tgroot
|
torch 2009 oranje
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dan was je gevoel dat je af en toe in de weg voer wel juist Al zijn die gasten met 0,0 controle en angstige blik nog 100x irritanter, en maar door blijven varen met 6-7bft, te bang om ook maar enige stuurbeweging te maken....
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Geen last van gehad maar goed, zelfs de mensen die zichzelf ervaren noemen schatten wel eens een sprong/loop verkeerd in waardoor ze (te) dicht bij andere landen. Dus zolang iedereen oplet, wat controle heeft en om zich heen kijkt is het geen probleem!
|
|
|
tgroot
|
Nou we toch bezig zijn, (dit klinkt natuurlijk corky)maar wat kan ik nog beter doen dan ? Ik probeer namelijk nu al zo veel mogelijk rekening te houden . . . was jij die gast met die 2011 torch?
@robert: zo denk ik er ook over
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Voor Evan moet je vooral omhoog kijken. paar vuistregels: > als je stilstaat, kite niet op 12h maar opzij. > mijdt de hotspot waar de gevorden tricks doen > Als je het niet meer aandurft, inpakken > als je in het water staat, varen met je donder!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Voor Evan moet je vooral omhoog kijken.
Verder goeie punten Rudo waarbij ik wil toevoegen dat Ed en ik expres in het meest downwind gedeelte aan het varen waren (2010 en 2011 torch ja) omdat je met die wind nogal veel ruimte nodig hebt downwind (100m+ is geen uitzondering) en dan word het toch wat spannend als daar andere kiters varen die je niet goed in kunt schatten. Dan moet je dus veel sprongen laten schieten omdat je anders bij diegene in zn nek zou gaan landen en als dat tevaak gebeurd ga je je eraan irriteren. Het strand is natuurlijk van iedereen, dus een plek opeisen mag niet. Maar op de sluf ging het altijd zo: 10 gevorderden in het kleine poeltje ging perfect, kwam er dan 1 beginner tussen varen dan was gelijk het poeltje vol. Simpelweg omdat gevorden / bekenden van elkaar inschatten wanneer diegene een trick gaat doen en hem dan de ruimte geeft terwijl die beginner stug door blijft banjeren.
|
|
|
tgroot
|
@Evan: Helder
Dat stukje was vrij rustig iets meer naar het midden was het namelijk erg druk. Vandaar dat ik daar bleef. Ik blokte je een keer omdat ik net te laat weg was vanaf de kant en jij volgens mij wilde loopen. Vandaar dat ik dacht ik post even hier, aangezien ik jullie posts hier zag.
Maar respect voor de loops, wat lijkt me dat heerlijk zeg.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Dan was je gevoel dat je af en toe in de weg voer wel juist Al zijn die gasten met 0,0 controle en angstige blik nog 100x irritanter, en maar door blijven varen met 6-7bft, te bang om ook maar enige stuurbeweging te maken.... Grrrrr, Dus ik mag ook niet meer kiten volgens je theorie, met cruisen hou ik mijn kite in 1 positie en als je er last van heb moet je maar voor mij uitwijken want ik wijk voor niks en voor niemand ten zijn het een te hard niet bewegend object is(zoals palen op playa).
|
|
|
The O
|
Gezien ik toch niet vaak maar op het water ben heb je geluk jonge.
|
|
|
Yoram
|
Kwam vandaag rond uurtje of 13hr @Autoplaya aan. Hoorde al onderweg dat ie ingekakt was, maar kite opgepompt en toch nog eff een paar rakjes kunnen maken
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hulde aan tgroot! want er stond wat tuig op het water zeg! (mezelf included:)
|
|
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
hmmm, boven de 7bft vliegen de vogels tog het binnenland in!
Dur is heeeel geen vogelgebeid meer over dan!
|
|
|
|
surfing28
|
Hmm soms, heel soms heb ik stiekem de hoop dat ie toch aan gaat trekken vandaag..
|
|
|
Ondabeach
|
Was t vogelgebied nu voor of achter die palenrij?
Lucht is vrij
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Goed op het bord kijken boys... je mag ook niet links van de palen/boeien helemaal naar de overkant varen....
Hoezo gisteren ingekakt om 13.00 ? vanaf 10.30 zonder wind gestaan en om 13.00 kwam er een heul klein bietje...
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ik vondt dat juist cool!!! bijna iedereen heeft wel een bijnaam hier, hij zou dus ook sinterklaas genoemd kunnen worden oid
Lol, en jou bijnaam is Bezemsteel? Wil het eigenlijk niet weten, maar vertel...? Perongelijk een keer ergens op gaan zitten? tsja vroegah ( 4 jaar terug) wilde ik een lollige forumnaam hebben, dus dat werdt bezemsteel, waarom? geen flauw idee. dat is dus het hele verhaal
|
|
|
Yoram
|
Hoezo gisteren ingekakt om 13.00 ? vanaf 10.30 zonder wind gestaan en om 13.00 kwam er een heul klein bietje...
Marcel, wat vaarde jij dan? Naish kite toevallig met die hond erbij?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
sooooooo, wat een topsessie gisteravond zeg! Doorgegaan tot ik het strand niet meer kon zien. Wel spooky zo op het water. Springen ging gelukkig nog, maar ik ben nog houteriger als pinoccio na maanden geen lichaamsbeweging en een Bourgondische levensstijl
|
|
|
The O
|
sooooooo, wat een topsessie gisteravond zeg! Doorgegaan tot ik het strand niet meer kon zien. Wel spooky zo op het water. Springen ging gelukkig nog, maar ik ben nog houteriger als pinoccio na maanden geen lichaamsbeweging en een Bourgondische levensstijl Heeft niks te maken met lang niet kiten maar met je status. Je zult toch een keer moeten toegeven dat je tot de veteranen behoord en helaas niet jonger word. De Nieuwe kite Veteranen Club: Oplichter (l=r) : michiel Ontwerper: Rudo Sales: ron Penningmeester: the Voorzitter: H2h
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
sooooooo, wat een topsessie gisteravond zeg! Doorgegaan tot ik het strand niet meer kon zien. Wel spooky zo op het water. Springen ging gelukkig nog, maar ik ben nog houteriger als pinoccio na maanden geen lichaamsbeweging en een Bourgondische levensstijl Heeft niks te maken met lang niet kiten maar met je status. Je zult toch een keer moeten toegeven dat je tot de veteranen behoord en helaas niet jonger word. De Nieuwe kite Veteranen Club: Oplichter (l=r) : michiel Ontwerper: Rudo Sales: ron Penningmeester: the Voorzitter: H2h Een van die grijaards zit nu al met z'n hand in de kas, moet niet gekker worden O! Heb je nog geen gelukkig nieuwjaar kunnen wensen trouwens,
|
|
|