Results 3e-kiteboarding Picture competition

Nature

Juli 03, 2008, 16:41:51
edit2Rapporteer  
from the 15th of may till the 20th of june 3e-kiteboarding was supporting an international kiteboarding Picture competition. We are very happy with all the results and very nice pictures.

We thank all kiters who have entered our competiton.
Unfortunately only one can be the winner in every competition. Our votes go out to Pete Conway with a massive kiteloop into leg break! The 2009 venetia board will be send to you as soon as possible and we really hope you will land more tricks with our board.

Pete Conway USA

Last year in March I was competing at the first kiteboarding contest
for college students in Key West, Florida. I made sure the
photographer was watching and I loaded up alot of power for the loop.
This was probably the biggest kiteloop I have every pulled.
Unfortunately, where I crashed was less than a foot of water causing
my leg to break

All the best to you and remember Style Does matter!  Grin

check out all the pictures here.http://www.3e-kiteboarding.nl/competition.php

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Juli 03, 2008, 16:55:54
edit2Rapporteer  
Een Vegas04, dus echt een student op budget (wel fijne kite, heb ik ook twee seizoenen mee gevaren)

Dat het daar zo ontzettend ondiep is blijkt wel uit de foto, wat een sukkel zeg om precies daar een loop te trekken Roll Eyes ThumpDown
En eigenlijk geen goed idee om deze foto te laten winnen, want dadelijk voelen anderen zich helemaal gepushed om maar een jackass breekfoto te maken om iets te winnen (gall&gall bon ofzo loser)
Nature

Antwoord #2 Juli 03, 2008, 17:13:38
edit2Rapporteer  
Een Vegas04, dus echt een student op budget (wel fijne kite, heb ik ook twee seizoenen mee gevaren)

Dat het daar zo ontzettend ondiep is blijkt wel uit de foto, wat een sukkel zeg om precies daar een loop te trekken Roll Eyes ThumpDown
En eigenlijk geen goed idee om deze foto te laten winnen, want dadelijk voelen anderen zich helemaal gepushed om maar een jackass breekfoto te maken om iets te winnen (gall&gall bon ofzo loser)

Die foto is gewoon beul  daar ging t om hij heeft dikke style (in onze opinie ) en daar ging t om.
Gall&Gall bon geven aan een americaan dat zal werken Wink

Deze ongeluksgeluks vogel heeft t eerste 2009 board van 3e-kiteboarding gewonnen.
michiel v geel

Antwoord #3 Juli 03, 2008, 17:18:01
edit2Rapporteer  

ahh joh alcohol verzacht die pijn toch weer
Gwensio

Antwoord #4 Juli 03, 2008, 18:46:33
edit2Rapporteer  
haha zo was de mijne ook:P alleen stalde me kite xD
Michiel.
Moderator

Antwoord #5 Juli 03, 2008, 19:03:36
edit2Rapporteer  
Iemand met een beetje kiteloop ervaring en inschattingsvermogen ziet direct al dat deze nooit geland kan worden, dus wipe-out Tongue

Een dikke beul is juist iemand die zo'n actie wel weet te landen. Daar hangt hij net ff een paar meter te laag voor. Dus dat board is meer een pechprijs dan een hoofdprijs, volgende keer beter.

Ik snap dus niet waarom jullie die foto gekozen hebben Huh
CeesV

Antwoord #6 Juli 03, 2008, 19:08:53
edit2Rapporteer  

ik wel, is namelijk de vetste foto die ertussen staat Grin

als je het aan mij vraagt iig!
Nature

Antwoord #7 Juli 03, 2008, 19:12:56
edit2Rapporteer  
Iemand met een beetje kiteloop ervaring en inschattingsvermogen ziet direct al dat deze nooit geland kan worden, dus wipe-out Tongue

Een dikke beul is juist iemand die zo'n actie wel weet te landen. Daar hangt hij net ff een paar meter te laag voor. Dus dat board is meer een pechprijs dan een hoofdprijs, volgende keer beter.

Het ging om de Foto en het verhaal erbij.
Een foto verteld een verhaal en deze sprak het meest aan Smiley als je een betere foto had had je m moeten insturen.

En idd wat CeesV zegt hijs vet
Kevin

Antwoord #8 Juli 03, 2008, 20:15:07
edit2Rapporteer  
Volgens mij is er iemand jaloers of niet Michiel Bandit
torchjelle

Antwoord #9 Juli 03, 2008, 21:01:21
edit2Rapporteer  
geluk bij ongeluk, een nieuwe board winnen met mooie foto maar daar bij wel je been breken  loser
Joy.H

Antwoord #10 Juli 04, 2008, 00:36:57
edit2Rapporteer  
deze zijn mooier (vind ik Wink)

torchjelle

Antwoord #11 Juli 04, 2008, 01:13:44
edit2Rapporteer  
ja dat klopt, maar het gaat om het feit dat deze jongen bij zijn trick zijn been breekt bij de landing dat geeft iets extra´s aan de foto Joepie
DaanD

Antwoord #12 Juli 04, 2008, 02:00:21
edit2Rapporteer  
ja dat klopt, maar het gaat om het feit dat deze jongen bij zijn trick zijn been breekt bij de landing dat geeft iets extra´s aan de foto Joepie

Klopt, dan ben je 'stoer' !
Nature

Antwoord #13 Juli 04, 2008, 02:04:08
edit2Rapporteer  

Klopt, dan ben je 'stoer' !

Al stond erbij dat die m gewoon stickte blijft een sicke pic Grin
Michiel.
Moderator

Antwoord #14 Juli 04, 2008, 21:39:04
edit2Rapporteer  
Volgens mij is er iemand jaloers of niet Michiel Bandit

Idd. dat hij lekker zijn poot gebroken heeft en ikke niet, een bonk jaloezie

Voor de rest ben ik het eens Met Joy FS Speed ThumpsUp
leeany

Antwoord #15 Juli 04, 2008, 22:41:23
edit2Rapporteer  
faack.. of je jankt ff een foto af.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #16 Juli 04, 2008, 23:21:32
edit2Rapporteer  
lol
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.