Johnny Tampony
|
ik loop alweer rond maar zit er nog 3 week aan vast
zijn er nog mensen bezig of niet
|
|
|
skyhigh as a
|
waat een dikke dag, uiteindelijk toch nog weer terug gereden om nog een keer te knallen, heerlijk!! maar flink fris. lang daggie zo, van half 11 tot 19.00 (laatste uur als toeschouwer ) was weer gezellig
|
|
|
martimor
|
Was mij niet meer gelukt met mn schouder. Is alleen maar erger aan het worden. Hotpack ligt er nu op en morgen maar ff naar de dokter.
|
|
|
Lude
|
Had nog wel gedacht dat je nog een 3e keer het water op zou gaan Rico.
Walter bedankt voor het lenen van je kite, heeft mijn avond echt gered!
|
|
|
skyhigh as a
|
morgen denk ik nog effe een korte sessie op blauw
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
sessie op mirns vandaag was top! weer de 7m kunnen varen @martimor: nog niet bij de dokter geweest joh?
|
|
|
skyhigh as a
|
ga nog eem heen, ben er tegn uur of 11 eem dikke loops trekke
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
ha ricardo, zonnebrand....nou dat heb ik nu niet meer nodig. ja voor op m'n kale kegel. morgenmiddag (woensdag) nog iemand bij het IJselmeer om 14.00 uur? Ik kom er met de auto langs door m'n werk en kan natuurlijk even ergens stoppen.
afgelopen weekend in lauwersoog geweest, Landal, met schoonfamilia, ja hoor zuidelijke wind, drama....
|
|
|
skyhigh as a
|
lekker die kale klatsuh insmeren mit oil haha. Ga nie zoon stuk rijden morgen, kiek morgen wel effe hoede wind is was vandaag eem dik ramme op blauwdibauw, lekkel lekkel
|
|
|
|
Gj
|
Morgen denk ik ergens hier in de buurt Donderdag ofzo richting ijseltje
|
|
|
Johnny Tampony
|
jo rico handschoentjes waren wel van ger
|
|
|
skyhigh as a
|
ahaa beter om, dan heeft speedyger zien handschoen trugge morgen denk ik effe zuidje rond klokkie van twaalf of zoiets in die richting van die tijd of ruimte en gevoelstemperatuur
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
ja vette wind vandaag! en godsamme koud, of nie dan.
In de VS kiten ze trouwens met 20 meters, best waroo van 20m2, dat die dingen bestaan. sta je dan met je parapluutje van 10m.
|
|
|
Gj
|
Morgen richting Mirns, heb nog 1 plekkie vrij..
|
|
|
skyhigh as a
|
had je 10m nog zin dan, als ze er al met 20m staan. neem aan dastoe alsn echte grunniger daar dan toch wel effe mega big airs hebt geknald
|
|
|
skyhigh as a
|
nog effe een uurtje op zuidje gekite .. windrichting was goed.....
|
|
|
Gj
|
morgen niemand mee naar mirns/
|
|
|
Gj
|
Zondag KITEEEEEE! heb nog aaain plekkie vrai!
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
ik heb 1 x op het water gestaan daar, echt f*cking niemand springt daar, beter voor mij dus, valt t niet zo op....
|
|
|
Gj
|
Evt. nog 2 plekken vrij!
|
|
|
|
Blaze 520
|
natuurlijk, dikke wind morgen
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
nou, 14 tot 24 knopen volgens windfinder en volgens het journaal 2 tot 5 bft... dat klinkt mij nog niet als dikke wind, eerder als vlagerig en afwachten wat t nou echt wordt morgen...
|
|
|