|
|
B a r t
|
Geen beeld alleen muziek, klinkt wel nice:D!!! Kan niet wachten tot k eindelijk dat beeld voor elkaar heb:P
|
|
|
|
|
pimpoldi
|
hij download bij mij maar 64mb van de 200 ! begin ziet er nice uit!! i kga ff nikste om het te laten werken!
|
|
|
|
B a r t
|
jaja hij doet het vet filmpje!! thx voor de tip;)
|
|
|
pimpoldi
|
hier doet ie et ook! dooooodelijke movie lex! lekker bezig!! die loop is egt ziek!!!!
heel vet
|
|
|
Alferink
|
Nice :-D wieuuww
|
|
|
Ricardo
|
Goeie shit dudes!!!
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Raar dat ie bij sommige niet helemaal download, zou niet weten waar het aan ligt.
|
|
|
Jordi_1990
|
lukte nu wel, gave video!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het is gelukt en is erg mooi geworden. Lex heeft een hele mooie style om naar te kijken. Valt mij wel op dat Lex altijd met hel Onyx board aan het varen is... Dat board wordt door Brunotti neergezet als beginners board en ben dus wel benieuwd waarom zijn keuze voor de Onyx? Natuurlijk heeft hij dit jaar z'n eigen Pro board
|
|
|
andy
Moderator
|
De wakeboots pasten niet op de pro-x. De onyx is net iets breder waardoor ze er wel oppassen.
Dit jaar vaart hij niet meer met brunotti, hij moet nog zien wat hij gaat varen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De wakeboots pasten niet op de pro-x. De onyx is net iets breder waardoor ze er wel oppassen.
Dit jaar vaart hij niet meer met brunotti, hij moet nog zien wat hij gaat varen.
Ik zat ff te slapen... ik bedoel natuurlijk Yoeri mbt het Pro board
|
|
|
KappuhH
|
Vette vid Lex en Andy! Jammer van de actie maar dat komt volgende keer wel En wat er wel in zit is nog best leuk
|
|
|
Morres
|
Dat is MIJN logo op 19seconden...waarover nog geklaagt werd dat ie niet mooi was... Mooie movie hoor, erg ' slik' ge-edit, zeer goed te pruimen!
|
|
|
lexduzit
Geen avatar
|
onyx was idd beter om met bindingen te varen, alsnog snel breekbaar. pro x gewoon te small, ook bij te tips... nogmaals andy, je video glimt en spettert! :D
|
|
|
Tom Kite
|
Vette poep andy en lex !
|
|
|
martijn
|
Netjes Lex! heb de movie gedownload, maar hij hapert nog wel is
|
|
|
andy
Moderator
|
@morres, nee hoor is gewoon originele KH logo. Het is gewoon iets vervormd door de breedbeeld tv
|
|
|
CeesV
|
hele vette video gasten!
|
|
|
Alferink
|
Netjes Lex! heb de movie gedownload, maar hij hapert nog wel is Met een zware shaq rokende Pentium 2 gaat het allemaal niet zo soepel meer.
|
|
|