|
murphy
Geen avatar
Logs: 0 | 14 uur
|
WOW LOL Shirred but (not) shaken. Ha, ha kaitn in wak. Let op de ijsschotsen! ben je alweer je phoone kwijt vermoord sleghte gewoonte 0628442662 nu kun je me weer bellen
|
|
|
martimor
|
Was weer lekker. Zwaar gepowered aan de 10, lekker! Morgen weer rond de klok van 13.00 uur Sorry ed, was je vergeten... Alweer Ik stuur nog wel ff een appje @edwin, bus ook al weer klaar? morgen ook erbij bij de blauwe
|
|
|
skyhigh as a
|
dan kom ik ook met mien buzze ben der bie zit alweer startklaar
|
|
|
|
Lude
|
HAha die ed op het eind prachtig. Had je het koud ofzo martijn? Je trilt zo
|
|
|
KappuhH
|
Hahaha Ebel, kon je je pakkie niet uitkrijgen?
|
|
|
martimor
|
Vandaag was het warmer Lude. zondag, maandag en vandaag gekite, man in de zomer heb ik dat soms niet eens ghehehe wat een dag helemaal kapot. gezellig nabieren in de camper met Rico Juma en Ed Hij was weer bungelicious
|
|
|
skyhigh as a
|
mmmmmmmmmmm helemaal gesloopt na 4 dikke dagen kaitn heb de komende 6 werkdagen een dikke grijns op mien bruine snoede tot de volgende bungel
|
|
|
|
KiteOngoing
|
Je zal je pak maar niet meer uit kunnen krijgen, na zo'n lange tijd niet te hebben gekite en dat dit ook is vastgelegd. Ha, ha,ha.
|
|
|
|
skyhigh as a
|
jammer man van je buzze, snel maar eeum fixen ja! nu mooi tijd voor met dit winter weer.... ongeloveloos gisteren nog eeum met macgyver alias Michel de techneut opt vliegveld bezig geweest met zn quadcopter WAT IE ER NOU ALLEMAAL NOG EENS BIJ HEEFT GEFABRICEERD!!!? kist er nou bij op zitn ben di en wo weer vrij, dan mot em toch wel weer wezen
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
ziet er nog nie echt super uit met de wind voor vandaag... jammer jungs gezellig ja Johnnie, eeum ergens samen hakken!!!! kaitn winchen parapentn flyboardn of gewoon hakn tgot los ps ik zag een naish draft hangen bij Surfcenter en beetje lopen koekeloeren op youtube. is dit nou weer es een oldskool bigair kite?
|
|
|
martimor
|
Dinsdag/woensdag kom ik uit de nacht, dus laat ff berichtje achter waar jullie zijn... kom ik ook nog even hakkuh mosselmosselmossel yep, Draft is big air kite...en geloof ook voor speed/course kiten. ik zag laatst een 17m, das net wat voor jouw, bungelen edit, hakkuh hahaha
|
|
|
Walt0r
|
kga over 30 min naar lau
|
|
|
lodewiekus
|
ik kom ook naar loog 13 30 daaro
|
|
|
skyhigh as a
|
en wast wa vandaag op lauw?
zit er aan te denken morgen te gaan, laank leedn. wind en getij ziet er goed uit
|
|
|
Walt0r
|
ik voelde me zooo vriiiijjjj op lau, vliegen .... vrij .....
|
|
|
skyhigh as a
|
ik zag jou gaan en ik zwaai, maar jij zwaait nie terug. ik denk jij heb mij nie gezien zo artestiek vandaag maar eeum bungeln op lauw zoalst er nu uitziet
|
|
|
lodewiekus
|
wel rekening houden met die wegomleiding ,moest gister heemaal om het meer heen rijden
|
|
|
skyhigh as a
|
huh, maar daar heb ik ja geen zin an! zoek ik wel een spotje dichterbij.
dus je mot zowiezo omt meer heen??
|
|
|