Spoon
|
SUPER GOED!!!!
zit er verder nog iets aan vast? Ik bedoel hebben wij nu nog verplichtingen? (naast uit het vogelgebied blijven uiteraard)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
WOW!!!!!! ik geloof het bijna niet...geweldige prestatie! jullie kunnen trots zijn. bedankt! komt er nog een alternatief zoals boeien of blijft het zo.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, dat is echt een groot succes! Bedankt Andre en alle andere partijen. Er was al een alternatief voor die palen, de oude palenrij die het vogelgebied zoals het was aangeven. Die zijn toch genoeg? Hopelijk blijft het hier bij, en komen er niet nog meer maatregelen die nog erger zijn (zoals algehele sluiting.
|
|
|
|
|
chico
|
Goed gedaan. Mijn complimenten
|
|
|
|
Zeeko52
|
Dat toont maar weer eens aan dat lid worden van een vereniging, in dit geval het NKV, zeker het overwegen waard is. Goeie actie en een prima resultaat!! Hulde aan het NKV!!
En aan alternatieven heeft Hans Teeuwen al gedacht: BOEIEN.
|
|
|
Denice
|
Zeer goed nieuws!!!
|
|
|
|
|
Morres
|
grats daar mensen!
|
|
|
d@ni
|
Fantastisch nieuws!! Hele opluchting Top actie van alle verantwoordelijken! met name het NKV bedankt voor deze super actie. Zoals Rudo zegt op naar een veilig seizoen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Goed bezig Andre!
Alleen nog de auto's weer toestaan en het is weer zoals vroeger (op de 20x zoveel kiters na dan)
|
|
|
sam
|
rulers!! super gedaan man! hopelijk overleggen ze wat meer voordat ze zowat ondernemen in het vervolg... TOP werk mannen en vrouwen
Waar komen de standbeelden voor Dree en Marieke?? In het vogelgebied??
hahaha ik zie al die vogeltjes al heerlijk zitten
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Goed bezig Andre!
Alleen nog de auto's weer toestaan en het is weer zoals vroeger (op de 20x zoveel kiters na dan)
20x Niet overdrijven, Evan! Minsten 200x
|
|
|
martimor
|
top, veligheid voor alles! goed bezig
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Topwerk gasten!!
Dit is idd nou echt een reden om lid te worden van het NKV!
En dat vogelgebied lijkt wel steeds verder dicht te slibben en droger te komen liggen, hebben de heren natuurbeschermers nog onderzocht wat de tweede maasvlakte voor effect heeft daar?
Kan met google niks zinnigs vinden. ik denk dat er over een paar jaar niks meer van over is, weet iemand er meer van?
|
|
|
rocket man
|
Dree en de anderen super werk. Gelukkig was er een inzien voordat er ongelukken gebeurden. Nu zijn weliswaar aan de beurt, te tonen dat we een palenloze playa waard zijn.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Kijk, toch succes. Dit geeft aan dat je georganiseerd (in dit geval NKV) uiteindelijk meer voor elkaar krijgt ...... Waar blijven die nieuwe NKV-leden .......?
|
|
|
Micky
|
Goede actie! (van het NKV)
|
|
|
Mriek
|
Wow te gek nieuws!! Da's een stuk sneller dan de prognose. Super! Thanx guys en onder het mom van beter laat dan nooit ook dank aan Zuid Hollands Landschap natuurlijk.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hulde! Supergoed werk! Wellicht de Playa dan weer eens bezoeken als koudwaterspot!
@ Michiel: Kan je je onderschrijft van je avatar weer eens veranderen! @ Zeeko52: Moest erg hard lachen om je Hans Teeuwen associatie! BOEIEND!
|
|
|