Marko
|
Ik ben het helemaal met je eens. Was 2 weken geleden aan het varen op hindelopen kom terug en mijn pomp is gewoon uit mijn tas gepakt. Loop ik naar de kiteschool die er toen was en wat zie ik liggen mijn pomp... Blijf gewoon van iemands dingen af helemaal als je het nog geen eens gevraagd hebt.
En als je het vraagd breng hem gewoon terug..
|
|
|
Morres
|
wel drama, dingen zijn reteduur man :S
|
|
|
Flyingtrunkie
|
wel drama, dingen zijn reteduur man :S
Daar gaat 't niet om, 't gaat om een stukkie fatsoen...
|
|
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Een tijd terug had ik ook m'n pomp uitgeleend, bleek dat ze daar niet 1 maar wel 6 kites mee op gingen pompen! Paar weken later ging ik em weer gebruiken bleek ie stuk te zijn, denk je iemand te helpen en slopen ze gewoon je spullen :-(
|
|
|
jporry
|
dit is zo treurig, idd netjes vragen maar ga er ook met respect ermee om blijkbaar is het nou al zo ver dat we elkaar dadelijk moeten controleren of er niets gejat wordt of niet terug brengen als mede het in goede staat verkeerd.
mensen ga respect met andermans spullen om.
|
|
|
|
Yoram
|
Ik haal uit voorzorg de slang van de pomp af zodat mensen zonder vragen de pomp niet kunnen gebruiken...
|
|
|
|
El Banditos
|
Je pomp aan je leading edge tapen?????
Lijkt me ook niet heel handig
|
|
|
sam
|
haha... jawel hoor! dat werkt prima! Probeer het eens, ik wil je anders wel even helpen tapen...
|
|
|
|
|
Retard
|
Tip van de dag
|
|
|
leeany
|
Ja.. en ik gebruik de slang als safety leash... Denk dat het sarcastisch bedoeld was
|
|
|
El Banditos
|
ja dat lijkt me wel, maar serieus, je weet het nooit heb al rare dingen op stranden zien gebeuren
|
|
|
Gwensio
|
Ik ben het helemaal met je eens. Was 2 weken geleden aan het varen op hindelopen kom terug en mijn pomp is gewoon uit mijn tas gepakt. Loop ik naar de kiteschool die er toen was en wat zie ik liggen mijn pomp... Blijf gewoon van iemands dingen af helemaal als je het nog geen eens gevraagd hebt.
En als je het vraagd breng hem gewoon terug..
och in hindeloopen zijn al minstens 20 pompen gejat van me
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dit is een zeeer treurige ontwikkeling. Kiters onder elkaar die stelen het moet niet erger worden hoor
|
|
|
Gwensio
|
en het zijn zeer zeker de duitsers niet alleen!
|
|
|
rocket man
|
Hadden we tog al een keer: "Kom je m'n fiets terug brengen?"
|
|
|
Idefixe
|
dit "zomerseizoen" 1 x pomp gejat ( die lag los naast m'n spullen) en 2 x pomp gejat: uit m'n kitetas!!! 'tis inderdaad niet meer wat het geweest is.
|
|
|
Marko
|
Gister hadden wij een pomp gevonden in de bosjes en een vriend van mij dacht dat die van mij was. We hebben hem direct terug gebracht naar de gevonden plek en zo hoord het ook.
|
|
|
|