wokmonster
|
Was zeker een top dagje op Wijk. Lekkere wind!!!! Surreal vraagt 10 m met 93 kg? Ik ging goed met 100 kg en 11 Frank wil je nog meer fot's van jezelf Tot snel op het water!!!!!!!
|
|
|
|
Giertje
|
Wat een dag Wat een dag! Ja zal maar met je vrouw af gesproken hebben om naar een tuincentrum te gaan, hetgeen je pakken geld kost en een super kite dag. Wat kan het leven toch hard zijn. Maar je moet maar zo denken John na wind komt wind stilte en zon en kan je lekker genieten van je nieuwe BBQ. Top gevaren vandaag.
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Was een heerlijke dag. Na een lunch bij "De Midget" ( ) ging ik ineens een stuk hoger met de 12 Niet zo heel gek 22 kn. stootjes van 28 kn. alleen jammer dat je dat niet heel lang vol houdt Voor wie het wil weten:
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een lekker daggie, niet verwacht zeg de voorspellingen waren veel minder. Ging weer goed hoog ja, zwafra je kwam zeker 3x boven de dijk uit ?
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zeker een lekker dagje, lekker warm en mooi windje. Het mooie voorjaar dit jaar maakt de klote winter weer goed
|
|
|
@LaurenS
|
Echt mooie pica's Chris van een prachtdag. Moest er helaas om 14:00 af om te werken
|
|
|
|
Giertje
|
Mooie pica's. Was die ruige bikkel in zijn droogpak aan het eind van de middag niet gekookt?
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ohhh....ik heb wat gemist zie ik Nog ff geduld en dan komt ome Leon ook weer eens lekker buiten spelen. Maandag heb ik m'n laatste fysiobehandeling voor het ruggetje en laat dan die wind maar komen!
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Was zeker een top dagje op Wijk. Lekkere wind!!!! Surreal vraagt 10 m met 93 kg? Ik ging goed met 100 kg en 11 Frank wil je nog meer fot's van jezelf Tot snel op het water!!!!!!! Ik heb ook nog even 45 minuten gekeken langs de kant, een gewoon spijt dat ik geen spullen mee had. Ben er de hele avond nog knorrig om geweest, wat een heerlijk dagje was dit zeg !!
|
|
|
joosie
|
Mooie dag vandaag heerlijk met de 9m op schell, mn kop weer bijgekleurt Achter in de kom waren weer mooie shots van de fotograaf Zeker een mooie sessie, voor donderdag ziet het er ook top uit ga maandag ff mijn storingsdienst proberen te ruilen voor de middag deze dag vraagt naar nog zo'n sessie.....
|
|
|
franco
|
Donderdag is nog ver weg, maar zou wel fijn zijn ben ook vrij. Van daag was weer lekker, word wel al druk.
|
|
|
Ro@ld
|
Was vandaag een super dag op schell. En super mooie foto's van Chris ben wel benieuwd naar de rest van de foto's
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Sorry hoor John,zal wel aan mij liggen,maar ikke niet snappuh,topdaggie op schell .Zeker geen dag om dat soort aankopen te doen .......Wauwwww
Tja Peet, tis niet anders. Ik werk teveel en zie mijn gezinnetje niet zo heel veel doordeweeks dus ga ik gewoon niet altijd kiten. Ook al waait het super. Mijn meissie maakt het echt niks uit als ik wel was gegaan, maar doe ik gewoon niet. Moet vandaag ook waarschijnlijk weer werken dus 1 daggie samen met the family is ook weleens lekker. Kiten kan ik altijd nog. Maar ik heb wel een mooi daggie gemist zie ik al op de foto's. Doen jullie goed.
|
|
|
FlyingHigh
|
Bent niet de enige hoor John. Af en toe moet je gewoon tijd in je relatie steken hè!! We hebben volgens mij wel een top daggie gemist met zon en woei.
|
|
|
|
PeeWee
|
Bent niet de enige hoor John. Af en toe moet je gewoon tijd in je relatie steken hè!! We hebben volgens mij wel een top daggie gemist met zon en woei.
Kwestie van timing ;-) See joes
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was die ruige bikkel in zijn droogpak aan het eind van de middag niet gekookt Dubbel gebakken niet geroerd en een zoot uien . Mooie fotoos en wanneer komt de movie uit ??? Kwestie van timing ;-) See joes En zo is dat !!!!!!!!!!!!!!! Vandaag mijn vrouw even uitlaten, wandelen, in de tuin zitten en misschien bevrijdingsfestival Alkmaar pakken
|
|
|
@LaurenS
|
Tja Peet, tis niet anders. Ik werk teveel en zie mijn gezinnetje niet zo heel veel doordeweeks dus ga ik gewoon niet altijd kiten.
Ik begin um te snappen John
|
|
|
franco
|
zo mannen na een k@...t week met rug pijn ben ik blij dat ik er gisteren weer eens kon staan. maar nu weet ik wel weer welke spieren je gebruikt met kiten.
MAN MAN WAT EEN SPIERPIJN
hoop op donderdag en vrijdag aanstaande, twee dagen vrij.
|
|
|
BaSS
|
Het gaat steeds wat beter, zelfs wat hoogte gevaren! Geweldige dag op schellinkhout, met de 12 overpowered en met 8 nauwelijks het water uit (behalve later op de dag), gebrek aan techniek natuurlijk Kan niet wachten op de volgende dag!
|
|
|