torchjelle
|
okee dan ook de mijne nog maar ff north vegas 2009 12m2 vandaag gekocht!!!
|
|
|
Langbeest
|
Tja gaan we zo beginnen.. Net mijn setje nieuwe Rebels 2009 10m2 en 14m2 binnen
|
|
|
Marko
|
Haha er word veel gekocht ik heb me setje mooi compleet
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik heb vandaag een nieuw sixpack bier gekocht! Is alweer op ook trouwens... moet je een sixpack kanonnen nemen van Grolsch. die krijg je echt niet allemaal weg!
|
|
|
Nazar
|
zit er netjes uit
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Mooi hoor Theo, Gezellie, weer meer uurtjes aan en op het water. Ga zelf mogelijk mijn 2 dagen oude rebel 2009 weer inleveren. Ik heb er gewoon teveel plezier mee See joes
|
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Ja,... jammer he Morres, dat je niks nieuws te posten hebt.. ;-)
Heeeeeele moooie kite Teigetje!....
ik heb sinds vorige week een nieuwe jekyll 2009 8mtr (groen-wit) en een nieuwe Gaastra Maxx 10mtr, daarnaast nog een nieuwe Gaastra Vision Pro 2009 (130cm, koningboard in de chop!) Oke, oke.. jij wint... Maar gister nog wel een 14m Rise binnen gekregen... ook rood trouwens.. :-)
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Volgens mij begrijpen wij het woord INFLATIE niet helemaal. Uhhh, snel je geld uitgeven voordat het niets meer waard is?
|
|
|
kitepower07
|
Inflatie is alleen van toepassing op het werkvolk.... mensen met geld.
|
|
|
Bossy
|
Ik heb net me nieuwe Rhino 09 9m, binnen
|
|
|
|
Langbeest
|
Wij houden de economie wel draaiende mannen
|
|
|
dahtimstah
|
Heb nog wat geld over dus waarom geen nieuwe trapeze . Gr Tim
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oh verrek Tim nu je het zegt, Zal es kijken of ik er ook al aan toe ben, hij is tenslotte alweer twee jaar oud..
|
|
|
lars
|
Oke heb ook ff geld over de balk gesmeten! Morgen de Slingshot RPM 8 en 12 binnen en vorige week de Lunacy 129 al binnen gekregen!
|
|
|
Marko
|
haha gaat lekker, weg met dat geld kom maar op met die kite stuff
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zag dat ik nog zomerschoentjes moet halen.. De vorige waarschijnlijk weggegooid of heel goed opgeborgen Kan ze i.i.g. nergens vinden.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
WHOEHAAA!!!! Ik heb m'n Rhino 07 7m2 binnen!! Kan ik eindelijk met de grote jongens meedoen in de speeltuin!! Geen 2009, maar het doek knispert nog!!! YUMMIEYUMMIE!!!!
|
|
|
wouterb
|
Als ik windfinder mag geloven blijft ie voorlopig ook als nieuw.... oh well: we krijgen vanzelf weer een herfst! plezier ermee! Als goed is gaat vandaag of morgen de Skywalker PRO 2008 in Tarifa in de vrachtwagen. (Zal voor de zelfbouwers wel tegen het zere been zijn, maar ik zie zelf bouwen voorlopig niet gebeuren.... )
|
|
|