vervolg Recon2 te zwaar

denkkp
Gast
April 05, 2005, 12:04:13
edit2Rapporteer  
Uit eerder topic over dit onderwerp bleek nou niet echt of het activeren van het systeem TE zwaar gaat of niet.
Ik heb het systeem in de shop getest en vond het inderdaad niet echt heel soepeltjes  (ride stand). Is activeren in praktijk wel soepeltjes genoeg ?

Mijn ervaring is dat wanneer je het echt nodig hebt  het systeem wel heel makkelijk moet zijn te activeren aangezien het vaak rare ongecontroleerde situaties zijn.

Wie heeft ervaring?
Randy

Antwoord #1 April 05, 2005, 12:33:08
edit2Rapporteer  
uhm.. kom eens naar workum met een camera dan filmen we het en dan is alles uit de wereld.......

neeh maar ff serieus... wat vind je zwaar gaan? Als je hem in ride mode heb staan druk ik hem met 2 vingers van me af superlicht en BAM recon in werking.......

in launch stand nog makkelijker..
ralph local@noordwijk

Antwoord #2 April 05, 2005, 17:27:30
edit2Rapporteer  
dat het zwaar gaat is waarscheinlijk nieuwigheid
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 April 06, 2005, 00:43:57
edit2Rapporteer  
Zoiets test je ook niet in de winkel, maar gewoon op het water met de kite in de lucht, dat is gewoon heel anders.
Randy

Antwoord #4 April 06, 2005, 19:59:50
edit2Rapporteer  
idd... coole avater trouwens leander SmileySmiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.