|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lijkt er op dat het nog steeds niet waait, wat een drama met de wind dit jaar in Kaapstad.
|
|
|
|
|
|
Frank82
|
Dat was dus helemaal niks, 15-20kn in de semi-final. Jammer dat de wind KOTA zo in de steek laat.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dat was het voor vandaag wat King of the Air betreft.
Morgen worden de halve en hele finales (gedeeltelijk opnieuw) gevaren met alle vier de Nederlanders mooi verspreid over beide halve finales. Word het een compleet Nederlands Podium?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Net Jerrie even gesproken om twee uur ridersmeeting, daarna afwachten wat de wind doet, maar die was volgens Jer al aardig hard. Is er nog ergens een livestream met geluid. Op Redbull is the event window closed ? Ik zie wel wat op Dirty Habits maar geen geluid.
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Nu is het 1 haperfestijn. Dit kan ik echt niet kijken zo.. Zwaar teleurstellend die KOTA tot nu toe.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ze gaan beginnen met 5 minuten maar helaas is het beeld en geluid zwaar klote Hopen dat het zo beter wordt.
|
|
|
ronny
|
wat een trieste bedoeling dat je niet eens effe lekker kan kijken
|
|
|
|
|
|
HuibN
|
Hoe kan het dat de kite na de val van Ruben direct losschiet? Kan het lossen zo snel?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hoe kan het dat de kite na de val van Ruben direct losschiet? Kan het lossen zo snel? QR trekken. Dat lukt mij ook zo snel hoor.
|
|
|
HuibN
|
Hmmm, denk niet dat dit mij zo snel lukt. Ik zal eens wat vaker met mijn QR gaan slapen om het beter in mijn systeem te krijgen
|
|
|
Frank82
|
Hoe kan het dat de kite na de val van Ruben direct losschiet? Kan het lossen zo snel? Z'n leash brak of z'n leash safety schoot open door de plotselinge kracht, Ruben deed hier zelf niks voor hoor.
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
@Marc: Ik ken je natuurlijk niet, maar het zou me verwonderen dat je zo snel je QR kan trekken. Of je moet hem al vast hebben voor de landing/crash. Je ziet ruben nog overkop gaan terwijl zijn kite al wegvliegt. Of bedoelde je dit als grap? Die loop van Kevin op 3.25 is trouwens wel echt vet , het verbaast me echt hoeveel controle hij altijd heeft.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Hoe kan het dat de kite na de val van Ruben direct losschiet? Kan het lossen zo snel? QR trekken. Dat lukt mij ook zo snel hoor. hij was gewoon uitgehaakt voorgaand aan de crash deed hij iets met n handle pass. en daarna brak zn leash af, schoot los of heeft hij z'n leash los gegooid. dit laatste betwijfel ik.
|
|
|