Steven
|
De voorspellingen zijn een beetje vaag nog, ik wacht morgen nog even af. Als ik ga meld ik me hier!
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
zoals je ziet lig ik beetje laat in bed, wellicht is bellen handiger. ik pm je mijn nr even. jeroen tump gaat ook mee als voorspellingen ok blijven.
|
|
|
Gj
|
Morgen nog mensen die willen kiten?
|
|
|
Gj
|
Vrijdag nog mensen misschien?
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik ga vrijdag ook, rij met geronimo mee, nog 1 plekje vrij. vandaag was trouwens ook wel lekker, wel grote maten weer, maar heb heerlijk gevaren en gesprongen (met de nieuwe epic screamer 2013 12m2, dank aan jeroen voor t lenen )
|
|
|
KappuhH
|
Morgen nog mensen Lauwersoog? Savonds draait de wind de goede kant op...
|
|
|
|
KappuhH
|
Kan vrijdag helaas niet, zaterdag wel.
|
|
|
Gj
|
vrijdat wil ik wel meerijden i dont care. alleen maar beter.
|
|
|
Steven
|
Yvette, nog wel kunnen varen dus. Mooi!. Vrijdag richting Workum.
|
|
|
martimor
|
morgen denk ik ook workum
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik ga eerst kijken of het op ZLM kan. Voorspelling is goed...
|
|
|
Bandit 7
Geen avatar
|
Zaterdag en/of zondag nog mensen naar Lauwersoog? Zaterdag hoogwater om 10:34 uur, zondag hoogwater om 11:26 uur.
|
|
|
|
Andrey
|
kan iemand me ophalen morgen for kiten? als ik niet kite komende dagen zal ik sterven =))
|
|
|
keessie
|
Ik zoek ook nog een lift morgen Kan eigenlijk de hele dag wel! Hi Andrey, I am going with Cees to Workum tomorrow. Want to join? We both live near the noorderplantsoen and want to leave at 12'. regards
|
|
|
martimor
|
morgen even kijken op zuidlaardermeer
|
|
|
kitesurfer2000
|
doen jullie bij workum ook aan betaald parkeren of wordt daar niet streng op gecontroleerd? Ik vind 7 euri nogal veel want bij Mirns is het gratis
|
|
|
bandit
|
Ga zo naar het Zuidlaardermeer
|
|
|
|
El Torro
Geen avatar
|
Goh Wim; niet echt site van het soort kwaliteitsmedium waar ik jou een klein uurtje na thuiskomst al op verwacht had! Wel lekker bij de kachel nu he! Heerlijk gevaren vandaag!
|
|
|
Wim uit Assen
|
Goh Wim; niet echt site van het soort kwaliteitsmedium waar ik jou een klein uurtje na thuiskomst al op verwacht had! Wel lekker bij de kachel nu he! Heerlijk gevaren vandaag!
Ik doe alles om aan sensatie-nieuws te komen, dat weet je toch?! Gelezen op Teletekst, en toen even gegoogled. Maar het Westenwoldse journaal bevestigde het bericht, dus dat zit wel goed!
|
|
|