Ocean-Limbo
|
@Louk: heb je met je nieuwe bar gevaren? Ik zag wel een Prodigy 9,5m, maar geen Evan-barretje...
de wind was een tikkeltje te sterk voor mijn 12m Prodigy ..... heb daarom maar mijn 10m Cypher opgepompt ..... deze moest ik wel volledig depoweren en zelfs toen moest ik af en toe flink trappen .... dacht er zelfs even aan mijn 7 metertje op te pompen ... Het Evan-depowerkoordje doet het uitstekend op het Rudo-barretje .... een echt "glijgenot" .. ik ben er serieus over na aan het denken om mijn reserve bar ook te laten Evaniseren (of is het infexioneren?)
|
|
|
geloof68
|
OK Louk, ik was even vergeten dat je die Cyphers had. De kiter met de 9,5 Prodigy leek bij nader inzien ook een stuk jonger dan jij . Evan-barretjes zijn inderdaad top!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
OK Louk, ik was even vergeten dat je die Cyphers had. De kiter met de 9,5 Prodigy leek bij nader inzien ook een stuk jonger dan jij . Evan-barretjes zijn inderdaad top! ja, wrijf het maar in ...... ......
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Iemand al zonder schoentjes en handschoentjes gevaren?Vorig jaar lag ik er zo eind april in zonder handschoenen en schoentjes dus zou mischien kunnen dacht ik zo.
|
|
|
Jay Cabrinha
Logs: 0 | 169 uur
|
Op za 15 maart dit jaar zonder hanschoen gevaren. Dat was erg goed te doen. Wel met 4mm schoenen aan de schoen waren wel fijn om aan te hebben. zeker als het zee water nog 9 graden is.
|
|
|
geloof68
|
Iemand al zonder schoentjes en handschoentjes gevaren?
Zonder wind is t in ieder geval niet te doen.
|
|
|
kitemafkees
|
Hele jaar nog geen handschoenen aan gehad op 2 keer na. Echt geen probleem om zonder te varen boven de 10graden (wat het ruim is)!
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Hele jaar nog geen handschoenen aan gehad op 2 keer na. Echt geen probleem om zonder te varen boven de 10graden (wat het ruim is)!
Aha, dat verklaard jou profielnaam hier op KH. Is ook wel per persoon verschillend natuurlijk, 20 maart "pas" voor het eerst zonder handschoenen en beanie/petje gevaren maar toen was t ook ineens 18/19gr ofzo. Cap eigenlijk pas 1x op gehad, maar m'n beanie vond ik echt nog wel nodig. Een warme kop scheelt veel!!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Iemand al zonder schoentjes en handschoentjes gevaren?Vorig jaar lag ik er zo eind april in zonder handschoenen en schoentjes dus zou mischien kunnen dacht ik zo.
2 Weken terug ofzo voor het eerst zonder cap, handschoenen en schoenen gevaren. Wel koud in het begin, maar was nog prima te doen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Je doet je naam hier op Kitehigh ook wel eer aan anders.
|
|
|
P e t e r
|
Aanstaande zondag en maandag ziet het er trouwens hoopvol uit om weer is zonder die rommel het water op te gaan.....heb er zin in!
|
|
|
Faxie
|
Aanstaande zondag en maandag ziet het er trouwens hoopvol uit om weer is zonder die rommel het water op te gaan.....heb er zin in! Het schommelt allemaal nog een beetje, maar ik ben hoopvol Dinsdag ook overigens
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Laat ik nu net wat overuren hebben staan die ik daar voor gereserveerd heb.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Sunday bloody sunday!!! Na verhuizing en andere narigheid wordt dit mijn eerste sessie van het jaar! You have been warned Woooooooohooooooooooooooooiiiiiiiiaaaaa aaaaaaaaaaaah!
|
|
|
Faxie
|
Oostvoorne moet zondag voor een beginner wel net te doen zijn he?
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
jullie reserveren maar lekker allemaal.....er blijft geen klote van de wind over....
$$^%*%(^)&_+ zooi
Ik ga gewoon lekker met mijn hydrofoil het water op, 7 knopen wind en gaan met die banaan.
|
|
|
P e t e r
|
Morgen geven ze 15-20 op, zal uiteindelijk wel iets minder worden maar genoeg voor m'n 13m edge hoop ik
|
|
|
Menno de Vries
|
Morgen maar eens kijken. Maar het gaat er steeds slechter uit zien op de windfinder.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
jullie reserveren maar lekker allemaal.....er blijft geen klote van de wind over....
$$^%*%(^)&_+ zooi
15m en raceboard en ik rommel wel.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
$$^%*%(^)&_+ zooi
15m en raceboard en ik rommel wel. Ik ga stiekem ook wel spieken met de skim...... Zoooo ook al een raceboardje? Belasting binnen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik lees toch echt in de namiddag toenemend tot 30kn... Alleen met ZZW een poep windrichting weer.
Zat eerst net als John te denken aan een skim sessie, maar het ziet er rooskleuriger uit! ????
|
|
|