MEGALOOPBEUN
|
hey buurman van harte gefeliciteerd en nog vele jaren gr beun
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vandaag weer een lekker daggie op La Ballena. Wind was niet zo heel hard, zo rond de 18 knopen, maar we hebben toch een paar uurtjes met de 10m in het boardshortje kunnen spelen. Patrick (Wokmonster) is vandaag ook aangekomen en ging meteen met zijn 14m het water op. Heb ik ook nog even een half uurtje mee gevaren. Lekkere kite hoor. Thanks nog Patrick. Morgen maar weer het water op dan. Temperatuur is hier echt heerlijk. Nou nog knoopie of 8 erbij en dan zijn we helemaal happy.
|
|
|
Giertje
|
Wat nou happy! het is hier nu zo'n 16 graden en het waait niet. Ben jij dat nou John of is het Zwafra die daar zo hoog gaat? Topaktie.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ziet er goed uit hoor John . Denk dat ik toch maar ff langskom bij jullie.
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Zo, zondag weekje naar Texel, donderdag/vrijdagavond pas weer wat wind.. 4 dagen gras maaien en bomen snoeien bij schoonouders dan maar..
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Haha, zal ik doen Ries. Over 3 weekies vertrekt hij naar de Antillen voor 4 jaar. Doet ie goed. Zal hem de groeten doen. En Zwafra komt over een weekie of 2 Gerrit. Ben ik alweer met jou aan het varen in Nederland. Ik neem wel wat wind mee
|
|
|
Bossy
|
Gefeliciteerd
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Herman, gefeliciklapstaart ouwe! Je komt al in de buurt van de gemiddelde leeftijd van de kitekings, gnehehehe... @Wokmonster, Veel plezier in de West! Als je daar nog een "leeg" regelnummer tegenkomt voor een NUKUBU hoor ik het graag!
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Die Herman, weer een jaartje dichter bij de ouwe lullen hoek. Een idee om gouden lycra's te dragen als je boven de 50 bent en daarmee toegang verktijgt tot de ouwe meneren hoek? See joes
|
|
|
Bossy
|
Sta hier andijk en voel me 80 in deze no wind zone
|
|
|
FlyingHigh
|
Die Herman, weer een jaartje dichter bij de ouwe lullen hoek. Een idee om gouden lycra's te dragen als je boven de 50 bent en daarmee toegang verktijgt tot de ouwe meneren hoek? See joes Moet voor de meesten dan wel in de maat XXL
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ja john..nog 2 weekies werken en dan snel richting Spanje ....ben er wel aan toe.. de afgelopen week een paar mooie surf dagen gemist .. en de komende week wel weer wat tijd om te surfen maar nu ziet de windvoorspellingen er weer niet goed uit
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Ik zeg morgen Trouwens, vandaag toch nog een paar uurtjes kunnen kiten op Andijks ganzeschijtplasje. Lekker hoor na een weekje ' droog staan '. See joes
|
|
|
BaSS
|
Sint Maarten.... hoe goed (lees, hoe oud) moet je zijn om in aanmerking te komen voor het KiteKing wezen ?
|
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Niet alleen dat Stefan, het is echt die commissie van die badgasten! Richard legt het heel goed uit... En tot die tijd ben je gewoon een badmuts!
|
|
|