, heb ik te ruwe handen voor haha, iPhone is al achterhaald door de andriods, Dus !!!! ;-)
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
as dinsdag nog iemand de rollade,s en konijn van zich af schudden ??? 16/20kn ZO
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Dutchy Morgen is de wind tog ZO? Aflandig..tog? Dan moet je ergens gaan snowkiten.. In Oud-Alblas heb je aardig wat mooi besneeuwde weilanden!! Maar misschien waait het daar te zacht, Hellevoet lijkt me ook goed met ZO! @Michiel Ben eigenlijk pussy, Ben namelijk een trotse bezitter van een Drysuit!
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Tsja, ik twijfel een beetje. Laatste sessie was in Brasil, toch net ff beter kan ik jullie zeggen. Ik ken wel een prima spot voor ZO.. Sneeuw lijkt snel te verdwijnen Jesse.
|
|
|
Dutchy
|
ZO ........... Hellevoet strandje ! snowkiten kan ook met ZO op het grasveld daar maar sneeuw aardig aan het verdwijnen
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@Dutchy en Jesse, ik ken Helevoet niet. Hoe zijn de omstandigheden daar? (water, geen sneeuw)
|
|
|
Dutchy
|
redelijk vlak water en een meter of 30 van je auto.vooraan een afgebakend zwemmers gebied iets verder niks ah handje of tussen de lage paaltjes door het diepe deel in..brak water en ZO is sideshore geloof ik....
|
|
|
|
|
schepers
|
Hey dutchy 2 jan 20knopen noorden wind ik zeg goede omstandigheid voor een nieuwjaars vlucht!
|
|
|
Dutchy
|
hey scheepie jonguhh..... ja je weet ik ben dr bij weer of geen weer..met UNox vleespet hahaha
|
|
|
|