heelside_harold
|
Ja dat ben ik dus. Ik vond het wel leuk om een kitesurfer te maken van glas, dus ik ben aan de slag gegaan en dit is het resultaat. Groetjes Harold, Glassblower
|
|
|
Lex
|
Knap hoor!
|
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
briljant gedaan, echt waar helemaal goed. Natuurlijk wil je dit doneren aan de volgende KH verkiezing waarin Shannon89 en ik de jury vormen. O shit, ik moet natuurlijk netjs vragen. Lieve heelside harold, vind je het goed als we jouw trofee weggeven bij de eerst volgende KH verkiezing
|
|
|
Tom Kite
|
Vet gave shit man, laat maar weten wanneer je aan de massaproductie begint
|
|
|
|
vissie
|
te koop:P?
|
|
|
Idefixe
|
huppaké : neon er in en je hebt een heel tof lampje!
|
|
|
heelside_harold
|
Huh neon erin ? Is geen hol glas maar massief glas ;p Verder ga ik er misschien meer van maken en die in de verkoop doen, alleen moet ik even tijd maken daarvoor.
|
|
|
Morres
|
Wel leuk als KiteHigh contest prize ofzo Ik voel een wedstrijd aankomen, KH vs. HL, the battle
|
|
|
heelside_harold
|
Dat is misschien wel een leuker idee, om hem als een prijs wegtegeven. Alleen moet er wel iets worden georganiseerd. Iemand ideén ?
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Heelside_harold, we wilde van kitehigh al iets gaan doen. Ik zal je vanavond even een bericht sturen.
|
|
|
shannon89
Gast
|
joooo bikinisuitttt schatjeeee uiteraard wil ik wel jury vormen met jou overigens, wat jureren we?
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
heeeeeeyyyyyyyy ........(gebruinde) Lievie, we gaan zelf een contest maken, we openen een nwe topic ok. Wij zijn dan jury en de rest vh forum is bikinivlees hahahaha. Nog 1 forumjurylid erbij. We motte snel zijn want die STOUTE moderator ve Andy gaat anders dat beeldje voor zijn plannetjes inpikke.
|
|
|
Tom Kite
|
Oww Andy naughty moderator
|
|
|
shannon89
Gast
|
oeh, gaan we mannen keuren? count me in
|
|
|
Nicolas
|
Ik vind dat we het eerst andersom moeten doen
|
|
|
pimpoldi
|
haha ga nou eerst maar is aan harrold vragen of hij et wel wilt! haha
|
|
|
shannon89
Gast
|
Ik vind dat we het eerst andersom moeten doen en wij vinden van niet
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
ik HEB HET GEVRAAGD (zie bove), alleen die moderator gaat stiekum pb doen
|
|
|
heelside_harold
|
Hey mensen, Ik wil hem best als een prijs weggeven alleen wil wel even info over wat voor wedstrijd enzo. Verder heb ik ook een kitebuggier gemaakt Groetjes Harold
|
|
|
Lex
|
Vet ook man! Die kan je op vliegerforum.nl wel kwijt denk ik
|
|
|