joosie
|
zo de regen komt met bakken naar beneden in hoorn http://www.buienradar.nl/romd 11.30 is het droog dan spullen inladen en naar schellinkhout Oja voor degene die naar schellinkhout komen via hoorn houd rekening met file wordt aan de A7 gewerkt.......
|
|
|
mocem
|
Komt een best bakkie water naar beneden.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
het is hier in purmerend al gestopt met regenen.....spullen pakken en richting Schell. duurt wel even voor ik er ben ..want er staat alweer een behoorlijke file op de A7
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben nu bij het 10 jaar kitehigh stralend weer en een stevige wind. Zo lekker wat kites testen. Veel fun allemaal in nrd holland
|
|
|
Langbeest
|
Noodweer in Friesland
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Morgenochtend vroeg voor het eerst naar schellinkhout Iemand tips voor parkeren?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Strak blauw in Zeeland !
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgenochtend vroeg voor het eerst naar schellinkhout Iemand tips voor parkeren? Kan gewoon de dijk af en pal naast de spot parkeren. Ideaal!! Have fun
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
zo de regen komt met bakken naar beneden in hoorn http://www.buienradar.nl/romd 11.30 is het droog dan spullen inladen en naar schellinkhout Oja voor degene die naar schellinkhout komen via hoorn houd rekening met file wordt aan de A7 gewerkt....... Ja ik liep net op de markt tijdens die wolkbreuk :') Ik kom zo ook even naar Schellinkhout, om te kijken.
|
|
|
PeeWee
|
Arggggg, al twee dagen klappertandend in bed . GvD wat een mooi daggie gemist en ga ik waarschijlijk nog missen. See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
heb ik deze week ook gehad Peter...zomergriepje...duurt 3 dagen dan ben je weer het mannetje.. Het was weer lekker op Schell.....vol power met de 7 mtr....diverse keren ruim over de dijk kunnen kijken.. was niet echt heel druk ..alleen weer veel lessers (met 30+knp) hopelijk is er nog wat wind over voor morgen..
|
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Update spanje de gier is er inmiddels ook en de wind blijft elke dag ronddrieen 18 Knots.gr uit het warme spanje de Gier weer opgepakt was in natuurgebied aan het klooien . Na borgsom weer vrij site inbeslaggenomen . Gr van ondetaqua , ua en de vrije Gier.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Goed he, was een supergeslaagd event van kitehigh 10 jaar bij de c- side van oudorp. Wel een eind lopen naar de zee maar we zijn superverwend vandaag met de wind en de zon.De bbq was ook lekker en meer dan voldoende ! Buikie rondgegeten. Was gezellig met Theo met vrouwlief monique, tim ,robbert en kitty, gezellig hoorrrr. Jammer dat er niet meer NH kitekings waren
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Mooi resultaat Tim .
|
|
|