Idefixe
|
Hij was weer lekker vandaag ( ondanks alle vnl. Duitse) randdebielen op het water.
|
|
|
der Torch
|
hij was zeer zeker lekker... topweekendje mirns!!
|
|
|
Benjooh
|
Na afgelopen weekend was vandaag niet zo top helaas Hooguit een kwartier echt lekker kunnen varen
|
|
|
piede
|
Hallo Mirns mensen!
|
|
|
Idefixe
|
Morgen aan het einde vd middag maar ff Mirns doen dan.
|
|
|
Gj
|
He, tom, is het nog goed gekomen met je fuel?
|
|
|
vissie
|
Iemand al plannen voor dit weekend nu n og ver weer maar wordt al wat wind afgegeven,,
|
|
|
Idefixe
|
Knalharde Noordwest voor zaterdag is een vraag voor ongelukken @ Mirns. Even afwachten dus......... ( GJ: DE Max was weer eens aan gort en niet de Fuel ppffff (gelukkig))
|
|
|
brutus
|
Iemand al plannen voor dit weekend nu n og ver weer maar wordt al wat wind afgegeven,,
Nog veel te ver weg om de voorspellingen te geloven
|
|
|
|
Gj
|
Ik bedoelde van de laatste keer dat ik aan je fuel heb gehangen? Dat het geen waterzak meer is?
|
|
|
vissie
|
@ idefixe. Inderdaad nw is no go voor mirns.. De gezelligheid afgelopen weekend was zeker wel top dus dag mirns met goeie wind is altijd mooi.. @ brutus. Ja ik weet het.. Maar als er nu al redelijk positieve verwachtingen zijn begin ik steeds meer in mijn weekend te krijgen.
|
|
|
brutus
|
@ brutus. Ja ik weet het.. Maar als er nu al redelijk positieve verwachtingen zijn begin ik steeds meer in mijn weekend te krijgen.
Hahaha, dat heb ik nou ook altijd. Vind het echter wel frusterend dat als ik nu denk dat het een top weekend ga worden en het vrijdag blijkt dat het helemaal niet gaat waaien.
|
|
|
vissie
|
Ja maar dat moet je niet gaan denken! De week gaat sneller voor bij als de voorspellingen goed zijn,.. Nu hopen dat het wat wordt qua wind en vervoer!
|
|
|
kitepower07
|
waar waren jullie vandaag mensen!? Was weer helemaal geweldig en morgen weer!
|
|
|
vissie
|
Hopelijk draait tie nog wat bij.. Want noord west is neit wat..
|
|
|
Idefixe
|
waar waren jullie vandaag mensen!? Was weer helemaal geweldig en morgen weer! wat denk je? Werken dus
|
|
|
KappuhH
|
Kan vrijdag pas weer maar ziet er dan niet heel goed uit overdag en savonds kan ik niet
|
|
|
Baksteen
|
Hopen dat zaterdag dan wat word, ik wil namelijk weer oefenen!
|
|
|
Hattori Hanzo
|
aaaah Morgen weer!!!!
na 2 maanden door Azie te hebben gereist en maar een keer te hebben gekitesurft met een huurapparaat wordt het weer eens tijd voor een fixe sessie.
Morgen Mirns of Stavoren.... Wel nog even de waarschuwingen op de weersites in de gaten houden...gaat wel helemaal los morgen!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja mannen zaterdag wordt het geen mirns NW dus no go Maar wat wordt het dan waar gaan we knallen want de WOEI is goed
|
|
|
Marko
|
aaaah Morgen weer!!!!
na 2 maanden door Azie te hebben gereist en maar een keer te hebben gekitesurft met een huurapparaat wordt het weer eens tijd voor een fixe sessie.
Morgen Mirns of Stavoren.... Wel nog even de waarschuwingen op de weersites in de gaten houden...gaat wel helemaal los morgen!
Hey marcel alles goed? We moeten samen zo snel mogelijk weer samen knallen op het water. Wil graag je rijs verhalen horen ben heel benieuwd
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag sla ik even over want is te onvoorspelbaar. Wie zijn er morgen vanaf een uurtje of 11 aanwezig?
|
|
|