Zou het morgen ook veilig zijn voor een beginner van 66 kilo en een 6 meter Airush DNA? Vorig seizoen kon ik hoogtelopen en goed heen en weer varen...Wilde op Mirns gaan varen.
Dank je wel Hape! Jij morgen hopelijk heel erg veel plezier. Ik heb denk ik pech, ben vandaag ookal 260 kilometer voor niets gereden. Er was namelijk niet / nauwelijks wind. En heb drie uur gewacht maar niks. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
Voorspellingen voor morgen: WIND: ZUIDWESTELIJK. LANDINWAARTS 8-12 KN, TOENEMEND NAAR 15-20 KN, AAN HET EINDE VAN DE MIDDAG WEER AFNEMEND NAAR 8-12 KN. IN DE WESTELIJKE PROVINCIES 15-20 KN, VLAK AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 20-25 KN, IN DE AVOND AFNEMEND NAAR 12-18 KN. UITSCHIETERS LANDINWAARTS ROND 30 KN, LANGS DE KUST ROND 35 KN.
Vandaag een tot sessie gehad; Iedereen zat bij moeders, dus ruimte!
Allen toen ik rond 13.30 het water op ging werd er iemand, vermoedelijk een duitje lesser (rood hesje etc.), door een man of 6 op een brancard / surfplank uit het water afgevoerd. 15 min later hoorde ik de sirenes van de Ambu.
Vrijdag was het ook top, vooral op het laatste toen iedereen aftaaide. Regen weg, half bewolkt en een lekkere woei!! Samen met mijn vrouwtje wat beelden geschoten en aan elkaar gelijmd. Er zit al wat progressie in
weet dat het morgen noord west is maar wil het toch nog effe gaan proberen. wie nog meer? wil niet meer naar workum met die belagelijke parkeer prijzen...