MEGALOOPBEUN
|
dank u allen hey frankie en jolanda welkom bij de klub van harte van nancy en mij word een druk jaar prenetal in prenetal uit koope koope koope koope ach leuk toch op je oude dag daar doen we het toch voor JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA
MAAR NOU EERST EFFE VAREN
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Tsjesus....moet ik wel ff aan wennen Ben ff een tijdje van het forum af wordt Beun Opa Klein boardje ligt al op de tekentafel as we speak!! Leuk man! En dan Zwaf.....Ook Opa. Gefeliciteerd oldies! Deze ouwe knar begint zich jong te voelen met een wapperende grijze sik in een harde wind!
|
|
|
TBK
|
Opa Beun en Opa Zwaffra hartelijk gefeliciteerd met aanstaande uitbreiding van de families. Er komt een drukke tijd voor jullie aan ! Komen de setjes Nitro en Edge al op marktplaats in de aanbieding. Jullie mogen natuurlijk altijd ff langs komen rijden met kinderwagen op Schel, kunnen de kids alvast een beetje aan het slappe geouwehoer wennen van alle badgasten. Over een jaar of 6 pakken jullie vast de draad weer op, samen met de kleinkinderen, startend met een 6 metertje. Je moet tenslotte weer rustig aan beginnen na al die jaren luiers verschonen, opppassen, naar pretparken en dierentuinen gaan en wat al niet meer'....................................... ............ Afijn mooie vooruitzichten Opa B & Opa Z, geniet er de komende 9 maanden nog maar ff van !
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Bedankt mannen....een nieuwe lichting kiters is in aantocht ...maar de "oude "lichting gaat nog wel een paar jaartjes mee ... Zondag hopelijk weer ...ziet er nog steeds een beetje onzeker uit ..maar we zien het wel ga zeker even kijken bij de open dag van VdBerg..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zoooheee opa Zwaffie en opa Beuntje nou van harte gefeliciteerd hoor mannen en de bijbehorende dames natuurlijk ook he. Motten nu toch echt een ouwe knarren plekkie gaan maken hoor. Ik hoop bijdewee dat mijn dochter er nog een paar jaartjes mee wacht, en zoon ook graag.
|
|
|
|
PeeWee
|
Zwafra ook opa , gefeliciteerd. By the way, het lijkt wel een epidemie. Ik voel me trouwens nu wel weer een beetje jonger, bedankt beun en zwafra . See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Zwaffie jij ook van harte ouwe ,ennuh dat is idd slim bedacht Tom
|
|
|
|
|
onderaqua
|
mannu gefeliciteerd met jullie as opa en omaschap ook leuk voor de omaas hebben ze weer wat afleiding en jullie meer kitetijd Mis jij niks ???? [/quote] Komt goed zijn al aan het oefenen.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Felicitaties aan de toekomstige opa's!
Gaat er vanavond nog iemand kijken op wijk? Lijkt wat wind te komen volgens knmi, in zeeland waait het nu al behoorlijk.
|
|
|
|
|
Frank82
|
Ik ga straks eerst naar huis vanuit m'n werk en kijk dan of het wat is, beslis dan ook pas.
|
|
|
|
Frank82
|
Ziet er naar uit dat de wind niet echt door komt in wijk, blijft hangen in zuid holland.
WIND: ZUID TOT ZUIDWEST. IN HET NOORDEN 5-10 KN, ELDERS 10-15 KN, IN HET ZUIDWESTEN 15-20 KN, LANGS DE ZUIDWESTKUST 20-25 KN. IN DE TWEEDE HELFT VAN DE PERIODE IN ZUIDWESTEN MET 5 KN AFNEMEND. BIJ EEN BUI LOKAAL UITSCHIETERS TOT ROND 35 KN.
Bah, waait gewoon wel dus. Had geen zin om voor Jan l*l te rijden dus maar niet gegaan. Nu moet het zondag dus wel gewoon waaien anders word ik gek.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Aaach Frank "Gedeelde smart is halve smart!"
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
zzw dus wijk is/was toch niet goed te kiten , zondag in je shorty kiten
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De voorspellingen zien er voor zondag nog steeds goed uit ... dus Gezellie met ze alle naar Schellie....
|
|
|
FlyingHigh
|
De voorspellingen zien er voor zondag nog steeds goed uit ... dus Gezellie met ze alle naar Schellie.... Yeeaaaaaaahhhhhh gezellig!!!
|
|
|