El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
paars? Maar gefeliciteerd met je nieuwe kanon Tigger! Daar zul je veel plezier aan beleven!
|
|
|
|
dahtimstah
|
En dan rent die hond er naartoe en hap. IK WOU DAT IK ER OOK 1 HAD Gr Tim
|
|
|
|
|
|
|
Marsie
|
Gefeliciteerd Dat gezeur dat je pas met 30 knopen kunt varen is nu hopelijk over. Mooi apparaatje Theo. Veel plezier.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
steerd theo! Waarom heb je voor deze gekozen als ik vragen mag, en niet voor een 2de Nemi? Heb je nu niet een beetje veel overlap? Of gaat je 10 de deur weer uit in ruil voor een kleinere?
|
|
|
|
R.B.
|
Om dan even door te gaan bij de mooie kites van stormchaser.
Hier mijn speeltjes de 12m2 vandaag gehaald.
|
|
|
kitebart
|
Vette kite, succes ermee !
|
|
|
@LaurenS
|
Prachtig Theo ,ik wil hem graag voor je slopen .Ik bedoel ik wil er wel een keer onderhangen om te testen By the weg,ik hoop morgen deze binnen te krijgen,als ie maar nog niet voor mijn neus is weggekaapt Kan ik weer lekker met de kitespullies op stap met de motort
|
|
|
Morres
|
dit wordt net zo'n topic als op HL, post-hier-als-je-iets-nieuws-hebt-gekocht...
|
|
|
dahtimstah
|
Ik heb eergister een tribal 2 gekocht . Nu wachten op wind. Ps volgens mij is de tribal 2 bar het zelfde als die van de bandit/dos alleen andere lijnen volgens mij.
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Ja,... jammer he Morres, dat je niks nieuws te posten hebt.. ;-)
Heeeeeele moooie kite Teigetje!....
|
|
|
Emielkruisdijk
|
En wat ga je nou met die hond van je doen?
Mooie kite!
|
|
|
Idefixe
|
En dan rent die hond er naartoe en hap. IK WOU DAT IK ER OOK 1 HAD Gr Tim
ik zou zeggen: ga ff bij een dierenasiel langs!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ik zou zeggen: ga ff bij een dierenasiel langs! Jij zegt het Tom en ik dacht het Lekker motertje Peter daar ga jij weer lekker van genieten. En een goed slot erop he. Waarom heb je voor deze gekozen als ik vragen mag, en niet voor een 2de Nemi? Heb je nu niet een beetje veel overlap? Of gaat je 10 de deur weer uit in ruil voor een kleinere? Tsjezus Marco wat een moelijke vragen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik zou zeggen: ga ff bij een dierenasiel langs! Jij zegt het Tom en ik dacht het Lekker motertje Peter daar ga jij weer lekker van genieten. En een goed slot erop he. Waarom heb je voor deze gekozen als ik vragen mag, en niet voor een 2de Nemi? Heb je nu niet een beetje veel overlap? Of gaat je 10 de deur weer uit in ruil voor een kleinere? Tsjezus Marco wat een moelijke vragen hmmm, ik hoor het al, hier is nog geen overleg over geweest met vrouwlief.
|
|
|
|
stefanatix
Gast
|
Lekker boardje die Skywalker Dimitri Pro Ga je heel veel plezier van hebben Ik heb zelf de Ocean Rodeo Mako freeride besteld
|
|
|
|
dahtimstah
|
Idefixe.
Geen hond voor mij heb het meer op poezen.
Maar miss nog over een paar maanden voor mij een dos.
|
|
|