|
MEGALOOPBEUN
|
hey theo ouwe rukker van harte met je verjaardag welkom bij de nog ouwere lullen klub monique en de kids ook van harte JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
PeeWee
|
Hiep, Hiep voor Theo.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey gastuh allemaal bedankt voor de felicitasies hoor. Alweer 50 tjsonge jonge wat gaat de tijd toch snel. Van de zomer komt er ook nog een Sara bij en dan zal er zeker een feesie worden georganiseerd. Tot ziens in iets warmere tijden en op het water
|
|
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Dat ziet er stukke beter uit dan hier. Wij hebben gewoon weer sneeuw! Geniet er nog maar van! En veel mooie (kite)dage nog!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doen jullie goed Peet. Geniet er nog even van. Hier is het bokkoud.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Veel plezier daar nog, ziet er een stuk beter uit dan 't klote weer hier. Het waait wel maar ook -3.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker hoor peter ziet er bekend uit , kijk je uit met parkeren daar vorige keer moesten we zelfs een Jeep uitgraven haha.
|
|
|
Giertje
|
Ja Peter strooi maar wat zout in de wonden! Het plebs hier in dit koude klot..land wacht wel op betere tijden. veel plezier man.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja sorry hoor Giertje,helemaal topperdeflopper Wel een heel constante wind alhier,nu de 4de dag met 25 knopen gemiddeld .Al weer lekker aan het slopen geweest,een van mijn struts lek van de 9m2 Gaystraa en onze North pomp kadoek,gelukkig is de schade alweer hersteld voor weinig .....Verders is er maar 1 echt goede kitespot op Aruba(Boca Grandi) .De rest is bagger naar mijn mening.Wel vlak water ,maar zo vlagerig als de nete ,en aflandig natuurlijk . Groetjes ,en nu maar hopen dat die temperatuur en de wind als een speer omhoog gaan daar in NL,wel zuidwest offcourse ltrssss
|
|
|
Idefixe
|
geniet ervan
|
|
|
|
the littleman
|
Mooi hoor Peter Maar wij gaan zaterdag weer ouderwets beuken op schel met hopelijk 25+
|
|
|
BdB
|
zo inderdaad ziet er goed uit zaterdag
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
he he eindelijk eens een weekendje waarin we weer kunnen varen neem meteen de beun go pro mee om de eerste meter weer op de gevoelige plaat vast te leggen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
Haring High Richardt
|
neem meteen de beun go pro mee om de eerste meter weer op de gevoelige plaat vast te leggen Goeie zaak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! korte sjotssssssssssssssssssssssss
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Het lijkt zowaar kitebaar zaterdag ja, denk schellie aangezien het pal Z is. Zal wel ijskoud zijn maar we zien wel weer
|
|
|
@LaurenS
|
Het lijkt zowaar kitebaar zaterdag ja, denk schellie aangezien het pal Z is.
Zal sodeju een keer tijd worden,tis toch niet normaal meer dat takkeweer in NL ,have fun
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja lekker dan!! Zit ik hier in 35 graden Singapore, kan er eindelijk weer eens gekite worden thuis. Pffff. Hoop dat ik volgende week ook wind heb, als ik vrij ben. Mot er echt weer eens op...en dan bedoel ik het water op!! Geniet ervan mannen komend weekend
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo heee zaterdag lekkere wind uit het warme zuiden 5 graden is bijna tropisch toch He Peter je gaat weer lekker daar he ouwe watermatroos. Stuur wat van dat weer hierheen graag
|
|
|