|
Giertje
|
Henk wat doe jij nu op Andijk met NO? Zelf was ik op Edam En het verbaasde me dat het zo rustig was. Goed kunnen varen met de 11.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Jammer Ger, had graag ff naar Edam gegaan. Ome Leon zit weer met z'n rug te kloten Ik word oud....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
vanmiddag eerst een paar uurtjes gevaren op Edam..daarna naar de NKV bijeenkomst op Wijk geweest ....het was er weer gezellig en informatief..en lekker gegeten .. was weer een top dagje Maar we hebben je wel gemist Richard ...er was nog genoeg eten over.. @leon ...sterkte.
|
|
|
Giertje
|
Vanavond voor de mannen met een marine achtergrond.( en de Beun) De ongeknipte versie van Das Boot op ARD om 0.15.
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Jahoor was weer een gezellige NKV-middag, veel bekende weer even gesproken... maar ook een aantal gemist Leuke clinic fotografie gedaan verzorgd door JePe, Frits en Henry... NKV bedankt! Foto JePe:
|
|
|
|
joosie
|
Het was weer een leuke dag gister @aloha bij de nkv dag. Wezen suppen in de branding en dat was zwaarder dan ik dacht, wel leuk ff 1,5 uur aanklooien met de boards van f-one daarna info over de knrm en de ledenvergadering met eten. weer gezellig dagje on the beach
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was zeker gezellig, leuk weer een hoop bekende te zien en te spreken maar het was wel wat frissig brr.
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Hoe zijn de watertemperaturen? kan ik me droogpakkie al opbergen, is al zo'n tijd gelee dat ik gevaren heb,
Morgen ochtend als het meezit een supervroege sessie als de wind nog wat is...
En ik heb weer een mooie festiviteit gemist lees ik....
|
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo goed is ie nou ook weer niet Herman. Is effies snel uit de losse pols geschoten. Zal op Schellie even een statief meenemen en die camera goed instellen. Gaan ze nog veel mooier worden. Komt helemaal goed.
|
|
|
Langbeest
|
Is gewoon ge-airbrushed.......
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo goed is ie nou ook weer niet Herman. Is effies snel uit de losse pols geschoten. Zal op Schellie even een statief meenemen en die camera goed instellen. Gaan ze nog veel mooier worden. Komt helemaal goed. Ik vind het een prima plaat hoor en met veel zon en een snelle sluitertijd heb je bijna geen statief nodig hoor.
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Hoezee, gisteren weer eens een ouderwetse klapper gemaakt op Schellie . Nu een flinke bult op mijn ribbekast en dat met een impactvest aan. Voorlopig even unhooked springen in de ijskast zetten. See joes
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Zo top sessie geboekt @ wijk vanmorgen vroeg om 6.45 op het watertje tot 9.00 lekkel gevare
|
|
|