/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
hosemoso.... kdag da kaw n emosi wazzz... Veul plezier vanmiddag BIKKELZZZZZZZZZZZ
|
|
|
Haring High Richardt
|
hosemoso.... kdag da kaw n emosi wazzz Hij gaat lekker klaas, ......................heb je je pille nog niet geslikt vandaag ????????? Morgen is het zelfs voor mij te koud Voor mij nu ook al, bikkels die gaan en......... hoe was het ?????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het was februari 1992 dat wij het laatst met zo'n kou gewindsurft hebben Ries. Was wel zuidwest toen, ijs lag nog in de kommetjes bij Schellinkhout. Gasten die gaan veul fun, en denk er om als je veiligheid bevriest wordt het ijd om te stoppen.
|
|
|
|
BaSS
|
Nog mensen bij muiderberg? (kom ik even kijken)
|
|
|
@LaurenS
|
~Check IJburg Check- ,muiderberg zal zeerrrr vlagerig zijn met puur Oost
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tjonge jonge wat een stelletje surrogaat boeren zijn jullie zeg ,waait het een keer in NL lopen ze weer te miepuh over koue klauwe Morgen is het zelfs voor mij te koud Spreek je jezelf nu niet een een beetje tegen Petertje Ik ga weer effe op me zolder spelen lekker zweten
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat was ook het enige waar ik last van had eergisteren. Goed nieuws... Einde van de kou is in zicht. Met pasen dubbele cijfers qua temperatuur Zal dikkedulle eens tijd worden. Lekkere pics Ries..brrr. Gefeli met je little edge. Hopen dat het over een weekie ook nog gaat waaien!!
|
|
|
|
onderaqua
|
hier in el gouna goed te doen windje 5 28 grn morgen 6 bfrt zeggen ze.?????
|
|
|
the littleman
|
He Haringhappert, was je toen zo hongerig dat je dacht dat je hand een stukkie kibbeling was? Jeeeezzes!!!!! Het ging vandaag al aardig te keer,dat beloofd wat voor Zondag:)
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Morgen blijf ik lekker binnen.. vandaag al geweest, zondag en maandag weer tijd.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Tsss robbert! Vandaag weer eens Muiderberg aangedaan, moet morgen eens een andere spot aandoen
|
|
|
the littleman
|
Zondag naar Mblik leuke spot met veel dammetjes en haventjes met super vlak water. Echt supa
|
|
|
joosie
|
Pfffffff, nog een weekie dan gaat de tijd weer uurtje naar achter en kunnen we na t werk weer eens kite hopelijk gaat nu ook de temperatuur wat sneller omhoog morgen gevoelstemp----15 brrr
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Volgens KNMI voor zaterrdag
De oostenwind is vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6 Bft, langs de kust en op het IJsselmeer hard, 7 en in het waddengebied toenemend tot stormachtig, 8. De gevoelstemperatuur ligt in Noord-Nederland tussen -10 en -15.
M.a.w...lekker bij de kachel blijven zitten
|
|
|
|
|
|