Idefixe
|
Da's echt mooi
|
|
|
Tom Kite
|
Heel erg mooi ja! maar op deze foto zie je niet hoeveel werk er nog aan is, ik zal morgen nog wel wat detail foto's plaatsen. Kunnen we er een grote NKV promotie wagen van maken
|
|
|
Power Zone
|
Een NKV promobus of happysports die hebben op hun frontpage een tekening van de T1 staan. Tof project voor als er geen wind staat, ben benieuwd.
|
|
|
Dirkie
|
Maatje van mij is er ook eentje aan het opknappen, help hem er af en toe mee. Veeeeeeeeeeel werk om het netjes te krijgen. Dat plaatwerk gaat een hele klus worden, kan ik je uit ervaring verklappen. Maar supermooi ding en je kan vrijwel alles zelf doen!
|
|
|
Goonie
|
off topic heeeeeft helemaal niks met kitesurfen te maken... weg ermee ..
Ps.. wel een gave bus... wens je veel succes.. en als je een nieuw motortje wil.. wimt heeft nogwel een leuk idee whaahahah
|
|
|
[Pepper]
|
Schitterende bus (nu al)! Komt uit California neem ik aan? Mocht ik ooit nog eens de ruimte, de tijd en het geld hebben dan wil ik me er ook nog een keer aan wagen. Moet het voorlopig nog maar met m'n T4 campertje doen. Ben benieuwd naar de voortgang.
|
|
|
KappuhH
|
Geweldige bus! Maar zal denk ik nog wel flink wat kosten aan onderhoud etc ofniet?
|
|
|
Tom Kite
|
Als hij eenmaal klaar is heb je er niet super veel onderhoud aan, maar zorgen dat hij eenmaal klaar is gaat me flink wat tijd / geld kosten
|
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hey, cool project. Ik ben zelf ook bezig met een bus opknappen. Een Taunus transit uit '63. Ik ga dit topic wel volgen :-D. Hier een foto van die van mij
|
|
|
Tom Kite
|
Coole bus mitchel En bedankt voor de linkjes brackenwood!
|
|
|
|
|
Morres
|
bist al klaar?
|
|
|
piede
|
haha, geweldig dit, gewoon er ff in gaan zitten, starten, en genieten... Heb pas geleden deze aanwinst gedaan, valt ook altijd wel wat aan te klussen:
|
|
|
|
gijsv2
|
Vet hoor! Hier een pica van mijn aanwinst in dit grote ik laat een foto van m'n bus zien topic
|
|
|
piede
|
Shit man, dat ding is als nieuw lijkt het... Gaaf!
Maar doe mij aar iets met roestplekken, dan hoef je ook niet zo zuinig te zijn!
|
|
|
wouterb
|
Heb mijn T3 net weggedaan ivm roest (snif, toch iets meer pijn in het hart dan gedacht). Zelf niet de tijd/ruimte/kunde om het op te knappen en laten doen..... da's niet te betalen! Pic (incl. viegermeuk) staat op www.teedrie.nl 'bezoekers' > 'Foto's' > 'Pagina 2', eerste bus. site is beveiligd, kan 'm niet linken/plaatsen. (uitdaging?)
|
|
|
KappuhH
|
gijsv2, wat betaal je nou voor zoiets?
|
|
|
[Pepper]
|
gijsv2, wat betaal je nou voor zoiets?
Dingen zijn aardig duur en worden (net als de T1) steeds duurder. Best een goede investering dus. Hier staat bijvoorbeeld nog een mooie oranje te koop: http://www.vwbusclub.nl/ADVERTENTIES/a-westfalia-bussen.htm voor het aardige bedrag van €14.500,- Voor dat geld koop je ook al een aardige T4. Minder stijlvol maar wel meer comfort.
|
|
|
der Torch
|
Vette spijlbus!! Verlagen en Fuchs velgen maken hem helemaal dik!
|
|
|
Neelis
|
Hee Tom, ik las in je msn-naam dat je een tweede bus had gekocht, hoe dat zo? Of ga je van die twee bussen één hele maken? Ben benieuwd naar foto's.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Voor 14. duizend euro koop je al een T5 hoor, die bussies zijn geen drol meer waard. Wegenbelasting is veel te hoog voor de particulier. Ik betaal 123 euro per maand. Ik heb een t5 van 2004 daar geven ze nog zo'n beetje 7 a 8 duizend euro voor. :'(
|
|
|