Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Goofy
Je bent Goofy als je met je rechterbeen voorop staat. Met wind van links (ZW in Nederland) ben je dan Frontside aan het golfrijden en je hebt het geluk dat dit de meest voorkomende richting is in Nederland op je favorite kant. Met NO sta je dan Backside in de golf.
Wat Goofy voorbeelden uit het golfsurfen:
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Duidelijk! En dan maar gelijk de vraag (van Anti-Hero!); wat varen de kh'ers? Ik regular en Evan goofy dus de stand is dan
1 Regular - Goofy 1
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik 10 goofies, zo erg dat ik met links voor voor geen meter kan carven maar toeside met rechts voor gaat het me stukken beter af.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Duidelijk hoor... Goofie 2, heeft mij altijd verbaast, vroeger 3 eeuwen geleden, met skaten was 8 van de 10 goofy, maar sinds de gouden eeuw van het snowboarden is dat helemaal verandert, blijf het nog altijd vreemd vinden... Niet dat ik een surfboard heb hoor... maar respect hoor mannen en vrouwen
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zou handig zijn als jullie de stand zouden updaten, maar dan hier de tussenstand:
Regular 2 - 4 Goofy
|
|
|
|
Nickeltje
|
Ik ben ook Goofy.
Regular 2-6 Goofy
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Lijkt wel een hangloskopie dit! Maar goed: toeside rijd ik eigenlijk nooit, maar verder niet echt een voorkeur met heelside varen 2,5 - 6,5dan maar?
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Regular 2 - 7 Goofy Enorm goofy ook, snowboarden doe ik al 20 jaar, maar fakie ga ik nog steeds als een dweil
|
|
|
KappuhH
|
Lijkt wel een hangloskopie dit! Maar goed: toeside rijd ik eigenlijk nooit, maar verder niet echt een voorkeur met heelside varen 2,5 - 6,5 dan maar? Ik geloof niet in mensen zonder voorkeurskant. Kun jij al je tricks beide kanten op even gemakkelijk? Kun je beide kanten op even makkelijk toeside varen? Regular 3 - 7 Goofy
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Lijkt wel een hangloskopie dit! Maar goed: toeside rijd ik eigenlijk nooit, maar verder niet echt een voorkeur met heelside varen 2,5 - 6,5 dan maar? Ik geloof niet in mensen zonder voorkeurskant. Kun jij al je tricks beide kanten op even gemakkelijk? Kun je beide kanten op even makkelijk toeside varen? 3,5 - 6,5 Dat zeg ik dus: toeside doe ik niet, en tricks doe ik beide kanten op net zo makkelijk; ik leer ze dan ook tegelijkertijd beide kanten op...
|
|
|
|
KappuhH
|
Lijkt wel een hangloskopie dit! Maar goed: toeside rijd ik eigenlijk nooit, maar verder niet echt een voorkeur met heelside varen 2,5 - 6,5 dan maar? Ik geloof niet in mensen zonder voorkeurskant. Kun jij al je tricks beide kanten op even gemakkelijk? Kun je beide kanten op even makkelijk toeside varen? 3,5 - 6,5 Dat zeg ik dus: toeside doe ik niet, en tricks doe ik beide kanten op net zo makkelijk; ik leer ze dan ook tegelijkertijd beide kanten op... En je leert ook niet de meeste tricks eerst over links bijvoorbeeld? En bij wakeboarden heb je ook geen voorkeur?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Lijkt wel een hangloskopie dit! Maar goed: toeside rijd ik eigenlijk nooit, maar verder niet echt een voorkeur met heelside varen 2,5 - 6,5 dan maar? Ik geloof niet in mensen zonder voorkeurskant. Kun jij al je tricks beide kanten op even gemakkelijk? Kun je beide kanten op even makkelijk toeside varen? 3,5 - 6,5 Dat zeg ik dus: toeside doe ik niet, en tricks doe ik beide kanten op net zo makkelijk; ik leer ze dan ook tegelijkertijd beide kanten op... En je leert ook niet de meeste tricks eerst over links bijvoorbeeld? En bij wakeboarden heb je ook geen voorkeur? Nee, echt tegelijkertijd (ok, om en om) aan 2 kanten oefenen... hoewel ik wel denk dat ik, als ik zou gaan wakeboarden, wat ik nooit gedaan heb, (toch op een andere manier op je board) wel een voorkeurkant zou hebben.. Welke? Dat zou dan nog moeten blijken...
|
|
|
leeany
|
Regular 4 - 8 Goofy
Links voor, rechts gemakkelijker springen. Met wakeboarden dan gaan de tricks met linksvoor gemakkelijker. Wil dus allemaal weinig zeggen.
|
|
|
SnaaK
|
Regular 5 - 8 Goofy
Zonder kite: regular Met kite: varen/rijden gaat regular het best maar springen weer goofy...
|
|
|
yrm
Geen avatar
|
regular... Regular 6 - 8 Goofy
maar die score klopt niks meer van!! gaat van regular 3,5 - 8,5 (die 0,5 slaat nergens op!?) goofy naar regular 6 - 4 goofy?????
volgens mij moet het nu iets van 6-8 zijn..
[edit] Je telling klopt helemaal, bedankt. Heb er wat orde in geschept.
|
|
|
NatureP
|
Regular, was al snel duidelijk bij mijzelf
Regular 7 - 8 Goofy
|
|
|
|