|
StefanS
|
shit hé, hier wor je echt stil van
sterkte aan alle nabestaanden. R.I.P.
|
|
|
|
JO'Neill
|
Mijn maag draait ervan om.... RIP en veel sterkte aan alle nabestaanden
|
|
|
Bass`
|
Sterkte aan familie, vrienden en kitemaatjes! Wat een bericht zeg, ik word er helemaal stil van
|
|
|
Tom Kite
|
Sterkte gewenst aan familie en vrienden in deze moeilijke tijd!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik heb je niet gekend maar door alle tijd die we doorbrengen op het forum komt dit heel hard bij me aan. Ook hierdoor. Ongeveer 2 maanden geleden heb ik de onderstaande fotos gemaakt bij de herdenking van 4 roeiers die daar 15 jaar geleden om zijn gekomen. Een ervan was mijn zus. Het monumentje staat pal tegenover de kitespot Horst. Het Wolderwijd heeft zich wederom van zn donkere kant getoond. Kaptain, rust zacht.
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
RIP, veel sterkte aan de nabestaanden!
Verschrikkelijk!
|
|
|
-MAARTEN-
|
Geen woorden voor...wat een vreselijke gebeurtenis! Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd voor familie, vrienden en kitematen!
|
|
|
dagmartijn
|
Verschrikkelijk! R.I.P. jongen, en voor de nabestaande ontzetten veel sterkte de komende tijd!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Pfffff hier een volwassen kerel met tranen in z'n ogen...
Erg erg erg
Prachtige sport maar dit maakt het even heel zwaar...
Sterkte aan familie, vrienden en kite-maatjes.
|
|
|
jer@en
|
Ik ken je niet persoonlijk maar als mede-kiter vind ik het verschrikkelijk wat er gebeurt is.
Ik wens familie en vrienden sterkte toe met dit enorme verlies.
May the winds be with you,
Jeroen
|
|
|
Nicolas
|
Sterkte aan iedereen die hem kende! RIP
|
|
|
NKV
|
Onze passie is windafhankelijk, we spelen in en met de natuur. De wind en het water gunnen ons plezier en adrenaline, we voelen ons een met de natuur, ermee verbonden door onze kites. Helaas houdt de natuur soms geen rekening met ons en zijn wij de speelbal van haar kracht. Vrijdag 8 mei jl. liet de natuur zich weer eens van haar meest meedogenloze kant zien. Niet alleen verloren wij een van 'ons', een kiter, maar belangrijker nog; een kennis, een vriend, een leraar, een familielid, een zoon, een echtgenoot, een vader.
Met een brok in de keel gaat ons medeleven uit naar de nabestaanden van Henry Kap.
Rust zacht beste Henry.
--Bestuur NKV--
|
|
|
jporry
|
Weet even niet meer wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte aan vrienden en nabestaanden.
|
|
|
Stanley
|
veel sterkte voor de nabestaanden in deze zeer droevige tijd.
|
|
|
|
Goonie
|
Rust In Vrede Kaptain....
Voor de nabestaanden heel veel sterkte toegewenst.
|
|
|
FlyHighCo2
|
R.I.P Henry Kap Ontzettend veel sterke aan de familie en vrienden.
|
|
|
Matthijs?!
|
Onze passie is windafhankelijk, we spelen in en met de natuur. De wind en het water gunnen ons plezier en adrenaline, we voelen ons een met de natuur, ermee verbonden door onze kites. Helaas houdt de natuur soms geen rekening met ons en zijn wij de speelbal van haar kracht. Vrijdag 8 mei jl. liet de natuur zich weer eens van haar meest meedogenloze kant zien. Niet alleen verloren wij een van 'ons', een kiter, maar belangrijker nog; een kennis, een vriend, een leraar, een familielid, een zoon, een echtgenoot, een vader.
Met een brok in de keel gaat ons medeleven uit naar de nabestaanden van Henry Kap.
Rust zacht beste Henry.
--Bestuur NKV--
Mede door dit bericht kreeg ik een zware brok in me keel en liet zelf een traantje vallen. Zonder hem te kennen zelfs. Heel veel sterkte aan de nabestaanden
|
|
|
ArneD
Geen avatar
|
Heel erg. Nooit gekend, maar ik leef erg mee met nabestaanden en vrienden.
Arne
|
|
|
Molliebollie
|
Ik heb Kaptain ook nooit gekend, maar dat is wat mij betreft geen criterium om het erg of minder erg te vinden. Onze grote kite-familie is een lid kwijt. Mijn medeleven gaat uit naar hen die Kaptain achterlaat. Sterkte in deze moeilijke tijden! R.I.P. Kaptain.
|
|
|
showerman1
Geen avatar
|
Wat een vreselijk bericht. Iedere keer schrik ik hier erg van!
Dat zo'n fijne sport soms zo triest moet aflopen. Fijn om te zien dat iedereen zo meeleeft.
Sterkte allemaal!
Showerman
|
|
|