KiteDemon
![](/forum/avs/avatar_196.png)
|
Wat dacht je van zijn kite....?
|
|
|
drifter
![](/forum/avs/avatar_219.png)
|
De bruine voeten, handen en hoofd.
Maar dat hebben windsurfers natuurlijk ook
|
|
|
Steven
![](/forum/avs/avatar_663.png)
|
hmmm.. wel een mooi.. bij mij zijn het de eerste drie.. ![Grin](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/grin.gif)
|
|
|
Marc de Munnik
![](/forum/avs/avatar_1196.png)
|
De bruine handen en hoofd, Stom hoe kon ik dat nou vergeten, Inmiddels zijn m`n handen al een beetje bijgetrokken!
|
|
|
Smeagol
![](/forum/avs/avatar_476.png)
|
Je bent: "Zenuwachtig heen en weer schuifelen op de stoel en heftig trillen bij wind" en "Zwaar depressief en rijp voor de psychiater na een periode van windstilte" vergeten volgens mij... 8)
|
|
|
e_surf
Gast
|
een bruine kop tot halverwege je nek bruine handen tot aan je polsen bruine voeten tot aan je enkels de desktop van je computer vol met links naar weerpagina's bij ristelende blaadjes aan de bomen zenuwachtig gedrag een auto vol met zand. (bij windsurfen bomvol met zand) praat waar niemand iets van snapt
vul maar aan
|
|
|
Joost
![](/forum/avs/avatar_504.png)
|
Alleen nog maar een stijve krijgen van air time. (sorry schat)
|
|
|
(R)Ikke
![](/forum/avs/avatar_702.png)
|
Joost toch ;D ;D ;D
|
|
|
kentyman
![](/forum/avs/avatar_572.jpg)
|
De bruine voeten, handen en hoofd.
de nederlandse "het-hele-jaar-door-kiter": bruin gezicht iets minder bruine handen & voeten & hoofd nog iets minder bruine armen & benen nog minder bruine torso
|
|
|
kentyman
![](/forum/avs/avatar_572.jpg)
|
ow, k had ff niet doorgelezen. DOH!
|
|
|
Freij @uni
Gast
|
Beach Look Blond Hair
Nee en VW busjes zijn niet voor kiters maar voor (golf)surfers
Zand in mn bed...
|
|
|
Bodhi
![](/forum/avs/avatar_1588.png)
|
Niet op verjaardagen zijn wanneer het waait....
|
|
|
Joost
![](/forum/avs/avatar_504.png)
|
Nog beter op je eigen verjaardag als al je familie thuis bij je zit er niet zijn omdat je aan het kite bent.
|
|
|
northkiter
Gast
|
aan hardrijders ze willen zo snel mogelijk bij het water zijn ???
|
|
|
Emiel
![](/forum/avs/avatar_309.png)
|
@joost komt me bekend voor jah....evenals verjaardag van vriendin....
trouwens herken ze met me gevoel! meestal kan je het om een of andere manier aanvoelen. misschien omdat dat op het strand altijd gebeurt:p
|
|
|
WaZuP
![](/forum/avs/avatar_278.png)
|
Altijd zo'n zoekende blik in zijn ogen als het waait en alles wat je tegen hem/haar zegt gaat het ene oor in en het andere uit en dan 5 minuten later: he?? wat zei je?
|
|
|
Erik Verhe1j
![](/forum/avs/avatar_185.png)
|
verjaardag zijn altijd een knelpunt voor ze ja
|
|
|
Freija
Gast
|
Ik vind wel dat echt allemaal verschillende soorten mensen kiten!
Publiek is meer uiteenlopend dan bij surfen!
Van jong tot oud....van rijkerds tot studenten of die jongen met de krantenwijk..... van super sportieve kerels tot hippe trendy types...........de echte beach boyz & girlz en mother nature lovers maar ook stadsmensen...
Maar een ding is zeker: kiters zijn heel enthousiast over hun sport!
|
|
|
|
Spinnerfreak
![](/forum/avs/avatar_1454.png)
|
En als je een kiter aan zijn kleding of kapsel zou kunnen herkennen, hoe ziet hij er volgens jullie dan uit in het dagelijks leven?
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
Je bent: "Zenuwachtig heen en weer schuifelen op de stoel en heftig trillen bij wind" en "Zwaar depressief en rijp voor de psychiater na een periode van windstilte" vergeten volgens mij... 8)
pa... dasser maar 1.. en das jroen..
|
|
|
Smeagol
![](/forum/avs/avatar_476.png)
|
pa... dasser maar 1.. en das jroen..
Whahahahahahahahahahaha ;D ;D ....dat zijn JOUW woorden...niet de mijne...whahahahahaha ;D ;D
|
|
|
dow
Gast
|
aan slippers:P een beetje kiter loopt zoveel mogelijk op slippers:p verder relaxede uitstraling veel in gedachten verzonken en in de kroeg aan de handlepass dans:P
|
|
|
gast..
Gast
|
aan overontwikkelde voetspieren..
|
|
|