FlyingHigh
|
Doe je goed man . Kinderbijslag zeker binnen
|
|
|
audi
|
VDB aanbieding plus access 10% en groot inkoop dus nog meer korting en om de prijs rond te maken nog wat er af, dus bijna voor niets
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey John (ride) leef je nog of ook gewond geraakt door de hagelstenen? Of op La Balena geen hagelsteen gezien. Hoop niet dat het grootste en best geteste kiprestaurant in Pals is getroffen. Donderse lekkere kippen daar.
|
|
|
|
|
BaSS
|
Doe je goed man . Kinderbijslag zeker binnen Haha, kan je nagaan wat die solarpanels je besparen!! (veel plezier ermee audi)
|
|
|
|
wokmonster
|
Het is goed te doen op La Ballena. De regen viel mee, ff een buitje en daarna weer redelijk. De wind is ook redelijk, voor mij met Flysurfer Speed 3.5 CE 21 meter zelfs goed, kan elke dag varen.
Helaas nog twee dagen en dan nog paar dagen Nederland en vervolgens.....paar jaartjes Sint Maarten (350 dagen per jaar wind boven de 14 knopen en altijd zelfde richtin).
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Gisteren van 12:00 tot 17:00 op Schellinkhout geweest, alleen om te zwemmen en te zonnen
|
|
|
BaSS
|
Ik kwam om 17:00 aan bij Muiderberg met 10 knopen, Zephyr de lucht in.. 2 baantjes gevaren - *klik* - compleet weg de wind... 2 uur wachten totdat die kite weer droog was... Als we allemaal een paar euro inleggen willen ze misschien die windmolens omdraaien
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zooooo, ook weer terug vanuit Spanje. Is er hier geen wind godverdegodver. Maandag pas weer als ik die voorspellingen moet geloven. Wel een mooi windje uit Zuid-West. Kunnen we dan in de ochtend, bij mooi weer, geen leuke downwinder maken vanaf de Pier en dan 's middags weer lekker knallen op Wijkie. De voorspellingen in NL zijn een beetje de weg kwijt heb ik het idee. Vorige week stonden d'r ook 20 knopen voorspeld voor woensdag, daar is ook niks meer van over
|
|
|
Giertje
|
Hey John welkom thuis. Heb je nou helemaal niet een klein beetje van dat noodweer mee kunnen nemen? We zitten hier al een week op wind te wachten. Maar ik ga er van uit dat je evengoed een leuke vakantie hebt gehad. Er is meer in het leven dan alleen maar kiten.
|
|
|
PeeWee
|
"Er is meer in het leven dan alleen maar kiten."
Das niet waar Ger!!!!!!
|
|
|
@LaurenS
|
We zitten hier al een week op wind te wachten.
Jij miskien... heb vrijdag nog op het water gestaan op Andoik met een BBQ toeh,dat is gelukkig geen week geleeeeeee...anders had ik al ontwenningsverschijnselen had
|
|
|
BaSS
|
Vrijdag is al veeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden!
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja kitedudes, die alleen maar naar Andijk gaan om met minimaal 14 meter boven hun hoofd
Wederom mispoes Gier,ik stond met de 11 te knallen,nou ja knallen
|
|
|
Giertje
|
Ja Ja Ik weet het ! maar ik heb een beetje last van de warmte en ik moet mijn frustratie een beetje kwijt.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ger, je moet gewoon weer wat gaan bouwen....doe ik ook Beetje epoxy snuiven....lekkah!
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Hey wokmonster, als je op St. Maarten bent moet je even naar vickeys keys. Daar zit Cé Marlin. Goede kerel en die is low Cost appartementen aan het bouwen. Ik ga hem misschien in de herfst opzoeken. Die wind hier is nou ook niet betrouwbaar te noemen.
|
|
|