|
|
PeeWee
|
Het begint al een beetje te waaien. Ik ga zometeen maar even M'blik of Andijk checken.
See joes
|
|
|
KiteFEEL
|
Bloedheet op Andijk nu! Wind nog flink uit het oosten. 12 knopen.. Nog niet echt spannend, maar perfect voor de beginnerslessen. Vanavond zal hij wel wat gaan doortrekken.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
pas op in wijk aan zee, zowel bunker als pier,met het niet in de parkeervakken parkeren,
heeft me vorige week 90 euro gekost, ( de boa brigade is uitgerukt met het mooie weer)
net uit me werk, laat de wind maar komen
|
|
|
@LaurenS
|
Thanx, sta netjes geparkeerd hoor, was er vroeg bij!
|
|
|
KiteFEEL
|
Peewee vaart wel lekker op t plasje. Het begint al wat meer te worden.
|
|
|
@LaurenS
|
Hier aan de kust bij Wijk word ook gevaren, denk dat ik zo ook maar ga, ziet er goed uit. Zon en wind= zaligheid
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ga ook richting Andijk
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
ben op texel. ga straks maar eens bij paal 17 kijken. hopen dat het tegen 5 uur aantrekt.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Topsessie op de bunker met 20 knopies, ik ga het licht uitdoen.
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo weer een sessie in spanje weer met de 17m wat een lekkere kite, heerlijk gepowered gevaren, geen moment te groot. en lekker gesprongen samen met Erwin (zelfde kite en zelfde board) heerlijke rakken gevaren. nu wat onweer, maar morgen weer mooi weer.....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Edam deed vanmiddag ook Spaans aan ....wind (22knp) zon en een heerlijke tempertuur ......heerlijk gevaren ...helemaal in mij eentje ...waar is iedereen. maar het ziet er naar uit dat het wel een duure kitesessie is geweest wat ik liet mijn kite tijdens een loop op het water crashen en daarbij knalde mijn leading edge en tupe kapot...en net een week voordat ik op vakantie ga...nu maar even kijken waar ik hem binnen een week kan laten repareren.
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Balen Frank! Mocht je in de problemen komen heb ik wel een setje Rino's (2007) voor je liggen voor de leen. NOPROBLEMO! Het is natuurlijk niet ideaal, maar hier liggen ze ook maar stoffig te worden. Anyway...OME LEON HEEFT VAKANTIE!!!!!!! Laat die wind maar komen!!!!
|
|
|
Langbeest
|
En zo is dat Manfred, weer een topsessie
|
|
|
PeeWee
|
Zoo nu een BBQ tje als top asfsluiting van een lekker daggie varen. Vandaag ook nog ff Andijk-Medemblik gedaan, daarna begon ie flink aan te trekken en kreeg ik gezelschap van Tim en twee andere Ozone adepten . Was op een gegeven ogenblik behoorlijk beulen met de 17m, dus ook nog ff de 12 opgepompt, had mijn 10m thuis gelaten Morgen weerrrrr See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Wauw wat een dag met de 11m2 , lijkt wel vakantie.. idd morgen weer een dag , ff kijken wat ik doe, zee of vlak water
|
|
|
Tim_GTS5
|
Boardshortje was genoeg en blote bast
|
|
|
|
@LaurenS
|
Top Timmie, zee was nog wat te koud daarvoor haha
|
|
|
PeeWee
|
Inderdaad boardshortie (en natuurlijk impactvestje vorr de ribbekes), het was tropicalllll See joes
|
|
|