pimpoldi
|
Langevelderslag!! top locatie voor een mooi feestje! genoeg ruimte en ik kan lekker op de fiets
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
mee eens, maar je hebt er geen ruk verder. geen strandtent,toilet,o.i.d. als de wind weg of tegenvalt wat dan? tikkertje spelen? sta je daar met 75 man of meer! dan maar naar Wijk of Bdam. lijkt mij....
Markus kom op man!! Back to basic zoals het hoort............ Zet een tentje op, kampvuurtje, bbqtje lekker buiten en van niets en niemand last op de Slufter! Mutsje op, jas aan borreltje erbij.....sterke verhalen vertellen........ Zonde om dan in een of andere warme dampende starndtent te gaan zitten......Slufter dus...
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ja maar mn Prada slippers dan? En zonder spiegel kan ik me niet insmeren met moisture creme,want ik heb zon gevoelig huidje icm zeewater he!
|
|
|
Idefixe
|
Geografisch gezien ( en om zoveel mogelijk mensen in staat te stellen om te komen) ligt mijn voorkeur bij Wijk.
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Ik heb Wijk gestemd omdat ik denk dat het daar het drukste word en de beste faciliteiten/meeste vrijwilligers zijn/ geografisch meest centraal is.. Noordwijk zou voor mij toppie zijn en is de kans dat de beste kiters ter wereld ook nog ff langs komen t grootst. .. dus dat is mijn nummer 2 maar je kan helaas geen 2e keuze opgeven...
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk aan Zee (ruim strand, makkelijk parkeren) en niet te vergeten voldoende en goede horeca
|
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
weet ik haring..... jullie noord hollanders zijn ook wel gastvrij dus dat speelt ook mee.. ondanks dat sommige van jullie qua jullie skills wel een totaal verkeerd zelfbeeld hebben de beste kiters TER WERELD komen toch egt uit zuid holland... Laterr
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Klopt hoor het niveau van de zogenaamde KiteKings is echt om te lachen vooral die ene ...........hoe heet ie ook alweer Haringhapper ofzoow, niet normaal meer wat een talent 100 kilo vlees aan een kite nou dan weet je het wel he. Strandtent er bij is wel zo lekker natuurlijk en in maart kan je met het weer alle kanten op over Wijkiki is zo'n beetje alles al gezegd. Ik stem op Wijkiki
|
|
|
chico
|
Slufter en krat bier mee
|
|
|
Liflaf
|
WV Zandvoort natuurlijk!! Mooiste jaarrond locatie aan de kust, veel kite-leden. Makkelijk parkeren. Heerlijkheden in de kantine en altijd goede wind http://wvzandvoort.nl/
|
|
|
@LaurenS
|
de beste kiters TER WERELD komen toch egt uit zuid holland... Laterr Je heb helemaal gelijk Maui ,als je maar lol heb toch ,dat is het belangrijkst..
|
|
|
Ondabeach
|
Mischien is dit een combi.. De eigenaar kite zelf ook voor de deur van zijn strandpaviljoen. Zandmotor ligt daar bijna voor de deur. http://www.flamengos.nl/ Het ligt een beetje in het midden tussen Slufter en Wijk.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ohwja mijn stem laat ik straks voor 10 tellen als we te ver achter komen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Denk dat het beter is straks een 2e ronde te houden met alleen de meest populaire spots.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Denk dat het beter is straks een 2e ronde te houden met alleen de meest populaire spots.
Dat van mij was een grapje, maar dat is inderdaad een goed idee. Dan ook met de plussen en minnen van de spot want het moet wel reeël blijven met de uitvoering.
|
|
|
Arilex
|
Alhoewel Kijkduin op downwindafstand ligt van mijn huis, heb ik toch op Ouddorp gestemd, omdat inderdaad de horeca, met name paviljoen C-side, top is. Gastvrij, betaalbaar, behulpzaam. Het nadeel is, dat dan straks iedereen ziet wat een wereldspot het is en dat het daar dan ook weer druk wordt.
|
|
|
Evan
Administrator
|
In plaats van een 2e ronde heb ik nu de optie aangezet om je stem te verwijderen en opnieuw te stemmen mocht je van gedachten verandert zijn of om een van de populaire spots een extra stem te geven als je daar nog niet op gestemd hebt.
|
|
|
R.B.
|
Slufter, feessie is wel te maken op het strand. En dan kan iedereen zien hoe mooi het er is!
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Slufter is ook leuk om onder de aandacht te brengen bij de begiiners op het forum.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Je kunt die gedachtegang ook omdraaien: des te meer mensen kitehigh kennen des te meer er weten dat de sluf niet geschikt is voor beginners.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik denk dat het leuk is om het te organiseren op de slufter. Daar is het toch begonnen.
Om het geheel tot een succes te maken heb je denk ik een strandtent nodig, al was het voor sanitaire voorzieningen, de mannen kunnen makkelijk plassen, de vrouwelijk iets lastiger.
|
|
|