|
@LaurenS
|
Te groot denk ik
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Oppassen dus allemaal............................... ..als ik met mijn zessie voorbij vlieg over de wateren van Schellie
|
|
|
Kemperman
|
Oh yeah, lekker in de na middag/ avond in Mirns knallen!
|
|
|
|
|
kiterunner
|
Ik ga morgenmiddag mijn nieuwe Neo 5 m² uitlaten op schellinkhout De harde wind komt eerder dan ik had verwacht, maar ik ben er klaar voor
|
|
|
joosie
|
have fun gasten morgen en hou alles heel.... mot helaas toch iemand morge zijn geld verdienen
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
..ik merk nog niks van die veelbelovende wind
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
25-30kn nu... Vannacht rond een uurtje of 03:00 was leuk geweest voor onze harde wind junkies
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Toch zo'n zin in...!!!
Gelukkig maar Ik dacht al dat ik stichting correlatie moest gaan bellen voor je
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Topdaggie op Schellie met constant zo rond de 40 knopen en uitschieters naar de 46. Was weer heerlijk met de 6m. Zonnetje erbij en een hoop geouwehoer en gezelligheid. Meer van dit.
|
|
|
|
kiterunner
|
Lekker gevaren op Schellinkhout met mijn nieuwe Neo 5 m² , ging prima totdat de kite tijdens een sprong in een wokkel veranderde. Dus veiligheid getrokken en naar de kant gelopen. Nu maar de lijnen ontrafelen. Maar het gaat echt lekker met zo'n kleine kite geen keer overpowered en genieten van de elementen. Volgende keer met storm naar zee
|
|
|
Morres
|
wokkelen lijkt me nou niet bepaald de bedoeling?..
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Niet mokken, lekker wokkelen. Had ik vandaag ook met m'n 7m en die blijkt dus lek te zijn. Altijd fijn om dit in 40+ knopen te krijgen....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
lekker dus morgen!! eindelijk mn 8 testen. Hoe heeft jouw acht zich gedragen in die stevige bries ...... ?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ik kon varen half gedepowerd, maar de vlagen waren erg ruk. Maar wel erg stabiele kite al zeg ik het zelf. Heb toch een dik uur lekker gevaren,toen werd het te gek. Vlagen van 18 knopen op de 30 die er al stonden.
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Met en 5 op Slufter ging het best - wel kleine golven op Maasvlakt voor zoveel wind. Soms zaten de mooiste golven juist voor punt maasvlakte/Slufter
|
|
|